Re: jak ja namowic...

Data: 2003-03-03 12:55:05
Temat: Re: jak ja namowic...
Od: "marqz" <m...@w...pl>

>A co? Bawisz si? w Pigmaliona? "Stwarzasz" j? od nowa?
Tego chcialbym uniknac!

>Ja jestem akurat wysoka, te? lubi? swobodny strój (te s?omiane torebki i
>kapelusze, "hippie" koszulki;-) i nie da?abym si? namówi? na stringi
>(niekomfortowo si? nosi IMO).

No widzisz a ja znam takie co by nie zmienily takich majtek na zadne bo
uwazaja ze sa super!

Buty tez wol? "martensopodobne". Generalnie
>ubieram si? tak, jak uwa?am, ?e jest ?adnie i wygodnie oraz zdrowo.
>
>Szpilki i wysokie obcasy sa bardzo niewygodne, owocuj? potem skrzywieniem
>kr?gos?upa, ?ylakami, deformacjami stóp. Ortopedzi przestrzegaj? przed
>takimi butami.

Zeby nie bylo jak z frytkami :)))))

>Mo?e ma ?adne bez manikiuru? Mo?e wystarczy, ?e obetnie?

>IMO s?owo "wymagam" jest tu bardzo nie na miejscu. Nie jestem wojuj?c?
>feministk?, ale uwa?am, ?e nie mo?na od partnera ?yciowego "wymaga?"

Tak to nie dobre sformuowanie... ale nie mozna zadac tego pytania w inny
sposob... no moze po chwili zastanowienia

>jakiego? konkretnego wygl?du. Czy ona od Ciebie czego? "wymaga"? Ka?e Ci
>?ci?? w?osy, ubiera? si? w stringi (s? m?skie) albo jaki? konkretny krój
>majtek lub kolor swetra?

.... Slucham jej rad i czasem ubieram to co uwaza za fajne...

>Z Twojego opisu wynika, ?e dziewczyna preferuje naturalny styl, bez
>seksualnych wabików, na których Ci tak zale?y. Czy bez nich jest
>nieatrakcyjna?

Jestem czlowiekiem ktorego wlasnie takie pociagaja... co nie znaczy ze za
kazda pojde bez zastanowienia :)

>Mo?e ma wra?enie, ?e to nie ona Ci? podnieca, tylko stringi i szpilki? To
>do?? upokarzaj?ce dla niej.

W lozku jestesmy nadzy i podnieca mnie jeszcze bardziej ,,,,

>No có?... znam m??czyzn, którzy taki styl uwielbiaj? i maj? za bardzo
>kobiecy.

>Chyba musisz takiej poszuka?....

Problem w tym ze uwazam ze dobry cukierek smakuje zawsze... a niedobry nawet
opakowany nie bedzie
super smaczny...
problem w tym ze czesto kupujemy cos wlasnie dlatego ze jest ladnie
opakowane...a do tego jeszcze jesli jest smaczne...