jak przytyć??

11. Data: 2003-09-07 21:05:21

Temat: Re: jak przytyć??
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bjfbjj$a0s$1@topaz.icpnet.pl...
> bjfauf$3ih$...@n...onet.pl,

> Wowczas aerobowe, typowe na spalenie tluszczu. Przy okazji poprawia
> wydolnosc krazenia.

tee... do niedawna chodziłam regularnie na aerobic, no wprawdzie nie
codziennie, ale kto by miał czas codziennie? Nie jestem gwiazdą estrady, czy
tv, która ma ćwiczenia fizyczne wliczone do kosztów uzyskania przychodu :)

jeżdżę ostatnio dość dużo na rowerze

od lat regularnie pływam........

w wakacje chodziłam po górach, byłam na spływie kajakowym

i i tak stopniowo zwiększa mi się waga ciała (ładnie to ujmując)
nie jestem zupełnie bierna w dziedzinie ćwiczeń fizycznych
więc co jest nie tak?
hehe, nawet ostatnio usłyszałam, że wyglądam tak, jakbym coś ćwiczyła,
uprawiała na serio jakiś sport
160 cm wzrostu, 63 kilo - niedawno było jeszcze 57, wcześniej 54
ramiona to mam jak po jakichś sterydach, cholera
kiedyś naprawdę dobrze i gibko wyglądałam (jeszcze 5 lat temu)

> Przyklady:
> w klubie fitness: cross-trainer (takie na nogi i rece naraz), bieznia,
> rowerek, aerobik
> w plenerze: rower, bieganie (ale uwaga na kolana! - dobre buty z
amortyzacja
> i unikac twardych nawierzchni)

biegać akurat nie lubię
ale mogę polubić, no cóż :))
jeśli to ma mi pomóc
tylko że wieczorami chodzę na rower, albo rower, albo biegania
jednego i drugiego nie będę robić, bo nie mam czasu

> szczegolowe wskazowki w sieci
>
> no i odpowiednie odzywianie: nie za duzo, za to czesto; podstawowy blad
przy
> odchudzaniu: dlugie przerwy miedzy posilkami, wtedy organizm nauczy sie,
ze
> musi gromadzic tluszcz przy najblizszej okazji

hm, a o tym nie słyszałam, a to logiczne...
dzięki za radę
staram się nie jeść słodyczy, nigdy ich za bardzo nie lubiłam
za to, przyznaję, jadam często dużo mięsa i zup
acha, nie lubię ziemniaków, więc ich nie jem
no i całkiem dużo piję, głównie piwo i wódka
wina nie lubię

> drugi blad: radykalne obnizenie spozycia, z powodow jak wyzej

to to akurat wypróbowałam i wiem o tym :))

zatem dlaczego tyję? kurcze, nie kapuję
nie mogę przecież non stop ćwiczyć i nic nie jeść
jest jakiś sposób, który mógłbyś jeszcze zaproponować
jakaś dieta?

pozdrowienia

Natalia

12. Data: 2003-09-07 21:21:05

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjg6im$4rm$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> jeżdżę ostatnio dość dużo na rowerze
>
> od lat regularnie pływam........
>
> w wakacje chodziłam po górach, byłam na spływie kajakowym

No to nie dziw sie, ze Ci troche rosna miesnie ramion, jesli wioslujesz i
plywasz.
Ale czy to koniecznie zle?

> 160 cm wzrostu, 63 kilo - niedawno było jeszcze 57, wcześniej 54
> ramiona to mam jak po jakichś sterydach, cholera
> kiedyś naprawdę dobrze i gibko wyglądałam (jeszcze 5 lat temu)

Jesli do tamtego czasu nie uprawialas tak aktywnie sportu, to zrozumiale
jest, ze przybylo Ci miesni, a miesnie sa ciezsze niz tluszcz.

> tylko że wieczorami chodzę na rower, albo rower, albo biegania
> jednego i drugiego nie będę robić, bo nie mam czasu
rower lepszy, wiec nie zmieniaj :)

> za to, przyznaję, jadam często dużo mięsa i zup
cwiczenia + mieso -> miesnie -> wzrost masy
ale to IMHO dobrze :)

> acha, nie lubię ziemniaków, więc ich nie jem
> no i całkiem dużo piję, głównie piwo i wódka
> wina nie lubię
piwo niestety jest dosc tuczace, choc bardzo smaczne

> zatem dlaczego tyję? kurcze, nie kapuję
> nie mogę przecież non stop ćwiczyć i nic nie jeść
> jest jakiś sposób, który mógłbyś jeszcze zaproponować
> jakaś dieta?

Nie ma zadnej cudownej diety. Przy zdrowym organizmie sa w zasadzie cztery
istotne elementy:
1. ruch
2. sklad posilkow (nie za duzo tluszczow, minimalnie cukrow, itd.)
3. czestotliwosc posilkow
to to juz omowilismy, ale jeszcze:
4. dobowy bilans kaloryczny

sprobuj dokladnie policzyc, ile kalorii spozywasz na dobe: jesli jest to
wiecej niz spalasz, to bedziesz tyc niezaleznie od pozostalych czynnikow;
aby schudnac skutecznie, nalezy systematycznie spozywac te 100-200 kcal na
dobe mniej niz spalasz - i tylko o te odrobine mniej; jesli intuicja nie
pomaga - kalkulator kalorii w reke i do roboty :)

ale bez obsesji, bo sa jeszcze uwarunkowania genetyczne - nie kazdy moze
wygladac w dowolny sposob :)

--
Robert

13. Data: 2003-09-07 21:39:44

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bjg6im$4rm$...@n...onet.pl,

> No to nie dziw sie, ze Ci troche rosna miesnie ramion, jesli wioslujesz i
> plywasz.
> Ale czy to koniecznie zle?

wolałabym być kruchą, wiotką istotą :))
nie lubię swoich ramion, i klatki piersiowej, są zbyt mocno zbudowane
w tyłku np aż tak mi się nie utyło
fakt, może to to pływanie
idę na basen i pływam non stop przez godzinę, ostatnio kilka razy w tyg.
no i te piersi, 80C
jak można odchudzić piersi?
nie chcę takich dużych
bluzkę trudno kupić :))

śmieją się ze mnie, że mogę orzechy łupać pupą
Jagienka itd, Horpynka, itp
wyciągają zdjęcia i pokazują mi, jak ponętnie wyglądałam parę lat temu
a ja tak naprawdę zaledwie w ciągu ostatnich 2 lat przybyłam jakieś 10 kilo
żebym była jakoś mniej aktywna fizycznie, też bym nie powiedziała
(no może sex mi się częściej zdarza, :)), ale to podobno też dużo kalorii
spala)
w każdym razie oglądam te zdjęcia, i wiem, że miałam dobrą figurę,
proporcjonalną, szczupłą
nie to, bym od razu jakaś bezkształtna była... :)
więc zastanawiam się, jak do tego wrócić
bo już mnie nudzą komentarze znajomych :))
no i te sklepy młodzieżowe, muszę szukać rozmiarów XXL, inne odpadają w
przedbiegach
śmieję się, że niedługo zostaną mi sklepy dla puszystych
ale za to pływam szybciej żabką niż mój kolega kraulem, hihi :)

> Jesli do tamtego czasu nie uprawialas tak aktywnie sportu, to zrozumiale
> jest, ze przybylo Ci miesni, a miesnie sa ciezsze niz tluszcz.

dobra, zwiększę dawkę aerobiku
a taniec? lubię też tańczyć
taniec też powinien chyba pomagać

> rower lepszy, wiec nie zmieniaj :)

> cwiczenia + mieso -> miesnie -> wzrost masy
> ale to IMHO dobrze :)

może powinnam zostać wegetarianką?
chociaż to nie w mojej naturze
lubię mięso

> piwo niestety jest dosc tuczace, choc bardzo smaczne

acha, jest jeszcze jedno
z powodu problemów z jajnikami przez jakieś ostatnie 2 lata ciągle łykam
jakieś hormony :(
czy to ma wpływ na zwiększenie masy ciała?

> [...]
> pomaga - kalkulator kalorii w reke i do roboty :)
>
> ale bez obsesji, bo sa jeszcze uwarunkowania genetyczne - nie kazdy moze

dzięki za rady
ups, muszę kończyć na dziś, jutro rano do pracy :((

Natalia

14. Data: 2003-09-07 22:03:04

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjg8j6$bg6$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> acha, jest jeszcze jedno
> z powodu problemów z jajnikami przez jakieś ostatnie 2 lata ciągle
> łykam jakieś hormony :(
> czy to ma wpływ na zwiększenie masy ciała?

zdecydowanie moze miec!

--
Robert

15. Data: 2003-09-08 06:51:48

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjg8j6$bg6$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> nie lubię swoich ramion, i klatki piersiowej, są zbyt mocno zbudowane
> w tyłku np aż tak mi się nie utyło
no to polub :)

> fakt, może to to pływanie
> idę na basen i pływam non stop przez godzinę, ostatnio kilka razy w
> tyg.
To moze miec wplyw (choc patrz nizej), ale nie przestawaj - to co robisz
jest zdrowe.

> no i te piersi, 80C
> jak można odchudzić piersi?
> nie chcę takich dużych

Jesli chodzi o "C" to jest tkanka tluszczowa glownie i tu widzialbym wplyw
terapii hormonalnej.

> bluzkę trudno kupić :))
nie marudz :) wiele by Ci zazdroscilo

> śmieją się ze mnie, że mogę orzechy łupać pupą
proponuje troche wiecej dystansu

> [...]
> 10 kilo żebym była jakoś mniej aktywna fizycznie, też bym nie
> powiedziała (no może sex mi się częściej zdarza, :)), ale to podobno
to zalezy jaki, powiedzialbym, ze jest w tym twierdzeniu duzo przesady, ale
nie wnikajmy za gleboko w temat ;)

> w każdym razie oglądam te zdjęcia, i wiem, że miałam dobrą figurę,
> proporcjonalną, szczupłą
> nie to, bym od razu jakaś bezkształtna była... :)
o to to - wlasnie tak mysl; NB widoczne umiesnienie u kobiet jest teraz
coraz bardziej popularne, a w USA jest kanonem

> więc zastanawiam się, jak do tego wrócić
> bo już mnie nudzą komentarze znajomych :))
nie przejmuj sie, nie sluchaj lub zmien znajomych :)

> śmieję się, że niedługo zostaną mi sklepy dla puszystych
> ale za to pływam szybciej żabką niż mój kolega kraulem, hihi :)
i to sie liczy!

> dobra, zwiększę dawkę aerobiku
> a taniec? lubię też tańczyć
> taniec też powinien chyba pomagać
jasne, taniec jak najbardziej - ale znowu raczej szybkie numery

> może powinnam zostać wegetarianką?
> chociaż to nie w mojej naturze
> lubię mięso
to juz Twoj wybor
np. ja ideologicznie sympatyzuje z weg. ale tez za bardzo lubie mieso :)
mowie o sobie "niepraktykujacy wegetarianin" ;)

> acha, jest jeszcze jedno
> z powodu problemów z jajnikami przez jakieś ostatnie 2 lata ciągle
> łykam jakieś hormony :(
> czy to ma wpływ na zwiększenie masy ciała?

IMHO jest prawdopodobne, ze to jest glowna przyczyna zmian, jakie
obserwujesz w swoim ciele.

Ale nie wolno Ci odstawic leku, jesli zapisal Ci lekarz. Tym bardziej, ze
efekt, jak mam nadzieje Cie przekonalem, nie jest jednoznacznie negatywny :)

--
Robert

16. Data: 2003-09-08 15:59:41

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bjg8j6$bg6$...@n...onet.pl,

> no to polub :)

hm, tu jest jeszcze kwestia tych wszystkich ludzi
rodzina, wychudzone koleżanki
koledzy mojego faceta
faceci na ulicach, we włoszech wołają do mnie cicciolina :))
nie chcę tak

> [...]
> jest zdrowe.

> Jesli chodzi o "C" to jest tkanka tluszczowa glownie i tu widzialbym wplyw

ale jak skończy się terapia to już nie wrócą do dawnego 75 B? :)

> nie marudz :) wiele by Ci zazdroscilo

pewnie, zawsze jest się niezadowolonym z tego co się ma
mój facet lubi akurat moje piersi :))

> proponuje troche wiecej dystansu
miałam dystans do tej pory, ale jak kilka razy dziennie słyszę żarty na ten
temat od taty np, to dystans się zmniejsza :))
a swoją drogą tatuś też napakowany, były zawodnik w rzutach oszczepem :)

> [...]
> o to to - wlasnie tak mysl; NB widoczne umiesnienie u kobiet jest teraz
> coraz bardziej popularne, a w USA jest kanonem

co to znaczy NB

> nie przejmuj sie, nie sluchaj lub zmien znajomych :)
ale ja się obawiam, że będę jeszcze tyć
tak jak teraz to jeszcze nie jest najgorzej
obawiam się, że nie zahamuję tego
muszę zacząć coś robić z tym

> i to sie liczy!

tak, ale ludzie tego nie wiedzą, widzą tylko mnie i od razu oceniają
byłam teraz na wyjezdzie z 3 bardzo chudymi laskami, fakt że każda z nich
jakieś 5 lat młodsza ode mnie
i ja w ich wieku też wyglądałam szczupło
ale one wciąż gadały o zaniedbaniu niektórych kobiet i dziewczyn,
śmiały się z napotykanych na ulicy grubszych kobiet
i wtedy naszła mnie taka refleksja apropos mnie
:))

> jasne, taniec jak najbardziej - ale znowu raczej szybkie numery

pewnie że szybkie :))
uwielbiam latynoskie szybkie rytmy, koniecznie na obcasach i w krótkiej
rozkloszowanej spódniczce
:))
szkoda, że tak mało facetów umie tańczyć

> [...]
> mowie o sobie "niepraktykujacy wegetarianin" ;)

> IMHO jest prawdopodobne, ze to jest glowna przyczyna zmian, jakie

to jak temu przeciwdziałać?
powiedzmy, że na razie mam dużo zapału do pracy nad sobą
i jeszcze nie chcę się godzić z zaistniałą sytuacją
rany, przez te tabletki mogę ciągle tak tyć?
czy to możliwe?
jak temu przeciwdziałać?
jakieś tabletki przyspieszające metabolizm, czy coś?

> Ale nie wolno Ci odstawic leku, jesli zapisal Ci lekarz. Tym bardziej, ze
> efekt, jak mam nadzieje Cie przekonalem, nie jest jednoznacznie negatywny
:)

jasne, nie porzucę go, bo mi w końcu wytną jajniki, a to będzie nieciekawie

dzięki za rady raz jeszcze

pozdrowienia

Natalia

17. Data: 2003-09-08 16:01:09

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bjg8j6$bg6$...@n...onet.pl,

> zdecydowanie moze miec!

no to co mam zrobić?
przecież mogę w ten sposób tyć i tyć... :((
nie chcę tak
nie lubię być bezsilna
skąd wogłe kłopoty z jajnikami? skąd to się wzięło?
mam mniej jaiegoś hormonu, i stąd kłopot

Natalia

pozdrowienia
Natalia

18. Data: 2003-09-08 16:13:16

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bji91r$spv$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> [...]
> rodzina, wychudzone koleżanki
> koledzy mojego faceta
> faceci na ulicach, we włoszech wołają do mnie cicciolina :))

nie tak, to inaczej beda wolac, tam tak juz maja i to nie Twoja wina
coz, nie zmienisz stereotypow jednego czy drugiego spoleczenstwa
wiesz swoje - nie daj sie, nie przejmuj sie

> ale jak skończy się terapia to już nie wrócą do dawnego 75 B? :)
moga wrocic - trudno mi to przewidziec

> pewnie, zawsze jest się niezadowolonym z tego co się ma
> mój facet lubi akurat moje piersi :))
no widzisz!

> miałam dystans do tej pory, ale jak kilka razy dziennie słyszę żarty
> na ten temat od taty np, to dystans się zmniejsza :))

To porozmawiaj z tata powaznie i popros, zeby sobie darowal.
A jak nie pomoze - odgryzaj sie podobnie ;)

> co to znaczy NB
nota bene
to mniej wiecej tutaj "a tak swoją drogą"

> ale ja się obawiam, że będę jeszcze tyć
> tak jak teraz to jeszcze nie jest najgorzej
> obawiam się, że nie zahamuję tego
> muszę zacząć coś robić z tym

nie panikuj, nie snuj czarnych scenariuszy

> ale one wciąż gadały o zaniedbaniu niektórych kobiet i dziewczyn,
> śmiały się z napotykanych na ulicy grubszych kobiet
> i wtedy naszła mnie taka refleksja apropos mnie
> :))
a mnie nachodzi inna: glupio się śmiały

> pewnie że szybkie :))
> uwielbiam latynoskie szybkie rytmy, koniecznie na obcasach i w
> krótkiej rozkloszowanej spódniczce
> :))
> szkoda, że tak mało facetów umie tańczyć
NTG :)

> [...]
> i jeszcze nie chcę się godzić z zaistniałą sytuacją
> rany, przez te tabletki mogę ciągle tak tyć?

prawdopodobnie ustali(l) sie jakas nowy stan rownowagi - nie bedziesz ciagle
tyc, nie

--
Robert

19. Data: 2003-09-08 17:26:19

Od: "ozetec" <o...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jestem chuda i za nic nie mogę przytyć, robiłam badania i wszystko jest
ok.
> Czy są jakieś sposoby na przytycie, próbowałam juz wszystkiego , jem i
jem,
> kaszki nie kaszki, witaminki i nic, a ostanio jeszcze mi sie schudło, czy
> taka uroda? tak czy tak muszę znaleść sposób, z góry dzięki

a po co tyć?;-)
jestes jaka jestes... sama pisalas ze nie ma co przejmowac sie wygladem w
poscie innym:P

20. Data: 2003-09-08 18:33:11

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no widzisz!

> To porozmawiaj z tata powaznie i popros, zeby sobie darowal.
> A jak nie pomoze - odgryzaj sie podobnie ;)

próbowałam i jednego i drugiego, działa na jakiś 1 dzień, potem tata
zapomina
i znów ze mnie żartuje itd

> nota bene
> to mniej wiecej tutaj "a tak swoją drogą"

oki, nie rozumiałam po prostu skrótu, od czego on pochodzi
a co znaczy nota bene wiem

> [...]
> a mnie nachodzi inna: glupio się śmiały

> prawdopodobnie ustali(l) sie jakas nowy stan rownowagi - nie bedziesz

uff :))
obyś miał rację
dałeś mi wiele nadziei, serio
gdyby każdy miał takie rozsądne podejście do tych kwestii (wagi, odchudzania
itd)
nie byłoby tyle anorektyczek, bulimiczek, niezadowolonych ze swojej wagi
kobiet :))

jeszcze raz dzięki za próby pocieszenia itd :))
pisałeś - jeść często, to znaczy jak często, co ile godzin?
czy jest coś do jedzenia, z czego powinnam zrezygnować w pierwszej
kolejności?
no dobra, nie będę cię już męczyć
:))

pozdrowienia

Natalia

Zamrażanie przy chorych stawach
[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?
Puchniecie nóg
tarczyca a rozstaw oczu?
poród w wodzie