jak schudnąć?

31. Data: 2004-12-17 03:33:29

Temat: Re: jak schudnąć?
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 wrote:

> *** pogody ducha i głowa do góry. Po nastroju z wypowiedzi wnioskuję, że
> jesteś wegetarianką ?

Po nastroju wypowiedzi wnioskuję, że masz lewe oko prawe, a prawe lewe.
Pomijając oczywisty skądinąd fakt, że jesteś wielbłądem.

MSPANC,
Karola

32. Data: 2004-12-17 03:41:01

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> Wiesz co, ja nawet swego czasu rozwazalam DO, ale jak pomysle, ze
> moglabym zaczac takie bzdury publicznie produkowac, jak jej co
> poniektorzy wyznawcy, to zwatpilam. Toz to strach sie bac.
>
> I nie, nie pisze tego, zeby prowokowac, po prostu chyba zadnej innej
> diecie jej zwolennicy nie wyrzadzaja tyle szkody zamiast pozytku.

To dość ciekawe -- miałam okazję poznać na raz kilkoro optymalnych "ze
stażem". Normalni ludzie. Aż nie mogłam uwierzyć -- śmieją sie,
wściekają, klną, wygłupiają, kochają, denerwują, miewają zgubne
nałogi... -- ani mniej, ani bardziej niż reszta moich znajomych,
będących na dietach od wegańskiej do "bez mięsa umrę!" To nie jacyś tam
bliżej nieokreśleni "zwolennicy DO" wyrządzają jej krzywdę, tych, którzy
to robią można wymienić z imienia, a niekiedy nawet z nazwiska. I tak
się czasem zastanawiam, czy te parę osób, to nie są czasem wegetarianie
albo jakieś inne ufoludki undercover... Tak skutecznie zniechęcają do
DO, że to aż rodzi podejrzenia. ;]

Pozdrawiam,
Karola

33. Data: 2004-12-17 06:44:31

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam, czy te parę osób, to nie są czasem wegetarianie albo jakieś
> inne ufoludki undercover... Tak skutecznie zniechęcają do DO, że to aż

wzruszajace!!!! a po ilu minutach/godzinach(?) "potraktowalas" ich
wyzwiskami?

> Pozdrawiam,
> Karola

Jurek

34. Data: 2004-12-17 09:31:53

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> bardzo ciekawe stwierdzenie; zajadlych :/

Już nawet mnie nie dziwi, że coś takiego prostego i oczywistego Cię dziwi.

> co Ty nie powiesz! kogo i gdzie piketowalem zeby zmusic go do przyjecia
> moich norm dietetycznych czy moich pogladow na zycie w spoleczenstwie?

A co robisz na tej grupie? Bo mnie to wygląda na utrwalony tik nerwowy, tzw
"Reytan nagminny"

> poza tym obelgi jakimi jestem raczony na tej grupie, nie sa dla mnie
> spiskiem przeciw DO, swiadcza tylko o poziomie tych ktorzy te obelgii
> formuluja

Już o tym rozmawialiśmy i wniosek był jeden. Nikt tu nikomu nie pozostaje
dłużny, więc nie narzekaj, bo masz tak, jak sam sobie pościeliłeś i swój
poziom prezentujesz w taki sam sposób, o jakim piszesz.

> a moze raczej ktos kto nie pozwala sobie na "ciosanie kolkow na glowie"?

Widziałeś żebym gdzieś tu ciosała Ci kołki na głowie odpisując Profilowi i
temu przyleciałeś skarżyć się na to co robią wegetarianie na psw?
Raczej podejrzewam że cierpisz na nadmiar wolnego czasu i bałeś się, że Cię
jakaś pyskówa ominie. :>

> na przyklad (tylko bez ogolnikow masowo produkowanych przez ww)

Że czepiasz się innych, o to samo, co sam robisz.

Sowa

35. Data: 2004-12-17 09:43:06

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> przewrażliwienie , czy nerwowość ??

Skala normalnych ludzkich uczuć.

Że jakiś baran beknął że nerwowość jest be, to proszę bardzo - kto chętny
może lecieć za stadem i udawać wiecznie opanowanego klucha z systemem
nerwowym sprawnym jak u anemika z oddziału geriatrycznego.
Ja sobie popatrzę z boku na ten owczy pęd do nie wychylania się. :)))

Sowa

36. Data: 2004-12-17 09:47:10

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cptk7v$fos$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> klną, wygłupiają, kochają, denerwują, miewają zgubne nałogi... -- ani
> mniej, ani bardziej niż reszta moich znajomych,

Eee tam.
Na pewno źle stosują proporcje BTW. :)

Sowa

37. Data: 2004-12-17 09:56:59

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Skala normalnych ludzkich uczuć.

Fizjologii zresztą też. Jeśli ktoś nie czuje nerwów, to gdzieś mu
synapsy padły, nie bardzo jest się czym chwalić. Mi to przypomina
sytuację, gdzie byłam kiedyśtam zmuszona asystować przy rozmowach
kwalifikacyjnych do pracy: pi x drzwi 95% kandydatów z żarem w oczach
opowiadało, jak to świetnie sobie radzą w warunkach długotrwałego
stresu, że stres ich motywuje, pobudza, blablabla. Pracę dostał gość,
który jako jedyny powiedział, że stres go nie motywuje, stresu nie znosi
i uprawia amatorsko bosk, bo inaczej chybaby eksplodował z nerwów.

Offtopicznie,
Karola

38. Data: 2004-12-17 09:58:42

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska wrote:

> i uprawia amatorsko bosk

Boks oczywiście. Ach, te litrówki.

Pozdrawiam,
Karola

39. Data: 2004-12-17 11:45:19

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de news:

> Już nawet mnie nie dziwi, że coś takiego prostego i oczywistego Cię dziwi.

co Cie nie dziwi? ze czesto sami wege "strzelaja" do swojej bramki?

> A co robisz na tej grupie? Bo mnie to wygląda na utrwalony tik nerwowy,
> tzw "Reytan nagminny"

a o czym jest ta grupa!? o zyciu seksualnym mrowek w bylym kongu belgijskim?

> Już o tym rozmawialiśmy i wniosek był jeden. Nikt tu nikomu nie pozostaje
> dłużny, więc nie narzekaj, bo masz tak, jak sam sobie pościeliłeś i swój
> poziom prezentujesz w taki sam sposób, o jakim piszesz.

zabawne, nie wazne kto zaczal, wazne ze osmielilem sie odpowiedziec :) ,
wiem ze tak wygodnie i zgodne z zasadami obowiazujacymi na tej grupie

> Raczej podejrzewam że cierpisz na nadmiar wolnego czasu i bałeś się, że
> Cię jakaś pyskówa ominie. :>

cieprie i owszem na hroniczny brak czasu :/

> Że czepiasz się innych, o to samo, co sam robisz.

bo nie uznaje zasady nadstawiania drugiego policzka

> Sowa
Jurek

40. Data: 2004-12-17 11:47:28

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee tam.
> Na pewno źle stosują proporcje BTW. :)
>
> Sowa

albo nie dojadaja B12, albo nie wzieli udzialu w pikiecie przeciwko cyrkom,
karpiom, futrom, itd itp :)

Jurek

Redukcja masy miesniowej na udach.
Mam osobliwy problem