jak schudnąć?

51. Data: 2004-12-19 15:50:35

Temat: Re: jak schudnąć?
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...necie> a écrit dans le message de news:
cq42gl$89h$...@i...gazeta.pl...

> Facet, ty nigdy nie masz dosc?????
> Na tej grupie nie mozna byc aktywnym, bo psy wiecznie ujadaja, nic na to
> nie
> poradze.....
> Nie zamierzam sie tu z toba cale zycie policzkowac, i zejdz ze mnie, ok?
> A dla twojej wiadomosci- sa inne mozliwosci niz tylko pyskowanie o diecie.
> Zas zawartosc mojego talerza- to moja sprawa, nawet jesli nadal jest to
> talerz optymalny.
> Hafsa

widze ze joga(?) nie wiele pomaga

Jurek

52. Data: 2004-12-19 19:20:22

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> widze ze joga(?) nie wiele pomaga

Dieta optymalna w twoim wypadku to tez katastrofa- niestety.
EOT. Nie psuj mi nastroju. Hafsa

53. Data: 2004-12-19 19:35:51

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiesz bo niechcesz, a moze bo tak wygodniej?

Masz sklerozę? Przeczytaj to co napisałam do Ciebie w poprzednich postach bo
mam wrażenie że próbujesz udawać głupiego z braku argumentów.

bo w ten sposob latwo
> Ci innych okreslac jako kaste, beton, nawiedzonych czy jak tam jeszcze. A
> wystarczy poczytac troche grupy wege zeby zorientowac sie ze to wlasnie
> ludzie "wyznajacy" ten sposob odzywiania sie uwazaja sie za lepszych i ze
> maja misje ; nawrocic innych!

Zwłaszcza w tym wątku można zobaczyć, jak wegetarianka sowa próbuje nawrócić
osobę pytana na wegetarianizm, a Optymalny Profil wcale nie namawia na dietę
optymalną.
Nie ośmieszaj się Jurek.>

> ja lapie! ale z tego co ty piszesz wyni_ka ze masz problem :)

Bo zaproponowałam komuś pytającemu MM i Atkinsa, odradziłam "dietę roślinną"
i głodówki?

> porownamy nasza dzialalnosc na grupach?
Porównuj, tylko zauważ, że ja nie narzekam na brak czasu, mogę pisać i 10
razy więcej.

> co oznacza na grupie "wtracasz sie"? tu kazdy sie "wtraca" i po to jest
> grupa. Chodzi o to jak sie traktuje innych. Oczywisty banal o ktorym na
> tej grupie kilka osob notorycznie zapomina :)

Ty tez o tym zapominasz, a potem narzekasz że Ci dokuczają i źle traktują.
Sama nie wiem ile już razy Ci pisała, że masz tak jak sobie sam pościeliłeś.

Sowa

54. Data: 2004-12-19 19:36:53

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bedziesz Luźniejsza ;)

Zaproponuj to Jurkowi, czemu tego nie zrobisz, bo jest na DO?

Sowa

55. Data: 2004-12-19 19:40:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Dzieki Sowo, nadal jestem obiektywna, ale nie tu, ale w zyciu. Spotykam
> sporo optymalnych osob, ktorzy nie sa zadnymi oszolomami dietowymi.

O, miło że jednak podczytujesz. :-) Myślałam, ze już tu nie zaglądasz.

Sowa

56. Data: 2004-12-19 19:42:39

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> ???????????????

No co, kilka wątków pod tytułem, "mogła bym sama znaleźć ale mi się nie
chce", to raczej nie był szczyt obiektywizmu, raczej objaw popłynięcia na
fali głupot wygadywanych przez "coponiektórych"

> Dobre i to, wystarczylo zeby mi poprawic ta resztke "humoru".

W każdym bądź razie - wesołych świąt.;)

Sowa

57. Data: 2004-12-19 19:46:53

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy dlatego ze wspolnie ze znajomymi z Wroclawia "okladala" optymalnych
> ktorzy osmielali sie wystepowac w obronie DrJK? czy moze dlategoze pod
> koniec swojej duzej aktywnosci na grupie oglosila ze poszukuje innej
> "drogi"?

Dla tego, że jest po prostu obiektywna i potrafi patrzeć z dystansu na to
co robi. I tyle.

Sowa

58. Data: 2004-12-19 19:51:10

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> O, miło że jednak podczytujesz. :-) Myślałam, ze już tu nie zaglądasz.

Zagladam, czytam, ale odzywac mi sie nie chce...
Zreszta sama widzisz.
Rece opadaja i tyle. Hafsa

59. Data: 2004-12-19 20:36:39

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zaproponuj to Jurkowi, czemu tego nie zrobisz, bo jest na DO?
>
> Sowa

Nie zauważam u niego nrewowości ;)

Slawek

60. Data: 2004-12-19 20:54:38

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ty tez o tym zapominasz, a potem narzekasz że Ci dokuczają i źle traktują.
> Sama nie wiem ile już razy Ci pisała, że masz tak jak sobie sam

z tego co piszesz i nawiazujac do duskusji na psw(kilka tygodni temu),
wynika ze ten co oberwal, sam jest sobie winien bo po co: sie odzywal/jest
gdzie jest/jest kim jest(niepotrzebne skreslic). A o mnie nie musisz sie
martwic, ja nie potrzebuje zadnych wschodnich czy zachodnich technik
medytacyjnych zeby pôzostac "zen" :)

Jurek

Redukcja masy miesniowej na udach.
Mam osobliwy problem