Re: jak sie pozbyc kretów ??

Data: 2014-07-12 21:02:20
Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: "Tomasz" <t...@g...com>

Ciekawe co powiesz na moje koty, mam ich 7 i maja absolutna wolnosc.
Nawiasem mowiac wszystkie sa wysterylizowane.
Na mojej dzialce przez 15 lat nie widzialem zadnego kreta ale rano kolo
mojego lozka co kilka dni znajduje przyniesionego mi w podarku pieknego ale
martwego kreta a w niektore dni zbieram z dzialki po pare martwych ale nie
moich kretow.
Skad je przynosza nie wiem, moze akurat z lotniska bo u mnie nie ma ani
jednego kopca.

--
Tomasz