grupa dla kobiet

91. Data: 2002-03-11 18:09:56

Temat: Odp: grupa dla kobiet
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Że nie wspomnę o tym, że nawet jak ktoś narozrabia, to od WWW odciąć
go
| raczej trudno...

Hm, wcale nie tak krotko - wystarczy zobaczyc jakiego ma providera,
znalezc go na www i napisac do firmy, komu to ona lacza udostepnia i
jaki image sobie kreuje... zadziala :-))

Polecam archiwum pl.irc i dwoch takich, co mysleli, ze nawojuja nie
wiadomo ile - moze 4 dni mieli jeszcze neta :-)
(Bobsztal Intensywny i Proncislaw Dobuziewicz... dwoch kolezkow z
Tychow)
http://groups.google.com.pl/groups?q=Proncislaw+grou
p:pl.irc&hl=pl&start
=40&sa=N
(polecam czytac od tejze strony wstecz...)

Provider oficjalnie na grupie przepraszal i powiadomil rownoczesnie
administratora ich sieci, ktory mial wybor: odlaczyc tych dwoch albo oni
odlacza cala siec :-)))
Jak potem przepraszali, ojoj... pouczajaca lektura, zarowno dla
fascynatow najgorszych wyzwisk, jak i happy-endu ;->

Tez sie czuli anonimowo i kozaczyli, mieso lecialo...

O tych calych procedurach i mozliwosciach chyba najlepiej moze sie
wypowiedziec Artur (Kami's chlop :-)) - admin sieci (uwaga,
kryptoreklama) Jasien NET :-) O ile zechce, of kors :-)

P.S. Sek w tym, zeby abuse byl juz naprawde chamski i bez skrupulow...
zeby nie bylo cienia usprawiedliwienia dla takiego... :-/ a o to raczej
trudno.

Pozdrawiam,
didziak :-)

92. Data: 2002-03-11 18:28:20

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <a...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych

A ja nie otrzymalem - szkoda, bo juz tak dlugo nikt do mnie nie pisze.
Tutaj apel do naszego Galla Anonima, kronikarza na priva:
Te, poeta - wyslij mi tez kilka tych mailow, bo jestem ciekawy, czy
Twoje rymy maja zrodlo w bogactwie wyobrazni, czy sa tylko powielane :-)

| Sprawa zostala juz skierowana tam gdzie trzeba. W obu przypadkach.

Mam nadzieje, ze nasz 'odwazniaczek na privie' pokaze, jaki on to meski
i mnie tez "wyrucha"... z tytulu jednak mego jawnego ekshibicjonizmu
wolalbym, azeby pokazal sie na grupie - lubie miec fanow, widzow, mnie
to kreci (bez publiki jestem niczym, jak to ktos slusznie zauwazyl,
chlip chlip :-/) a i niektorzy z radoscia popatrza na moje chedozenie
:-)))

Z radoscia powitam w Gliwicach, moj Ty maly gwalcicielu :-)~~~~~

Tylko napisz maila z zapowiedzia swojej wizyty :-) wyjde po Ciebie :->

Przepraszam za male prowokacje, za podpisywanie sie pod powaznymi
ludzmi, za eufemizmy przeze mnie uzyte i tede, ale... ja lubie takie
przepychanki a mojego meza tez to kreci ;-) my sie tak bawimy czasem jak
Szaron Stoun i Majkel Daglas w "Rozebranym Zmysle"...

Pozdrawiam wszystkich milusich zboczencow, ciau! :-)**
didziak (przechodzacy z heretyzmu...?) :-)

93. Data: 2002-03-11 19:51:14

Temat: Re: grupa dla kobiet
Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2002 18:42:13 +0100, podpisując się jako "didziak"
<d...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych

>jestes
>a pozniej:
>
>Moze trzymajmy sie tematu!? :->
>Moze nam odpowiedz, coz to za czesc ciala - z ktorej to predzej, nizli z
>zebra, powstala kobieta? :-)))))P

Ja nie napisalam, ze z tej czesci powstala kobieta - bo wszak wiadomo
(przynajmniej tym wierzacym) ze powstala z zebra Adama.
Ja napisalam, ze znam fajniejsze czesci ciala faceta z jakich moglaby
powstac kobieta :)

>Czekam z niecierpliwoscia - dosc zwodzenia, prosze o bezposrednia
>odpowiedz ;-)))))P

Aby nie uzywac slow niecenzuralnych naisze to tak "dla wrazliwych"
najfajniejszą czescia faceta jest penis. Raz duzy, raz maly - zreszta
sam wiesz bo masz ;)))))
Nieszczesliwa (moim zdaniem) kobieta co nie ma na stale takiego
fajnego faceta z fajnym penisem w domu pod reka tylko musi uzywac
oprzyzadowania zastepczego czesto kiepskiej jakosci ;))))))))))))))

dosc swintuszenia - ide grzecznie robic mezowi kolacje ;)))
Marzena

94. Data: 2002-03-11 20:02:08

Temat: Re: jak to milo w necie
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6iqau$f2b$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Przywrocilas mi wiare w kobiety... Chyba jednak odprawie mojego
> mezczyzne...
> Ech... bedziesz moja dziewczyna? :-)))))

Jasne ;-) Bądź co bądź dzieli nas tylko głupie 40 parę kilosów, a Gliwice
zawsze mi się podobały. Lece się pakować ;-))

> Dziekuje za wspolczucie i dobre serce. Dobrze wiedziec, ze ktos stoi za
> toba w ciezkich chwilach...

Dobrze, dopóki stoi i nie włazi na plecy ;-))

Monika

95. Data: 2002-03-11 20:03:18

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aRt <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6is1t$3ei$...@n...tpi.pl...

> Monika nie globalizuj, rozne charaktery sa i u Kobiet jak i u Mezczyzn,
> wszedzie znajdzie sie czarna owca.

Ej, że! Jeżeli nawet globalizuję, to zauważ, aRti, że dla mężczyzn - in
plus.

> Ale nigdy gdy poznam kobiete ktora robi cos zlego, nie mowie ze kobiety sa
> takie i takie na tej podstawie.

Hmmmm.... Zaraz, zaraz... Powinnam chyba sprawdzić, co napisałam i porównać
to z tym, co chciałam napisać ;-))

Monika

96. Data: 2002-03-13 02:49:57

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Aby nie uzywac slow niecenzuralnych naisze to tak "dla wrazliwych"
| najfajniejszą czescia faceta jest penis. Raz duzy, raz maly - zreszta

No ja to tam nie wiem - ja mam albo maly albo malusienki... a po zimnej
wodzie (po zimnej wudzie tez, ale to wowczas patrz rozmiar: malusienki
:->) to juz calkiem czuje sie jak kobieta... albo facet z depresja
:->>>>

| Nieszczesliwa (moim zdaniem) kobieta co nie ma na stale takiego
| fajnego faceta z fajnym penisem w domu pod reka tylko musi uzywac
| oprzyzadowania zastepczego czesto kiepskiej jakosci ;))))))))))))))

Kurcze, ze tez nie moge znalezc takiej nieszczesliwej tylko dla siebie i
tak foreweRRRRRRRRR :-)

| dosc swintuszenia - ide grzecznie robic mezowi kolacje ;)))

No wlasnie dlatego szukam tych nieszczesliwych - w dwojnasob glodny spac
chodze :-))))
A co do swintuszenia - dopiero sie rozkrecamy, czyz nie tak? :->>>

Pozdrawiam szczesliwe i nieszczesliwe kobiety :-)) Te drugie zapraszam
na priv, ale po takiej autoreklamie to watpie, zeby ktoras napisala
:-DDDD
didziak :-D

97. Data: 2002-03-13 08:31:44

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Mar 2002 03:49:57 +0100, podpisując się jako "didziak"
<d...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>A co do swintuszenia - dopiero sie rozkrecamy, czyz nie tak? :->>>

Ano tak ;))))))))))))

>Pozdrawiam szczesliwe i nieszczesliwe kobiety :-)) Te drugie zapraszam
>na priv, ale po takiej autoreklamie to watpie, zeby ktoras napisala
>:-DDDD

Jak nie myśli tylko o ...... to napisze.
Wszak każda kobieta marzy o tym aby nawet z małego zrobić potwora
;)))))))))))

Marzena

98. Data: 2002-03-13 09:19:15

Temat: Re: Odp: grupa dla kobiet /OT
Od: d...@p...onet.pl (DL) szukaj wiadomości tego autora

"didziak" <d...@g...pl> wrote in message

[didziak napisał]

Witam, szanownego didziaka, ulubieńca publiczności i wszystkich (moich
ulubionych) grupowiczów.

Jako że nie jestem kobietą i na priv pisać do Waszmości nie będę,
zwracam się z prośbą o wyregulowanie "outlooka express'a" tak aby przy
generował Re: zamiast Odp:. (nie jest to bez znaczenia dla wielu
przeglądarek (całe ciągi Re:Odp:Re:Odp:), a i rwania wątków może być
niesławną przyczyną.
Polecam link http://windows.online.pl/programy/resedit.htm gdzie
wszystkie arkana tego zagadnienia zostały wyjaśnione, a oprócz tego
wiele innych ciekawych rzeczy dowiedzieć się można.

Skorzystam z okazji i pozwolę sobie na drobne ogłoszenie.
W związku z niebawem spodziewanymi nowymi licznymi, ojcowskimi
obowiązkami muszę zasmucić/uciszyć* szacowne grono pl.soc.dzieci tym
co następuje.

Wkrótce nowy potomek rodu mego przyjdzie na Świat Boży i jako następca
tronu czekać będzie aż czas jego nadejdzie.
Wielka to radość w domu moim, ale i trud wielki i odpowiedzialność.
Dlatego na jakiś czas pozwolę sobie bezpieczny i nieczasochłonny tryb
"read only" stosować i nadal w ten aktywny (choć trochę upośledzony)
sposób w życiu grupy uczestniczyć.
Być może będzie chwilka czasu aby zająć stanowisko i coś nadobnym
Jejmościankom i Waszmościom napisać - czas pokaże.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie wyrazy
sympatii jakie do tej pory otrzymałem. Będę o tym pamiętał.

Piotr 'DL' Majkowski
d...@e...pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

*niepotrzebne skreślić

99. Data: 2002-03-13 09:40:57

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> obowiązkami muszę zasmucić/uciszyć* szacowne grono pl.soc.dzieci tym
> co następuje.

Jedno zdanie a dwie pomyłki :-)
Oczywiście miałem na myśli grupę pl.soc.rodzina i nie "uciszyć" lecz "ucieszyć"
(chociaż uciszyć też nie jest bez sensu ;-))

Pozdrawiam
Piotr

100. Data: 2002-03-13 10:50:21

Temat: Odp: jak to milo w necie
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex Jańczak <o...@z...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| I zamierza się na Ciebie wielkim kijem bejsbolowym...

Monika na mnie z kijem? Dzieeeeee tam... Ona bedzie moja dziewczyna :-)P

Poza tym... Monika to Ona - jak wiec od tylu i z pala? Eee...

No ale w przypadku mnie i mego meza (bylego juz)...

Pozdrawiam serdecznie,
didziak rozwodziciel :-)))

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)