jak to zrobić

1. Data: 2004-01-15 12:52:53

Temat: jak to zrobić
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze powiedziec czy kostake morszczuk zamrożona trzeba rozmrozic do
smazenia czy nie.
Chcialbym zeby byla paierowana

Jędrek

1. Data: 2004-01-15 13:09:12

Temat: Re: jak to zrobić
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze lepiej ja rozmrozic, latwiej sie panieruje jak dla mnie.

a nie rozpadnie sie , .......mam na mysli przy panierowaniu

1. Data: 2004-01-15 13:22:57

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Prosze powiedziec czy kostake morszczuk zamrożona trzeba rozmrozic do
> smazenia czy nie.
> Chcialbym zeby byla paierowana

Ja jesli w ogole robie cos z kostki (zdarza sie tylko wtedy,kiedy nie znajde
nic lepszego, a mam ochote na rybe) przyprawiam ja kiedys jest zamrozona,
lekko sie rozmraza a potem panieruje, na poczatku,kiedy czekalam na
rozmrozenie, na patelnie zdarzala sie trafiac prawie papka
Jesli wrzucicsz calkiem zamrozona, bedzie czuc ja po prostu ryba, nie
przejdzie smakiem przypraw, chyba ze nie podprawiasz jej niczym
:)

Marta

1. Data: 2004-01-15 13:58:24

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek wrote:

> Prosze powiedziec czy kostake morszczuk zamrożona trzeba rozmrozic do
> smazenia czy nie.
> Chcialbym zeby byla paierowana

mysle, ze lepiej ja rozmrozic, latwiej sie panieruje jak dla mnie.

Izza

1. Data: 2004-01-15 15:36:43

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze powiedziec czy kostake morszczuk zamrożona trzeba rozmrozic do
> smazenia czy nie.
> Chcialbym zeby byla paierowana
>
> --
>
> Pozdrawiam
> Jędrek
>
> Hej! Ja takie kostki kroję na pół wzdłuż, wychodzą z tego takie niby paluszki.
Kroję w stanie lekko zamrożonym, solę i lekko kropię cytryną. Po panierowaniu
smażę w głębokim oleju,tak aby na pewno nie były surowe... Przekrojenie ich
służy właśnie do tego, aby ciepło dochodziło do nich lepiej...Do tego
surówka i da się zjeśc. Smacznego! M.

1. Data: 2004-01-16 09:10:01

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze powiedziec czy kostake morszczuk zamrożona trzeba rozmrozic do
> smazenia czy nie.
> Chcialbym zeby byla paierowana
====
Z tymi mrożonymi rybami (i kostkami też), to jest tak, że są one w tzw.
emali, czyli w skorupce z lodu. Czasem jest ona cieńsza, czasem, w
promocyjnych lub tańszych produktach - grubsza (nabija wagę). Jeśli coś
takiego wrzucisz na patelnię to nie będzie się to smażyło, tylko ta warstwa
lodu roztopi się i powstanie ciapa, a ryba, i kostka tym bardziej, zapewne
się rozsypie.
Ja to robię tak: płuczę kostkę lub rybę w zimnej wodzie, aby pozbyć się tej
emalii (w środku jest nadal zamrożona), potem osuszam, przyprawiam,
panieruję, odstawiam na kilka minut - panierka lepiej się wtedy trzyma.
Dopiero wtedy smażę.

waldek
====

ciasto z orzechami-prosba o przepis
kuchenka MK-1510 (mastercook) - prosba o porade/instrukcje
[P] Makaron Jua
Makaron z pesto...
Wariacje kartoflankowe przygarne