jak upiec brzdaca ;-)

1. Data: 2002-08-25 12:42:12

Temat: jak upiec brzdaca ;-)
Od: "`bogna" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie - jestem tu nowa ;-) wiec witam ponownie ;-)))
szukam przepisu na popularnego brzdaca i jakos ciezko znalezc..
eh a ta siec taka ogromna... z biszkoptem sobie dam rade jednak nie wiem co
dokladnie wchodzi w sklad masy ;-)))
prosze Was o pomoc ;-)))

Bogna
howuser&userid=2841824

1. Data: 2002-08-25 12:58:27

Temat: Re: jak upiec brzdaca ;-)
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szukam przepisu na popularnego brzdaca i jakos ciezko znalezc..
> eh a ta siec taka ogromna... z biszkoptem sobie dam rade jednak nie wiem

howuser&userid=2841824

Ooo to to tez bym chciala wiedziec - uwielbiam brzdace - ale z ludzmi spoza
Wielkopolski moze byc problem - podobno to nasz lokalny specjal. To jak
znacie brzdace ?
Herbatka efemeryczna z Pyrlandii

1. Data: 2002-08-25 13:06:53

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> co

howuser&userid=2841824

Znalazlam w sieci cos takiego, ale bardzo wiarygodnie to mi ten krem nie
wyglada:
http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=538
Eksperymetujesz na wlasne ryzyko ;-)
Herbatka

1. Data: 2002-08-25 13:23:21

Od: "`bogna" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Znalazlam w sieci cos takiego, ale bardzo wiarygodnie to mi ten krem nie
> wyglada:
> http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=538
> Eksperymetujesz na wlasne ryzyko ;-)

dziekuje - no prosze - i znalazl sie eh.. najwidoczniej zle szukam - :)))
zamierzalam i tak poeksperymentowac - kupujac kawalek i sprobowac odgadnac
co tam w nim siedzi :)))
ale sprawdze ten przepis i jeszce raz dziekuje za linka - jako ze to bedzie
ciasto
dla mojego mezczyzny to jako "zanwca" jak prawie kazdy mezczyzna
krytycznie oceni (mam nadzieje) czy to ten brzdac :) czy inny ;-)

Bogna
howuser&userid=2841824

1. Data: 2002-08-25 14:50:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> Znalazlam w sieci cos takiego, ale bardzo wiarygodnie to mi ten krem nie
> [...]

Jejku, a ja już myślałam, że i jakiś kanibalizm chodzi... ;-) Nawet
ucieszyłam się, że nie jestem z Wielkopolski, bo może mi i moim i znajomych
dzieciom coś by groziło...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-25 15:09:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jejku, a ja już myślałam, że i jakiś kanibalizm chodzi... ;-) Nawet
>ucieszyłam się, że nie jestem z Wielkopolski, bo może mi i moim i znajomych
>dzieciom coś by groziło...

na razie to Ci grozi ta kobitka z innej grupy, z zebami...co to
bylo??

Krysia

P.S. A ja mialam cicha nadzieje, ze to jakas wielkopolska metoda
na uspakajanei nemowlat :))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 15:25:20

Od: "`bogna" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL ;-))))))))

wyprostuje ze pochodze ze slaska i owszem z innej grupy ;-) czlowiek
krazy tu i tam ;-))) zamiast sciagac na swoje posta NTG ;-))) a wPoznaniu
zamieszkuje od 5 lat ;-)
heh a co do praktyk usypiania niemowlat to je nabede gdy posiadac bede ;-)))
poki co bawie nie swoje ;-)))
a upiec "brzdaca" swojemu mezczyznie mozna na wiele sposobow ;-)))
heh - ciekawe jak bedzie reakcja gdy powiem: "Kochanie - mamy brzdaca!
"...;-)))))))))

Bogna
howuser&userid=2841824

1. Data: 2002-08-25 16:03:40

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "`bogna" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szukam przepisu na popularnego brzdaca i jakos ciezko znalezc..
> eh a ta siec taka ogromna... z biszkoptem sobie dam rade jednak nie wiem

Hej Bogna :) Poznań jak widzę atakuje pl.rec.kuchnia :)

Mam przepis, sprawdzany wiele razy w rodzinie, jak mnie na świecie nie było,
bo to babciny.
Biszkopt:
5 dużych jaj, 18dag mąki, 18 dag cukru - piana + cukier + żółtka + mąka,
piec ok. 180-200 stopni
Krem:
4 śmietanki, najlepiej 18% rozmiksować z 1/2 szklanki cukru
5 łyżeczek kakao i dwie łyżeczki cukru rozrobic i zagotować w 1/2 szklanki
mleka, wystudzić
8 łyżeczek żelatyny rozrobic w 1/2 szklanki wody gorącej, wystudzić
do śmietanki powoli wlewać przestudzone kakao i żelatynę i miksować
włożyc do lodówki na jakiś czas, troszkę mieszać i jak już zacznie ładnie
gęstnieć to na biszkopt i heja znowu do lodówki!

przepraszam za taką lakoiczną formę, ale odtwarzam to z notatek z domowego
zeszytu :)
proporcja na dużą blachę
smacznego dla Ciebie i city :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2002-08-25 16:33:56

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:qmshmu8siuf83ck61lbjecc0ccjd9p5ivf@4ax.com...

> na razie to Ci grozi ta kobitka z innej grupy, z zebami...co to
> bylo??

niedowartosciowana malolata?
hehe, ale nie ugryzie, bo ja zeby od twardego bola...

1. Data: 2002-08-25 16:38:55

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881
> Jestem kobietą niezależną, nic ode mnie nie zależy.
No, to brzmi duzo bardziej wiarygodnie, niz przepis, ktory znalazlam w sieci
:-)
Herbatka efemeryczno-kanibalistyczna brzdacojadka

Ksiazki kucharskie online ?
ciekawe przepisy na placki
Zapiekanka z czerwonej kapusty
nowe smaki - kotlety