Re: jak usunąć farbę z gipskartonu

From: "TomaSz." <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: jak usunąć farbę z gipskartonu
Date: Thu, 20 Jan 2005 08:51:19 +0100
Sender: u...@o...pl@polska.nat.wro.korbank.pl

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 19.01.2005 roku, Dorota wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Może ktoś z Grupowiczów ma pomysł jak się pozbyć tego diabelnego
> koloru? Ja chcę mieć teraz białe ściany.

Kup takie coś, co się nazywa UNIGRUNT (
http://www.budownictwo.radom.pl/shop/www/unigrunt.ht
m ) lub coś w tym stylu
- baniak 5litów kosztuje ok 20 zł. 'Malujesz' tym ściany, czekasz aż
wyschnie dobę, a potem spokojnie po dwóch malowaniach farbą powinno
wszystko być białe. Ten środek utworzy powłokę, która oddzieli starą farbę
od nowej, więc nie powinny już pojawiać się przy malowaniu przebicia
koloru. Ja zamalowywałem wściekły pomarańcz - najpierw mycie ścian wodą z
mydłem malarskim lub szarym, potem dwukrotnie Unigrunt w odstępach
jednodniowych i potem dwa razy farba - po poprzednim kolorze nie ma śladu.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl