jak usunąć farbę z gipskartonu

1. Data: 2005-01-19 09:17:14

Temat: jak usunąć farbę z gipskartonu
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ściana wyłożona gipskartonem i pomalowana na zabójczy kolor. Jak skrobię to
razem z papierem, raczej nie dam rady dużej powierzchni. Moczenie też nic
nie daje. Może ktoś z Grupowiczów ma pomysł jak się pozbyć tego diabelnego
koloru? Ja chcę mieć teraz białe ściany.
pozdrawiam
dorota

2. Data: 2005-01-19 09:22:33

Temat: Re: jak usunąć farbę z gipskartonu
Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie daje. Może ktoś z Grupowiczów ma pomysł jak się pozbyć tego diabelnego
> koloru? Ja chcę mieć teraz białe ściany.

zmyć ile się da - a potem przykleić tapetę taką do malowania,
nie próbowałam, tylko taki mam pomysł
pisząc "zmyć" miałam na mysli takie mycie scian jak przed malowaniem, żeby
tapeta sie przykleiła

pozdrawiam
Dominika

3. Data: 2005-01-19 11:35:55

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie daje. Może ktoś z Grupowiczów ma pomysł jak się pozbyć tego diabelnego
> koloru? Ja chcę mieć teraz białe ściany.

poprostu pomaluj. ja ostatnio zamalowywalem róż na jasny piaskowy i pokrylo
po jednym razie, sufit malowany na bialo wymagal 2 krotnego malowania. przed
calym zabiegiem mozesz troche zmyc, choc stosujac dobra farbe powinno pokryc
bez problemu.

pozdrawiam
marcin

4. Data: 2005-01-19 14:09:53

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przed
> calym zabiegiem mozesz troche zmyc, choc stosujac dobra farbe powinno

Może przed zamalowywaniem dodatkowo zagruntuj to co jest...

--
Marek

5. Data: 2005-01-20 07:51:19

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 19.01.2005 roku, Dorota wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Może ktoś z Grupowiczów ma pomysł jak się pozbyć tego diabelnego
> koloru? Ja chcę mieć teraz białe ściany.

Kup takie coś, co się nazywa UNIGRUNT (
http://www.budownictwo.radom.pl/shop/www/unigrunt.ht
m ) lub coś w tym stylu
- baniak 5litów kosztuje ok 20 zł. 'Malujesz' tym ściany, czekasz aż
wyschnie dobę, a potem spokojnie po dwóch malowaniach farbą powinno
wszystko być białe. Ten środek utworzy powłokę, która oddzieli starą farbę
od nowej, więc nie powinny już pojawiać się przy malowaniu przebicia
koloru. Ja zamalowywałem wściekły pomarańcz - najpierw mycie ścian wodą z
mydłem malarskim lub szarym, potem dwukrotnie Unigrunt w odstępach
jednodniowych i potem dwa razy farba - po poprzednim kolorze nie ma śladu.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

sklep internetowy z lampami