Re: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja

1. Data: 2007-05-23 10:33:21

Temat: Re: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
Od: Dorjanka <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 23, 8:24 am, pamana <b...@a...pl> wrote:

> zdecydowanie mniej.
> poza tym chyba problemow aborcyjnych nie ma nikt w normalnej rodzinie w
> ktorej bierze sie odpowiedzialnosc za sex i robi sie to z glowa.

czasem w zwiazku, ktory nie jest jeszcze rodzina, lecz para
'kochajacych sie mocno' zawodzi antykoncepcja, lub dochodzi do
spontanicznych zblizen. I o dziwo rowniez zdarzaja sie odpowiedzialni
faceci, ktorzy nie maja ochoty, zeby ich dziecko splynelo do kanalu. I
procz tego, ze kobieta chodzi dziewiec miesiecy w ciazy, to uwazam ze
jako rodzice dziecka o takich rzeczach musza decydowac wspolnie, to
zdecydowanie mniej jest przerazajace.

> poza tym wystarczy poznac opinie faceta zanim sie z nim wskoczy do wyra.

Jasne, szczegolnie taka opinia sie jest bardzo wiazaca, gdy rozmawia
sie o rzeczach teoretycznych i nieznanych. Konfrontacja z
rzeczywistoscia,

> jak sobie zreszta wyobrazasz zeby facet przekonal kobiete do urodzenia
> wbrew ich "chceniu" aborcja jest im na reke

jasne kazdy facet to potencjalny s**** i patrzacy jak tylko przespac
sie z kobieta

>a w katolickich domach
> ,kazde dziecko sie przeciez przyjmuje od boga ,sex po slubie ,wiec
> problem aborcji nie istnieje .

hle, hle, sprobuj dorzucic to np. do onetowych komentarzy, nie
przejmuj sie artykulem pod jakim to umiescisz, i tak swietnie sie
wpasuje w ogolne trendy dyskusji. A tak serio, panama, to stac Cie na
madrzejszy komentarz.

pozdrawiam
Dorjanka

2. Data: 2007-05-23 10:48:32

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> procz tego, ze kobieta chodzi dziewiec miesiecy w ciazy, to uwazam ze
> jako rodzice dziecka o takich rzeczach musza decydowac wspolnie, to

oczywiscie ale zalatwiaja ta sprawe miedzy soba i niech tak zostanie.
ale zdarzaja sie tez przypadkowe kontakty ,gwalty takze w rodzinie
,czesto tej pozornie szczesliwej.

> Jasne, szczegolnie taka opinia sie jest bardzo wiazaca, gdy rozmawia
> sie o rzeczach teoretycznych i nieznanych. Konfrontacja z
> rzeczywistoscia,

nasze opinie i zdanie w wielu sprawach jest teoretyczne bo nigdy nie
dane nam przezyc sytuacji o ktorej sie wypowiadamy i oceniamy.

> jasne kazdy facet to potencjalny s**** i patrzacy jak tylko przespac
> sie z kobieta

moze nie kazdy bo sa jeszcze osobniki homo ;-)

nie bylo moim celem wywolywanie burzy- u mnie i tak sporo wczorajsza
burza szkod wywolala- rozne sa sytuacje i rozni ludzie.
p.

Nauka po okończeniu 18 lat w szkole dziennej
jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
kleszcz
Dzieci i akumulatory :)
zajęcia plastyczne dla dzieci, Kraków