jak wytłumaczyc, co to jest aborcja

1. Data: 2007-05-21 06:32:32

Temat: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko wczoraj zadało mi pytanie, co to jest aborcja. Wybrnełam,
ale....qrcze, zgłupiałam i boje się, że za chwilę zacznie drążyc.
dzidzior ma 8,5 roku
--

Gosia

2. Data: 2007-05-21 06:34:58

Temat: Re: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Moje dziecko wczoraj zadało mi pytanie, co to jest aborcja. Wybrnełam,

Ja poległem na pytaniu o grzech sodomski :|

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2007-05-21 06:37:21

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Ja poległem na pytaniu o grzech sodomski :|
Dobre, ja miałam wczoraj jeszcze, czy Jezus grzeszył i czy jak sie ma
mega grzech, to ksiądz też nie powtórzy innym;-)

--

Gosia

4. Data: 2007-05-21 06:50:10

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 08:32:32 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Moje dziecko wczoraj zadało mi pytanie, co to jest aborcja. Wybrnełam,
> ale....qrcze, zgłupiałam i boje się, że za chwilę zacznie drążyc.
> dzidzior ma 8,5 roku

To już nie taki dzidzior. Ja powiedziałbym po prostu, że jest to usunięcie
ciąży. A skoro drąży i chce wiedzieć to niestety trzeba skazić go swoim
światopoglądem aby być w zgodzie ze sobą samym. Notabene niezła okazja aby
sobie szczerze tą kwestię przemyśleć.

puchaty

5. Data: 2007-05-21 07:01:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> [...]
> światopoglądem aby być w zgodzie ze sobą samym. Notabene niezła okazja aby

Mam nadzieje, ze na razie tematu nie będzie. Swoją drogą, wkurza mnie na
maxa, że w kosciele dzieciom o takich rzeczach opowiadają
--

Gosia

6. Data: 2007-05-21 07:04:49

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Mam nadzieje, ze na razie tematu nie będzie. Swoją drogą, wkurza mnie na
> maxa, że w kosciele dzieciom o takich rzeczach opowiadają

Jeszcze nie jedno Cię wkurzy...
Moja młodsza dostała temat pracy konkursowej, plastycznej:
"Mamo, tato żyjcie w trzeźwości"

Weź teraz dziecku wytłumacz o co chodzi, tak by przy pierwszej Twojej
lampce wina nie powiedziało Ci, że będziesz nietrzeźwa :)

E.

7. Data: 2007-05-21 07:07:31

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Jeszcze nie jedno Cię wkurzy...
> Moja młodsza dostała temat pracy konkursowej, plastycznej:
> "Mamo, tato żyjcie w trzeźwości"

Niezłe.....

> Weź teraz dziecku wytłumacz o co chodzi, tak by przy pierwszej Twojej
> lampce wina nie powiedziało Ci, że będziesz nietrzeźwa :)

Hmm, zdefiniowałabym pojęcie nietrzezwosci;-)

--

Gosia

8. Data: 2007-05-21 07:09:12

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 09:01:08 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Mam nadzieje, ze na razie tematu nie będzie. Swoją drogą, wkurza mnie na
> maxa, że w kosciele dzieciom o takich rzeczach opowiadają

A to fakt. Księża z reguły widzą to zjawisko jedynie na czarno. ;)

puchaty

9. Data: 2007-05-21 07:25:49

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"E." napisał(a):

> Weź teraz dziecku wytłumacz o co chodzi, tak by przy pierwszej Twojej
> lampce wina nie powiedziało Ci, że będziesz nietrzeźwa :)

I co to jest cudzołożenie na przykład.

10. Data: 2007-05-21 07:28:04

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał/wrote dnia/on 2007-05-21 09:09:

> A to fakt. Księża z reguły widzą to zjawisko jedynie na czarno. ;)

Trudno morderstwo widzieć inaczej niż na czarno.

Pozdr,
--
ŁK

kleszcz
Dzieci i akumulatory :)
zajęcia plastyczne dla dzieci, Kraków
[prośba] godna polecenia książka o metodologii nauczania
PROŚBA !! - Warszawa Laryngolog do domu