Re: jak zwykle chodzi o kase - ale czy tylko?

From: Flyer <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jak zwykle chodzi o kase - ale czy tylko?
Date: Wed, 10 Apr 2002 00:57:09 +0200

freDZiK wrote:

> Kolezanka ma zamieszkac z chlopakiem. Chlopak ten kupil mieszkanie, za
> polowe zaplacil, a polewe ma w kredycie. W zwiazku z tak waznym zakupem,
> ona chciala by mu sie dolozyc do mieszkania, badz kupic do niego meble,
> ale jest problem, ze nie ma do niego 101% zaufania i nie chce aby on ja
> wyrolowal. Tak naprawde jej zameldowanie w tym mieszkaniu niczego nie
> daje. Co powinna zrobic - pyta mnie jak brata, a ja nie wiem co
> powiedziec....
>
> aha jezeli nia ma do niego zaufania - to nie ma o czym mowic - mozna by
> [...]

Zastanowic sie:
- dlaczego chce sie dolozyc do mieszkania (potrzeba kontroli, potrzeba
bezpieczenstwa itp) ?
- dlaczego nie ufa partnerowi ?
- czy naprawde wiaze z partnerem dlugotrwale plany, czy "nie wie" ?
- czy wie co czuje do partnera ?

A o kase trzeba, by sie zapytac na prawie - temat wspolwlasnosc,
dochodzenie roszczen dot. wspolwlasnosci, dokumentowanie czynnosci
prawnych w takim przypadku (dla celow dowodowych).

Flyer