jaka maseczka nawilżająca?

1. Data: 2004-03-27 15:35:34

Temat: jaka maseczka nawilżająca?
Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję jakiejś dobrej, intensywnie nawilżającej maseczki do twarzy, która
rzeczywiście pozostawia przyjemne uczucie i efekty. Używałam kiedyś do cery
naczynkowej Eris, ale ona chyba nie jest najlepsza. Widziałam, że Eris w tej
nowej linii też ma jakąś maseczkę nawilżającą, czy ktoś jej użyał?
Co mogłybyście mi polecić? Ach, no i cena tak do ok. 25 zł.

Dzięki i pozdrawiam!
Magda

1. Data: 2004-03-27 17:08:07

Temat: Re: jaka maseczka nawilżająca?
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <o...@W...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Co mogłybyście mi polecić? Ach, no i cena tak do ok. 25 zł.

1 - Owocowy Sad - maseczka witalizująco-nawilżająca z ekstraktem z wiśni -
saszetka ok 1,50zl
2 - Avonowa z mlekiem i miodem
3 - Dax Cosmetics - Minerały + osmoprotektor 24h - saszetka ok 1,80zł

Najbardziej mokro ;) mam po maseczce Dax'a ;P

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-27 19:00:39

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <o...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> Poszukuję jakiejś dobrej, intensywnie nawilżającej maseczki do twarzy, która
> rzeczywiście pozostawia przyjemne uczucie i efekty.

[...]

> Co mogłybyście mi polecić? Ach, no i cena tak do ok. 25 zł.

Dax-a migdałowego w saszetkach - absolutne cudo, kosztujące bodaj 1,30
za saszetkę. Nawilża, upiększa i pięknie pachnie :)

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
<aki> sama jestes w pewnym sensie kobieta, wiec powinnas rozumiec

1. Data: 2004-03-27 21:04:48

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzis zakupilam i mam zamiar za chwil pare uzyc, maseczke z Dax-a "Sekrety
urody"-wygladzjaca. Dam znac jaki bedzi eefekt :)
Narazie pochwalic moge Nivea Visage - nawilzajaca. No kurcze, naprawde buzke
mialam po niej jak ta lala : ))))) Saszetka kosztowala okolo 5-6
zl.Wystarczyla mi na kilka wieczorow, nie wiem jak mozna nalozyc to wszystko
za jednym razem ?! :| a tak pisze na opakowaniu.

Pozdrawia FunnyForg : )

1. Data: 2004-03-28 09:17:53

Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki :) To ja wypróbuje po każdej z saszetek :) Też chce mieć "mokro" ;)
Pozdrawiam serdecznie
Magda

1. Data: 2004-03-28 17:18:16

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Poszukuję jakiejś dobrej, intensywnie nawilżającej maseczki do
> twarzy, która rzeczywiście pozostawia przyjemne uczucie i efekty.

Polecam maseczke intensywnie nawilazajaca z serii Kuracja Dotleniajaca
Sorayi. Bardzo ladnie nawilza, wygladza i oblednie pachnie. Jak zreszta cala
ta seria :-) Saszetka kosztuje 2,80 zl (15 ml).

Kometa GG 2138081
" Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym,
ze jest on zonaty z inna kobieta" Faye Dunaway

1. Data: 2004-03-28 17:44:25

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się!! Seria Sorayi dotleniajaca jest super a jeszcze swietne są:
seria lifting i podobna kolagenowa, ale tej nie testowałam za wyjatkiem
płatków kolagenowych pod oczy, sa dobre!! Maseczki sorayi sa tez niezłe,
napewno lepsze wg mnie od erisa.
pozdrawiam
lea

1. Data: 2004-03-29 16:32:21

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mogłybyście mi polecić? Ach, no i cena tak do ok. 25 zł.

Ja polecam maseczkę "Chińskie zioła" Dax'a.
Jest świetna - najlepsza jaką miałam. Próbowałam też maseczkę z serii
"Minerały" tej samej firmy, ale nie jest aż tak dobra.

Pozdrawiam, Sylwia.

1. Data: 2004-03-29 20:38:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał/a w news:c49j71$gvq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ja polecam maseczkę "Chińskie zioła" Dax'a.
> Jest świetna - najlepsza jaką miałam.

A dla mnie wręcz przeciwnie - jedna z najgorszych.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-30 08:02:14

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <o...@W...poczta.onet.pl> napisał(a):
> Poszukuję jakiejś dobrej, intensywnie nawilżającej maseczki do twarzy, która
> rzeczywiście pozostawia przyjemne uczucie i efekty.

polecam maseczkę nawilżającą Optimum Tołpy www.torf.pl

Zielone wlosy...
L'ORÉAL - Cashmere Perfect
domowa maseczka na wlosy