jaka pompa do deszczówki

11. Data: 2011-05-05 13:29:34

Temat: Re: jaka pompa do deszczówki
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

a i jeszcze jedno
widze napis ze na sucho nie moze działac
a wolałbym wrzucic ja do zbiornika i juz nie myslec czy jest woda czy nie
czyli jak wypompuje, potem deszcz napada to trzeba ja zalewac czy sama sie
zaleje? :)

12. Data: 2011-05-05 13:33:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2011 15:29:34 +0200, Rafał napisał(a):

> a i jeszcze jedno
> widze napis ze na sucho nie moze działac
> a wolałbym wrzucic ja do zbiornika i juz nie myslec czy jest woda czy nie

No tak dobrze to tylko w Erze. Tu JEDNAK o czymś myśleć trzeba.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

13. Data: 2011-05-06 08:53:26

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2011 15:29, Rafał pisze:
> [...]
> czyli jak wypompuje, potem deszcz napada to trzeba ja zalewac czy sama sie

Trzeba by pokombinować z pływakiem. Taki pływak przymocowany do dna nie
pozwoli uruchomić pompy gdy w zbiorniku nie ma wody.
Ważne jest zamocowanie pływaka do dna, a nie tak jak jest w pompach z
pływakiem, gdzie to on jest zamocowany do samej pompy. Jak będzie on za
wysoko to nie wyciągniesz wody z całego zbiornika. Trzeba by
poeksperymentować. Samo podłączenie pływaka nie powinno być problemem,
ale trzeba zadbać o dobre zaizolowanie, połączenia chyba będzie trzeba
wykonać poza zbiornikiem, a co za tym idzie potrzebujesz pływaka z
długim przewodem.

14. Data: 2011-05-10 06:56:56

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-05 15:27, Rafał pisze:
> a czy taka pompe można od razu do zraszacza podpiąc?
> i podlewac deszczowka trawe od razu?

Do takiej pompy z pływakiem, "odwadniającej" raczej nie-musiała by być
dość potężna bo one mają małe wysokości podnoszenia. Jeśli chcesz
tryskacze, to lepsze charakterystyki mają pompy samozasysające a do tego
pływak przy dnie zbiornika, jak w poście Albercika.

Śnieg
pompa
Nima pszczół ;-((((
nawóz na trawe z chwastami