jaka pompa do deszczówki

1. Data: 2011-05-05 07:23:38

Temat: jaka pompa do deszczówki
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam zakopany zbiornik i chciałem wypompowac z niego wode, docelowo do
drugiego wyżej i grawitacyjnie podlewać.
Poszukuje pompy , nie musi być szybka tylko żeby wode na jakieś 3m
podniosła.
Najlepiej małych rozmiarów aby wrzucić do zbiornika :)

2. Data: 2011-05-05 08:38:54

Temat: Re: jaka pompa do deszczówki
Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-05 09:23, Rafał pisze:
> mam zakopany zbiornik i chciałem wypompowac z niego wode, docelowo do
> drugiego wyżej i grawitacyjnie podlewać.
> Poszukuje pompy , nie musi być szybka tylko żeby wode na jakieś 3m
> podniosła.

Praktycznie każda. Może nawet niektóre akwarystyczne by dały radę.

________MAT_______

3. Data: 2011-05-05 08:45:01

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie szukałem i nie znalazłem

4. Data: 2011-05-05 08:50:19

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podniosła.
> Najlepiej małych rozmiarów aby wrzucić do zbiornika :)

Pompa do wody brudnej. W jkażdym markecie za ok 100zł lub np na allegro
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&order=d&pr
ice_from=&price_to=&string=pompa+do+wody+brudnej&cha
nge_view=1

Krzysiek

5. Data: 2011-05-05 09:12:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2011 10:50:19 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
> http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&order=d&pr
ice_from=&price_to=&string=pompa+do+wody+brudnej&cha

Byle była to pompa tzw zanurzeniowa. Używam takich (l.mn. bo czasem się
psują, to kupuję nową) od lat - właśnie do wypompowywania deszczówki ze
skrzyń ustawionych pod rynnami. Poniewaz skrzynie są wyżej, niż ogródek,
wydobywam z nich wodę także grawitacyjnie, wężem ogrodniczymj z jednym
końcem (stale obciążonym) sięgającym dna skrzyni, a drugim końcem położonym
o wiele niżej niż poziom wody w skrzyni.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

6. Data: 2011-05-05 09:27:30

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale te są bardzo duże :)

7. Data: 2011-05-05 10:11:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2011 11:27:30 +0200, Rafał napisał(a):

> ale te są bardzo duże :)

http://www.leroymerlin.pl/produkty/pompy-odwadniajac
e,1141044833.html?gclid=CKmJuMHJ0KgCFYYXzQodH3yFgw

8. Data: 2011-05-05 12:58:44

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2011 11:27, Rafał pisze:
> ale te są bardzo duże :)

to może napisz jaki wymiar Cie ogranicza?
taka też nie wejdzie:
http://allegro.pl/zatapialna-pompa-do-wody-czystej-i
-brudnej-i1593923627.html
to jest przykład, nie wiem czy jest odpowiednia dla Ciebie.
może w Twoim wypadku konieczna jest taka z wężem do zasysania, pompa
jest wtedy na górze a tylko wąż wpuszczasz do zbiornika.

9. Data: 2011-05-05 13:20:45

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-05 11:27, Rafał pisze:
> ale te są bardzo duże :)

Jeśli najmniejsze zanurzeniowe są zaduże to musisz kupić samozasysającą
- od 200-300 zł. do zbiornika wrzucasz wtedy rurkę ssącą.

10. Data: 2011-05-05 13:27:47

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy taka pompe można od razu do zraszacza podpiąc?
i podlewac deszczowka trawe od razu?

Śnieg
pompa
Nima pszczół ;-((((