Śnieg

1. Data: 2011-05-03 20:22:38

Temat: Śnieg
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sypie i na dodatek szeleści sypiąc - połamie drzewa jak nie przestanie.
Wszystko kwitło, wiśnie, czeremcha, mlecz, tarnina i co?
Mnie się to nic a nic nie podoba.
W ulach był już miód do wirowania a teraz go zjedzą /pół kilograma dziennie
zjadają na swoje potrzeby albo i więcej/
SJS

2. Data: 2011-05-04 06:53:39

Temat: Re: Śnieg
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> W ulach był już miód do wirowania a teraz go zjedzą /pół kilograma
> dziennie zjadają na swoje potrzeby albo i więcej/

Pamietam identycznę sytuację 1.05.1971 wręcz zaspy na drogach
7.05.1974 sypało ostro oraz początek maja 2004.

Pozdrawiam wspominkowo
skryba

3. Data: 2011-05-04 14:23:18

Temat: Re: ?nieg
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-04 08:53, skryba ogrodowy pisze:
> U?ytkownik "SJS"<s...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci
>
> Pamietam identyczne sytuacje 1.05.1971 wrecz zaspy na drogach
> 7.05.1974 sypa?o ostro oraz pocz?tek maja 2004.

Sam snieg nie jest grozny ale spadek temperatury - było u mnie dzis nad
ranem okolo 5 w minusie dokuczył wielu roslinkom
:((((((
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

4. Data: 2011-05-04 16:07:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2011 22:22:38 +0200, SJS napisał(a):

> [...]
> W ulach był już miód do wirowania a teraz go zjedzą /pół kilograma dziennie
> zjadają na swoje potrzeby albo i więcej/

A jak tam u was kwiaty na krzewinkach, krzewach i drzewkach owocowych?
Kwiaty truskawek to przemarzają nawet w fazie głębokiego pąka...
Owoców nie będzie?
:-(((
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

5. Data: 2011-05-04 16:28:07

Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
No u mnie w ogródku pierwsze co zauważyłem to że mi cały lubczyk wymarzł
,przykro patrzeć

6. Data: 2011-05-04 17:02:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 18:28:07 +0200, Domator napisał(a):

> [...]
> :-(((
> --
> No u mnie w ogródku pierwsze co zauważyłem to że mi cały lubczyk wymarzł

Lubczyk odbije od korzeni, gorzej z kwiatami na owocowych... Mój lubczyk
też mróz zwarzył.

PS. Nie odpisuje się pod znakiem "--".

7. Data: 2011-05-04 20:17:42

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-04 08:53, skryba ogrodowy pisze:
(...)

> Pamietam identycznę sytuację 1.05.1971 wręcz zaspy na drogach
> 7.05.1974 sypało ostro oraz początek maja 2004.

A ja nie pamiętam, od 1990 r, aby była taka temperatura w maju.
Pomarzły pędy winorośli, aktinidii, winobluszcz pięcioklapowy, orzech
włoski,
a nawet kwiaty azali.
Serce boli jak patrzę co ta pogoda robi na mojej działce :-(

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

8. Data: 2011-05-04 21:14:22

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-04 22:17, Krycha pisze:
> [...]
> włoski,
> a nawet kwiaty azali.
> Serce boli jak patrzę co ta pogoda robi na mojej działce :-(
:)
Trzy lata temu w nocy z 8 na 9 maja było nawet mrozniej bo minus 9
Orzech wloskie , kasztany jadalne mają czarne liście ale winorosle
w porownaniu do powyzej wymienionych nie wygladaja żle.
Czarne zrobiły sie wysadzone w foliowcu pomidory
odmiany Malinowe bo Feniksy wygladaja calkiem w porządku.

9. Data: 2011-05-06 20:59:17

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 22:22, SJS pisze:
> [...]
> W ulach był już miód do wirowania a teraz go zjedzą /pół kilograma
> dziennie zjadają na swoje potrzeby albo i więcej/

To się nazywa globalne ocieplenie!

Pzdry,
MW

10. Data: 2011-05-07 05:45:21

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ulach był już miód do wirowania a teraz go zjedzą /pół kilograma
> dziennie zjadają na swoje potrzeby albo i więcej/

W Annałach grupy zapisać trzeba, że zimni ogrodnicy i zimna Zośka w Anno
Domini 2011 były przyspieszone o 10 dni. Dla potomności oczywiście.
Pozdrawiam historycznie
skryba

pompa
Nima pszczół ;-((((
nawóz na trawe z chwastami
Ilość kwaitów na magnolii
Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?