jaka sie wam kuchnia marzy?

1. Data: 2001-09-14 13:24:28

Temat: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo mnie taka w ktorej wisza czosnki, papryczki, cebule...przypraw sporo i w
ogole widac ze tu sie gotuje:-) Nie znosze tych super hiper nowoczesnych
kuchni ktore przypomina kostnice:-)

1. Data: 2001-09-14 13:25:40

Temat: Re: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bo mnie taka w ktorej wisza czosnki, papryczki, cebule...przypraw sporo i w
>ogole widac ze tu sie gotuje:-) Nie znosze tych super hiper nowoczesnych
>kuchni ktore przypomina kostnice:-)

samoczyszczaca. styl dowolny

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 13:39:58

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> Bo mnie taka w ktorej wisza czosnki, papryczki, cebule...przypraw sporo i w
> ogole widac ze tu sie gotuje:-) Nie znosze tych super hiper nowoczesnych
> kuchni ktore przypomina kostnice:-)

po pierwsze :
duuuuuuuuuuuuuza

po drugie:
duuuuuuuuuuuuuuza

po trzecie:
duuuuuuuuuuuuuuuza

a na serio- duza ;), ciepla, przytulna, koniecznie z oknem, ustawna a
nie waska kiszka, taka do której zmiesci sie wszystko co tylko sobie
wymysle lacznie z kacikiem jadalnym.
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-14 13:48:57

Temat: Odp: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> a na serio- duza ;), ciepla, przytulna, koniecznie z oknem, ustawna a
> nie waska kiszka, taka do której zmiesci sie wszystko co tylko sobie
> [...]
I duzy stol przy ktorym sie siedzi i nie tylko je ale spedza czas. Ciepla i
przytulna:-))) No wlasnie!

1. Data: 2001-09-14 13:53:25

Temat: Re: Odp: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I duzy stol przy ktorym sie siedzi i nie tylko je ale spedza czas. Ciepla i
>przytulna:-))) No wlasnie!

mam taka! Mam taka! Meble - eklektyczne, krdens - ponad 100;etni,
walijski, stol i krzesla - polskie (obrus na tym jeden tutejszy,
a na nim - podlozna kaszubska serweta), obok stolik zapchany po
uszy gazetami, dalej, pod kredensem zbiorowisko koszyczkow, swiec
ozdobnych,na kredensie -moje muzeum - sa ludzie, co specjalnie
przychodza gapic sie na owo - rozne talerze stoja tam (takze
Kaszuby, recznie malowane z Lubianej, a to z Chmielowa,
portugalskie cosie, talerze historyczne - na nasz slub i urodziny
1 dzidzi,), stare fotografie, amonit, agat wykopany przez brata,
kolekcja naparstkow, pudelka z papier mache (mam fetysz
pudelkowy...), swieczniki, fikusne butelki z moimi nalewkami,,
suche badyle w dzbanku, muszle, jakies wachlarrze, a nie -
zlikwidowalam, szklana misa, talerz w niebieskie jabluszka,
ceramika na scianie obok,...no w tejze jadalni stoi sobie
kanapka, ktora wlasciwie jest psia a nieludzka, ale pies sie
dzieli. To jest czesc jadalna scisle polaczona z czescia
kuchenna. nie wiem czy mam wymieniac, co tam stoi, nie starczy
dzis czasu. Jest tez okno i drzwi do mikro ogrodu. I ok. 30
roslin w doniczkach.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 13:56:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.

> samoczyszczaca. styl dowolny

Krysiu, kochana, wyjelas mi to z ust :-))

Wkn

1. Data: 2001-09-14 14:21:16

Temat: Odp: Odp: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.

> [...]
> kuchenna. nie wiem czy mam wymieniac, co tam stoi, nie starczy
> dzis czasu. Jest tez okno i drzwi do mikro ogrodu. I ok. 30
Zamorduje!!!!:-))) Masz bardzo fajna kuchnie, a niech cie!
Ja bede remoncik w kuchni robila, najwazniejsze by byla jasna. Masz dom
jednym slowem. Prosze wymienic co jest w jadalni:-)

1. Data: 2001-09-14 14:35:30

Temat: Re: Odp: Odp: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zamorduje!!!!:-))) Masz bardzo fajna kuchnie, a niech cie!
>Ja bede remoncik w kuchni robila, najwazniejsze by byla jasna. Masz dom
>jednym slowem. Prosze wymienic co jest w jadalni:-)

wjadalni juz tak wiecej nie ma za duzo...poza koszykiem z psimi
zabawkami. a i stara maszyna (reczna) Singera. do szycia. jeszcze
nie udalo mi sie jej naprawic...w kuchni-kuchni to juz ina para
kaloszy. sa tam ryby , kolo mikrofali (i , kurka, dalej zyja...)
a obok naczynie hodowlane slimakow, ktore te ryby namietnie
wyjadaja z akwariuma..a slimaki przylecialy z Pensylwanii 2 lata
temu, wiec mi szkoda. dalej stoja koszyki z owocami,rozne michy
na otwartch polkach nakoncach szfek, co stoja na podlodze. O
dziwo pies ich nie lize...mini poleczkina przyprawy sie
przelewaja. te poleczki sa pod wiszacymi szafkami, a pod
poleczkami sa male szufladki - genialne na male torebki foliowe,
gumki, jakies gwozdzie luzem, saszetki z sola, z samolotu, takie
rzeczy, na ktore dawniej byla szuflada w stole!!!. Potem -cala
bateria zubrowki, nalewek, ksiazki kucharskie luzem (druga czesc
jest w jadalni , na polce jednej z wiszacych szafek nad psia
kanapa, reszta w spizarni...), na oknie _specjalnie szeroki
parapet chcialam) stoja rozne kwiatki , ktore sie okropnie
przepychaja, ceramiczny sloj na czosnek, koszyk s pomidorami,
ktore dochodza (albo wrecz przechodza), imbir luzem, cebula w
szklance, cytryny dla towarzystwa pomidorom, na oknie wisza na
cienkiej zylce dwa male krysztalowe , gladkie jaja - sama nie
wiem, po co, obok jest wiklinowa taca z sola,pieprzem, sojowym s.
octami, druga sola, sola ziolowa, oliwami., na oknie jeszcze
ukrywa sie tragicznieprzedpotopowe radio, ktorego nam zal
wyrzucac, bo tyle z nami przeszlo. Jest tez maly , antyczny
stolik z kreconymi nogami (polowki stolika opadaja, znaczy sie
skladaja i jest z niego podlozny niduzy stolik) a obok fotelik
wiklinowy na metalowej ramie. dalej stoja ladne wiklin. kosze na
smieci na warzywa. Na drewnianej scianiekuchni, nad stolikiem
jest kalendarz, wiecej suchych baziogow i polka nakufelki. Z
sufitu zwisa gigantycznybocian, ktoremujak sie pociagnie
zasznureczek, to powoli i majestatycznie macha skrzydlami. nad
okapem mam malutkie okienko na ktorym stoja drewniane ptaszki a w
srodku jest butelka z okretem we wnetrzu. obok, na szafkach stoja
duze wazony.

jak widzisz. groch tu umnie z kapusta dokladny, zaden jeden styl
nie daje sie wyodrebnic i tak sie zastanawiam, czy dam sie
wtloczyc w jeden styl, jak bedziemy miec nowy dom (kiedys).....

sama kuchnia ma niecale 10 m' (to jest dobudowka, pan budowniczy
popatrzyl na moj plan, bardzo profesjonalny, nawet architektowi
sie spodobala precyzja i pomysly - nie mamy sufitu plaskiego,
tylko, jako ze to przybudowka, jest pochyly, przylegajacy do
sciany zewn.domu , podle dachu, i lukarny w tym dachu - to domy
dla moich pajakow ) - mozna budowac do 10 m kwadr. bez
pozwolenstw specjalnych, wybudowal kuchnie, a potem sie okazalo,
ze mebelki kuchenne/szafki NIE PASUJA! oczywiscie moja wina, no
nie...baba wymierzala, wyrysowala...otoz on wybudowal, biorac za
miarke te 10metrow kwadr. zapomnial jednak o drobiazgu - sciany
sa jednak grubsze od papieru wiec kuchnia NIE ma 10 m kw...hahaha

sorki za powiesc -rzeke

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-14 14:51:57

Temat: Odp: Odp: Odp: jaka sie wam kuchnia marzy?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.

> [...]
> miarke te 10metrow kwadr. zapomnial jednak o drobiazgu - sciany
> sa jednak grubsze od papieru wiec kuchnia NIE ma 10 m kw...hahaha

No Krysia super mi sie to podoba, bo mam tendencje do zagracania sie i misz
maszu. Ja juz sie zagrace to marze o pustych wnetrzach ale jak tylko sie
odgrace to natychmiast sie zagracam:-) A w ogole w domu to lubie jak sa
takie miejsca: do siedzenia, do spania do jedzenia itp wyraznie zaznaczone,
jakies pledy i koce.... Pamietam w stanach widzialam taki nowoczesny dom
gdzie wlasciwie glownie dominowala podloga, pierwsze co mi przyszlo do
glowy, to ze to jest dom dentysty, no nie wiem dlaczego;-) Pusto, smutmno i
poglos!

1. Data: 2001-09-14 15:14:39

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Bo mnie taka w ktorej wisza czosnki, papryczki, cebule...przypraw sporo i w
> ogole widac ze tu sie gotuje:-) Nie znosze tych super hiper nowoczesnych
> kuchni ktore przypomina kostnice:-)

Nowoczesna kuchnia z wiszącymi główkami czosku, strączkami papryki, słoiczkami
z przyprawami, fajansowymi pojemnikami na kawę czy cukier (Zucker) itd. też
fajnie się prezentuje. Taki eklektyzm nowoczesny.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

Rybne kotlety
Mam ochote na rybe
Najlepszy ser na fondue?????
podpowiedzcie jakies danko - jestem leniwy
sos serowy