jaka to ryba (w oczku wodnym)

31. Data: 2004-07-14 12:23:06

Temat: Re: Odp: jaka to ryba (w oczku wodnym)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>
> W wiadomości news:cd35so$fl7$1@nemesis.news.tpi.pl

> Hejka. Okazuje się, że kultura osobista może być potężnym orężem.
> :-)
> Pozdrawiam dżentelmeńsko Ja...cki

No nie?
;-)
Tylko trzeba chcieć z tego oręża skorzystać.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

32. Data: 2004-07-14 12:40:41

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd38k5$seg$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Tylko trzeba chcieć z tego oręża skorzystać.

Hejka. Korzystanie z tego oręża ma wielowiekową tradycję. Już w
X w. p.n.e. egipski mędrzec Amen-em-opet mawiał: "Nie biednieje
człowiek, gdy się uprzejmie odzywa." Jeszcze wcześniej, bo już w XXI w.
p.n.e. nieznany egipski autor twierdził, że "Miarą człowieka jest jego
język."
Pozdrawiam starożytnie Ja...cki

33. Data: 2004-07-14 13:03:25

Od: Marcin Cyngler <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jul 2004 14:23:06 +0200
"JerzyN" <N...@m...pl> wrote:

> No nie?
> ;-)
> Tylko trzeba chcieć z tego oręża skorzystać.
> :-)

ja rowniez to potwierdze ;)
wszakze po co ganic chamskim jezykiem jesli mozna ganic kulturalnie i grzecznie -
duzo lepszy efekt takie cos odnosi ;P

> --
> Pozdrawiam, Jerzy

ja rowniez

--
sincerly
Marcin

34. Data: 2004-07-14 13:10:18

Temat: Re: OT, było: Re: jaka to ryba (w oczku wodnym)
Od: Marcin Cyngler <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jul 2004 12:53:37 +0200
Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:

> Marcinie, piszesz z przyszłości :-) W wehikuł czasu jakoś nie wierzę,
> więc może ustaw sobie zegar?

prawde mowiac tez to zauwazylem, ale chyba nic na to nie poradze poniewaz godzine mam
poprawna ;P

u mnie jest teraz 13:08 - znajac zycie wyslane bedzie z godzina pozniejsza

z drugiej strony ja widze Wasze wypowiedzi z godzina wczesniejsza - to by sugerowalo,
ze moze cos nie tak z ustawieniami mojego klienta news ;P
przyjrze sie temu zaraz, ale poki co ten news wysylany jest jeszcze "po staremu" :P

moze to tez byc wina servera news.tpi.net ;P

sincerly
Marcin

35. Data: 2004-07-14 14:48:30

Temat: Re: jaka to ryba (w oczku wodnym)
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cyngler" <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> napisał w
wiadomości
_c_i_a_c.org...
On Wed, 14 Jul 2004 08:19:21 +0200
"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote:

w ogole zastanawiam sie czy nie nauczyc ich "pewnej sztuczki", a mianowicie
jak bede pukal w kamien to sie kolo mnie zbiora i bede je karmil z reki - z
karasiami problemu nie powinno byc zadnego ;P - z sumem ... bez szans ;P

Niekoniecznie. Widziałam już "sumy" które dawały się karmić z ręki. Tyle, że
w akwarium. Kto wie, może i takiego z oczka można nauczyć takiej sztuki ;)

w zasadzie to ja tylko po to chce wiedziec co to za sumik, aby miec pewnosc
czy mi nie sprawi "niespodzianki" po pewnym czasie ... np po zimie jak
stopnieje lod ... a tu nagle z glebin wylania sie ... potwor ;P

No tak, to dopiero byłaby niespodzianka ;)

haha otoz to - ale slusznie zauwazylas, ze mialbym z tym problem - to
naprawde cos pieknego podziwiac jak on sie majestatycznie porusza w wodzie

Widzę, że kolegę bierze ;) Ja to doskonale rozumiem. Jestem "zainfekowana"
już od pewnego czasu ;) Resztę opisu przeczytałam z dużą przyjemnością :)

Pozdrawiam,

Marzenna Kielan
www.malawicichlidhomepage.com

36. Data: 2004-07-14 14:59:46

Od: Marcin Cyngler <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jul 2004 16:48:30 +0200
"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote:

> Niekoniecznie. Widziałam już "sumy" które dawały się karmić z ręki. Tyle, że
> w akwarium. Kto wie, może i takiego z oczka można nauczyć takiej sztuki ;)

dobrze wiedziec, ze mozna takiego potworka wytresowac - sprobuje ;P

> No tak, to dopiero byłaby niespodzianka ;)

no nie ? :P

> Widzę, że kolegę bierze ;) Ja to doskonale rozumiem. Jestem "zainfekowana"
> już od pewnego czasu ;) Resztę opisu przeczytałam z dużą przyjemnością :)

ja generalnie bardzo lubie przyrode
wedkarstem i akwarystyka nie interesuje sie specjalnie - co pewnie wielu z Was
zauwazylo ... ale takie absolutne podstawy na szczescie znam ;P
w zwiazku z tym, ze nie mam na codzien kontaktu z rybami, stad wynika moj zachwyt jak
obserwuje "smoka" :P

> Pozdrawiam,
>
> Marzenna Kielan
> www.malawicichlidhomepage.com

ja rowniez pozdrawiam

--
sincerly
Marcin

37. Data: 2004-07-14 16:39:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<N...@m...pl> napisał(a):

> [...]
człowiek, gdy się uprzejmie odzywa." Jeszcze wcześniej, bo już w XXI w.
p.n.e. nieznany egipski autor twierdził, że "Miarą człowieka jest jego
P.S. Wysyłam ten post już trzeci raz i nie wiem czemu nie ukazuje się
na grupie. :-( Czyżby to sie nie podobało, że egipskie? ;-)

38. Data: 2004-07-14 17:09:29

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>
> Hejka.
[...]
> "Nie biednieje człowiek, gdy się uprzejmie odzywa."
[...]
> "Miarą człowieka jest jego język."
[...]

Chciałem ci odpisać w stylu biblijnych przekleństw ale się rozmyśliłem.
:-)
Niemniej lekturę Biblii polecam.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

39. Data: 2004-07-14 18:48:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> P.S. Wysyłam ten post już trzeci raz i nie wiem czemu nie ukazuje się
> na grupie. :-( Czyżby to sie nie podobało, że egipskie? ;-)

Ja go widze po raz drugi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

40. Data: 2004-07-14 20:14:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> w akwarium. Kto wie, może i takiego z oczka można nauczyć takiej sztuki ;)
:))))
sumy to jedne z nielicznych naszych ryb
ktore wedkarze przywabiaja wlasnie sygnalami dzwiekowymi
tzw kwokiem
:)
> [...]
> stopnieje lod ... a tu nagle z glebin wylania sie ... potwor ;P
> No tak, to dopiero byłaby niespodzianka ;)
:))))))
z tym nie ma problemu
bo po pierwsze ryby przyrastaja wtedy kiedy aktywnie zeruja
a zima dla suma jest za zimo i "spi"
:)
a po drugie
pomimo obfitosci wysokoenergetycznego pokarmu
wymiary oczka beda "degenerowaly" jego wzrost
i nigdy nie urosnie tak wielki
jakby mial szanse urosnac w naturze
:)
z pozdrowieniami i usmiechami