Re: jaka waga elektroniczna do 150 zl ?

From: Panslavista <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: jaka waga elektroniczna do 150 zl ?
Date: Thu, 24 Apr 2008 22:35:03 -0700 (PDT)

On 24 Kwi, 21:02, "Cez__134" <N...@p...onet.pl> wrote:
> Witam
>
> Z racji tego iz stara,klasyczna waga ulegla destrukcji ,poszukuje nowej:)
> ale nie sprezynowej, lecz elektronicznej:)...niestety nie znam sie
> kompletnie na obecnych trendach itp,ale wiem jedno: poszukuje dokladnej
> wagi:) nie musi to byc miss pieknosci,po prostu ma dobrze wskazywac:) jakies
> propozycje ?:)
>
> pozdrawiam
>
> CeZ

Zanim kupisz zastanów się, co na niej będziesz ważył, jeżeli tylko
domowe kulinaria to wystarczy waga od 2kd do 10 kg, jezeli przetwory w
większych ilościach (kapusta kiszona, ogórki, zakupy ziemniaków,
owoców, itd - to może być potrzebna waga o zakresach 50kg do 200kg i o
odpowiednio dużej szalce i wyświetlaczu podłączonym do wagi kabelkiem,
który można powiesić na ścianie. Te drugie wagi, nie legalizowane, są
do kupienia za około 300zł, dokładność wystarczająca dla celów
domowych. Niektóre mają możliwość przełączenia zakresów (i
dokladności) oraz odpowiednio wytrzymałą konstrukcję, metalową szalkę.
Nie polecam wagi z wyświetlaczem na sztywnym wysięgniku - nie
postawisz jej na blacie szafki kuchennej, kabelek gdzieś za wagą nie
będzie bardzo przeszkadzał. Co więcej, taka waga moze zastąpić
łazienkową, co prawda nie obliczy ilosci tłuszczu do zrzucenia, ale
zważyć się można.

Pod rozwagę myślącym, nie trollom.