jaki blender do orzechow ?

101. Data: 2015-04-04 23:06:00

Temat: Re: jaki blender do orzechow ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Apr 2015 07:27:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-04 00:26, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tajne jest ziołem czy poufne?
> Czy po prostu dawka była za duża?

"Na podstawie Twego cytatu" - widłak, tylko widłak.
Czytać, zwierzak, CZYTAĆ!

--

Ikselka
pewni siebie."

102. Data: 2015-04-05 08:29:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Na podstawie Twego cytatu" - widłak, tylko widłak.
> Czytać, zwierzak, CZYTAĆ!

Podziwu godna zdolność interpretacji.

Cytowanie jest pochodną czytywania [fe]

103. Data: 2015-04-05 12:56:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2015-04-04 23:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Podziwu godna zdolność interpretacji.

Nawet czytując cytaty homeopatyczne, można interpretować. Jeśli kto zdolny.

Jarek

--
Słyszę, kędy się motyl kołysa na trawie,
Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła.

104. Data: 2015-04-05 19:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Apr 2015 08:29:57 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-04 23:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Podziwu godna zdolność interpretacji.

Wystarczy czytać ze zrozumieniem, co jest napisane.

--

Ikselka
pewni siebie."

105. Data: 2015-04-05 22:16:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-05 12:56, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Nawet czytując cytaty homeopatyczne, można interpretować. Jeśli kto zdolny.

Jeśli.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

106. Data: 2015-04-05 22:46:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2015-04-05 12:56, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Jeśli.

Jeśli zdolny mniej, to może czytać powinien więcej?
Nie homeopatycznie, a holistycznie na przykład.

Jarek

--
List w formie pisanki na jajku na twardo
Niosący zgubną mi treść.

107. Data: 2015-04-06 18:37:19

Temat: Odp: Odp: jaki blender do orzechow ?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwróć uwagę na "(...)aż się zepsuł" 333333-)

No tak, ale zepsul sie 350W, jak rozumiem 700 nadal daje rade :)

@

---
Avast.

108. Data: 2015-04-07 18:03:08

Temat: Re: Odp: Odp: jaki blender do orzechow ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------

> No tak, ale zepsul sie 350W, jak rozumiem 700 nadal daje rade :)

Czaby uściślić to :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

Jaki placek na święta?
Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić