jaki blender do orzechow ?

91. Data: 2015-04-03 20:06:36

Temat: Re: jaki blender do orzechow ?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Sory, to jest tajne a łamane przez poufne.

A, jeśli łamane, to o nic więcej nie będę pytać.

--
Jarek

92. Data: 2015-04-04 00:21:28

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: jaki blender do orzechow ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2015 00:39:09 +0200, @ napisał(a):

> Oj, nie badz juz taka ... no wiesz, zgryzliwa :)

No kto tu jest zgryźliwy, no kto ;-PPP

--

Ikselka
pewni siebie."

93. Data: 2015-04-04 00:22:19

Temat: Re: Odp: jaki blender do orzechow ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2015 00:44:22 +0200, @ napisał(a):

> Blender Kenwood 700W, blender 350W dawał radę aż się zepsuł.

> Moglbys polecic jakis konkretny model ?
> A jak sobie radzi z mrozonymi owocami (np. truskawki) ?

Zwróć uwagę na "(...)aż się zepsuł" 333333-)

--

Ikselka
pewni siebie."

94. Data: 2015-04-04 00:23:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2015 08:09:54 +0200, P.B. napisał(a):

> To zwiększ stukrotnie dawkę alergenu i dla porównania stukrotnie "leku"
> homeopatycznego. Opowiedz o efektach.

Zwiększ stukrotnie wiek człowieka i opowiedz o efektach - życie też zabija
3-]

--

Ikselka
pewni siebie."

95. Data: 2015-04-04 00:25:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Apr 2015 13:47:51 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-02 23:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Chyba pomyliłaś odbiorcę.

Raczej nie - piszesz o "nieumieraniu", nie?
:-]

--

Ikselka
pewni siebie."

96. Data: 2015-04-04 00:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Apr 2015 19:57:20 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-03 19:09, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Sory, to jest tajne a łamane przez poufne.

Na podstawie Twego cytatu widzę, jak ludziska utożsamiają homeopatię z
ziołolecznictwem - i to jest równie żałosne, jak powszechne nierozumienie
tekstu pisanego...

--

Ikselka
pewni siebie."

97. Data: 2015-04-04 07:27:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na podstawie Twego cytatu widzę, jak ludziska utożsamiają homeopatię z
> ziołolecznictwem - i to jest równie żałosne, jak powszechne nierozumienie
> tekstu pisanego...

Tajne jest ziołem czy poufne?
Czy po prostu dawka była za duża?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

98. Data: 2015-04-04 10:51:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I co, też było tak wesoło?

Tak, ale dopiero ta rozmowa uświadomiła mi, skąd tylu zwolenników
homeopatii.

Ewa

99. Data: 2015-04-04 13:31:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Tajne jest ziołem czy poufne?

To oczywiste, że łamane jest zioło!

> Czy po prostu dawka była za duża?

W swoim czasie przeczytałem kilka tekstów pisanych przez pierwszych
homeopatów, tych z XIX wieku. Obrazy rozumu w tym wielkiej nie było.
Gdy nie zdawano sobie dokładnie sprawy z wielkości atomu, to o naturze
kolejnych rozcieńczeń trudno było rzeczowo dyskutować. Ale, o czym
może mało kto dzisiaj pamięta, ci panowie proponowali wtedy dwu-,
trzy-, czterokrotne rozcieńczanie 1:100, co nazywali roztworami 2C,
3C, 4C. Jedno "C', to kolejne dopisanie dwóch zer po przecinku.
Takie 4C, to jest w bitreksowo zgorzkniałym basenie, a 3C może być
glutenu w płatkach bezglutenowych. Odloty w rodzaju 30C, czy nawet
kilkuset C, to już znacznie późniejsze czasy. Z tych lektur pamiętałem
też owo lycopodium, którym mnie później uraczono, a będące od wieku XIX
w ścisłym kanonie trucizn. Uraczono, bo do takiej biegłości, bym mógł
leczyć się sam, nigdy nie doszedłem.

Jarek

--
Medice, cura te ipsum!

100. Data: 2015-04-04 13:50:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Tak, ale dopiero ta rozmowa uświadomiła mi, skąd tylu zwolenników
> homeopatii.

Może być, że to, ale jako się rzekło, ta forma rozcieńczalnika nie
dominuje wśród współczesnych preparatów. Pamięć może ma nie taką.

Historia nauki zna wiele przypadków błądzenia po ślepych uliczkach.
Nie wolno ganić pomysłodawców tych wszystkich flogistonów czy
cieplików -- teorie te, choć błędne, przyczyniły się do lepszego
zrozumienia świata. Medycyna w ogóle nie jest nauką ścisłą, tutaj
od wytłumaczenia bardziej liczy sie skuteczność. A błądzenie, to
zawsze była specjalność medyków. Częstsze też niż gdzie indziej są
w tej sztuce przypadki takie, że mimo błędnej teorii, coś jednak
działa. Homeopatia zaczęła się od prostego rozwinięcia pomysłu
szczepień ochronnych. Szczepionka Jennera odniosła ogromny sukces
w profilaktyce czarnej ospy. Zwalczała ona "podobne podobnym",
czyli jeden wirus drugim wirusem (a właściwie przeciwciałami
wytworzonymi pod jego wpływem). Z tym że z górą dwieście lat temu
nikt tego wirusa nawet na oczy nie widział, a wyobrażenia na temat
całej teorii dzaiłania były dość mgliste. Nie dziwi wcale, że to
co udawało się zrobić z oddziaływaniami patogenów biologicznych,
ktoś chciał sprawdzić przy oddziaływaniach chemicznych. Zwolennicy,
ci współcześni, to już inna kategoria -- dzisiaj informacji jest
od cholery. Chcą, niech z nich korzystają. Nie, to nie.

Jarek

PS
A to Pani pamięta? Dobre świadectwo literackie ze wspomnianej epoki.

Hamer z namaszczeniem odliczał piętnaście pigułek homeopatycznych
na wyciągniętą rękę Bucholca.

-- Prędzej! ty kosztujesz tyle co dobra maszyna, a ruszasz się tak
powoli -- syknął i połknął pigułki.

Lokaj podał mu na srebrnej tacy szklankę z wodą do picia po lekarstwie.

-- On mi każe połykać arszenik, to jakaś nowa metoda leczenia,
zobaczymy, zobaczymy...

-- Ja już widzę duże polepszenie w zdrowiu pana prezesa.

-- Cicho, Hamer. Nikt cię o to wcale nie pyta,

-- Dawno pan prezes prowadzi tę arszenikową kurację? -- zapytał
Borowiecki.

-- Trzeci miesiąc mnie już zatruwa. Możesz iść, Hamer! -- rzucił
wyniośle. Doktór ukłonił się i wyszedł.

-- Łagodny człowiek z tego doktora, ma obwatowane nerwy! -- zaśmiał
się Borowiecki.

-- Ja mu je watuję pieniędzmi. Ja mu dobrze płacę.

Ze mnie też łagodny człowiek, a nerwy mam obwatowane jak mało kto. Przeto
ze współczesnym zapyzialstwem umysłowym dobrze sobie radzę, nawet jak mi
za to nie płacą.

--
Bo muszę wyjawić, nim kury zapieją,
straszliwe cierpienia, co w duchu szaleją.

Jaki placek na święta?
Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić