jaki blender do orzechow ?

81. Data: 2015-04-03 15:26:49

Temat: Re: jaki blender do orzechow ?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ale tak się składa, że niedowiarstwo tylko w to pierwsze może zabić:
>
> http://alergie-pokarmowe.pl/9-letnia-dziewczyna-zmar
la-po-zjedzeniu-czekolady/

Przecież to jest kompletne pomieszanie pojęć i znaczeń tych pojęć!
Denatonium, w handlu zwane też jako bitrex, najbardziej gorzka ze
znanych substancji, używana między innymi do skażania spiritusu,
wyczuwalna jest smakiem w stężeniach 0,01 ppm. To oznacza jeden
centymetr sześcienny na sto tysięcy litrów wody. Taki całkiem spory
basen. Tu gdzieś, przy takich stężeniach można jeszcze mówić o
"śladowych ilości czegośtam". Gdy się mówi o "śladowych ilościach
glutenu", oznacza to stężenia dwa tysiące razy wyższe.

W preparatach homeopatycznych deklarowane stężenie substancji czynnej
jest na poziomie 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
[...]
00000000000001 ppm
(tych zer ma tam być 394, nie wiem czy je dobrze policzyłem).

Jeśli ktoś w tym przypadku nazywa to "identycznym mechanizmem działania",
to znaczy, że ma homeopatyczne ilości własnych przemyśleń i refleksji
w hektolitrach łykanych i powtarzanych bezrozumnie głupot i bredni.

Jarek

--
-- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

82. Data: 2015-04-03 15:34:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bardzo niedziwne.
> Bardzo takich popaprańców jest więcej.

A każdy kolejny popapraniec cieszy nas niezmiernie.

Jarek

--
Zaraz się o tym przekonamy, ale nie powiedziała ani słowa, poszła do
sypialni, zdjęła całą pościel, na spód łóżka położyła ziarnko grochu

83. Data: 2015-04-03 16:47:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> (tych zer ma tam być 394, nie wiem czy je dobrze policzyłem).

Dla mnie Pan nie musi ich liczyć, ja w działanie leków homeopatycznych
nie wierzę.

Ewa

84. Data: 2015-04-03 17:42:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Dla mnie Pan nie musi ich liczyć, ja w działanie leków
> homeopatycznych nie wierzę.

Tu nie chodzi o wiarę. Nawet nie o działanie. Wyłącznie o nieuprawnione
porównanie tych pipiemów, o nieumiejętność praktycznego zastosowania
najprostszych działań matematycznych.

Jako antidotum na głupotę porównam sobie teraz coś w sposób obrazowy.
Żeby skutecznie wykończyć kogoś jedną filiżanką herbaty z polonem,
to stężenie trucizny musi być mniej więcej takie, jak glutenu w
bezglutenowych płatkach spełniających normy. Czyli zupełnie nie to,
co w zaprawionym bitreksem i zgorzkniałym basenie. A już zwłaszcza
nie to, co w preparatach homeopatycznych. Polon, to naprawdę paskudna
trucizna. Jad kiełbasiany, który też cieszy się paskudną opinią, jest
w tej konkurencji kilkadziesiąt razy mniej skuteczny.

Jarek

PS
Kiedyś i mnie próbowano leczyć homeopatycznie. Dawno to było, ale do
dzisiaj pamiętam. I nie powiem, jest coś miłego w tych wspomnieniach.
Każda terapia powinna zacząć się od diagnozy. Ale ponieważ na nic się
nie skarżyłem, więc trzeba mi było jakąś chorobę wyszukać. Znaleziono
ich bodaj siedem. A na każdą zaordynowano osobny eliksir. To nieprawda
co piszą, że w tych preparatach, to tylko sam cukier albo woda. Ja
trafiłem na taką szkołę, która stoi na stanowisku, że do rozpuszczania
wszelkich trucizn najlepiej nadaje się czysty spiritus. Dano mi więc
siedem buteleczek, każda chyba po 100 ml, wypełnionych rozpuszczalnikiem
idealnym z właściwą domieszką substancji czynnej. Wszystkich ich nie
spamiętałem, ale w jednej był jakiś widłak. Kazano to zażywać regularnie,
biorąc z każdej buteki przepisaną liczbe kropel. Nie że jedną czy dwie.
Raczej dwadzieścia albo trzydzieści. Więc z siedmiu flaszeczek całkiem
sporo w sumie nakapało. Należało to wlać do jakiegoś napoju, ciepłego
lub zimnego, wedle uznania. I wypić. Nie wiem czy mi Pani uwierzy, ale
co wieczór odczuwałem rozweselające działanie tych leków.

--
Usypianie extra proszkiem
Uduszenie przez pończoszkę

85. Data: 2015-04-03 18:49:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy mi Pani uwierzy, ale co wieczór odczuwałem rozweselające
> działanie tych leków.

Wierzę, wierzę. Mnie też kiedyś próbowano leczyć homeopatycznie.

Ewa

86. Data: 2015-04-03 18:58:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wierzę, wierzę. Mnie też kiedyś próbowano leczyć homeopatycznie.

I co, też było tak wesoło?

Jarek

--
Za doktorem Praszczadkiem zamężna
"Śnię ja chyba -- mawiałam -- więc szczyp!"

87. Data: 2015-04-03 19:01:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzysz w homeopatię, czy nie wierzysz w anafilaktyczny wstrząs?

Wierzę w myśl.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

88. Data: 2015-04-03 19:03:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzę, wierzę. Mnie też kiedyś próbowano leczyć homeopatycznie.

Ja się homeopatycznie leczę sama.

89. Data: 2015-04-03 19:09:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja się homeopatycznie leczę sama.

Ale z widłakiem, czy bez? A jeśli z, to ile go?

--
Jarek

90. Data: 2015-04-03 19:57:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-03 19:09, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Ale z widłakiem, czy bez? A jeśli z, to ile go?

Sory, to jest tajne a łamane przez poufne.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Jaki placek na święta?
Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić