jaki farsz do nalesnikow?zabraklo mi pomyslow...

1. Data: 2005-03-12 19:41:38

Temat: jaki farsz do nalesnikow?zabraklo mi pomyslow...
Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

warunek: farsz ma byc nieslodki i wegetarianski

moje ulubione, to:

- smazone pieczarki + cebula + ser zolty
- szpinak + czosnek + feta/smietana
- kombinacje serow (zwykle 2 lub 3): zolty, feta, camembert, brie, rokpol
- a 'la meksykanski: ser zolty, czerwona fasola, kukurydza

1. Data: 2005-03-12 19:55:16

Temat: Re: jaki farsz do nalesnikow?zabraklo mi pomyslow...
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Mar 2005 20:41:38 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Ruua*, w
wiadomości news:<news:4233453c$0$3229$f69f905@mamut2.aster.pl> zawarł, co
następuje:

> warunek: farsz ma byc nieslodki i wegetarianski

ruski jak do pierogów
z kapustą i grzybami (gotowane razem, przekręcone przez maszynkę,
przesmażone i doprawione)

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-03-12 20:24:12

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:4233453c$0$3229$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> - kombinacje serow (zwykle 2 lub 3): zolty, feta, camembert, brie, rokpol
> - a 'la meksykanski: ser zolty, czerwona fasola, kukurydza

Z soczewicą. Tak mi się wydaje, choć nigdy tak nie robiłam, ale pierogi tak
i były dobre to i chyba naleśniki można
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-03-12 21:46:46

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rokpol
> - a 'la meksykanski: ser zolty, czerwona fasola, kukurydza

Mięso mielone z sosem bolońskim (jak do spaghetti) + żółty ser =
pyyyycha!
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-03-12 22:22:55

Od: "Leval" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> warunek: farsz ma byc nieslodki i wegetarianski
>
> moje ulubione, to:

a ja stosuje czesto:
mielone jajak + cebulka + zolty ser

i tez jest pychota, ale to banalne i znane :)

pozdr
Leval

1. Data: 2005-03-12 22:24:39

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Mięso mielone z sosem bolońskim (jak do spaghetti) + żółty ser =

ale koniecznie z wegetartycznego mięsa!

z innych rzeczy można dać ratatouie jako farsz, duszone (lub smażone w
oleju) bakłażany z czosnkiem. Do szpinaku (w liściach, nie
krowoplackowego) można dać też gorgonzolę zamiast fety.

Waldek

1. Data: 2005-03-13 10:54:00

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de>
> ale koniecznie z wegetartycznego mięsa! [...]

Nie ma problemu, w Carefurze można kupić cos pod nazwą "kurczak
wegetariański".
;-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-13 14:28:14

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> ale koniecznie z wegetartycznego mięsa!

Głupota nie boli ;)
Doszłam do niesłodki i dalej nie czytałam
Ania

1. Data: 2005-03-13 14:39:11

Od: "dzudzu" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:d11iq2$7c2
> Głupota nie boli ;)
> Doszłam do niesłodki i dalej nie czytałam
Nie obciążaj się! Tu większośc nie czyta do końca tego, co ktoś napisał. A
jak już przeczyta to zrozumie tylko to, co komu akurat podpada, aby się
samemu pokazać.
d.

1. Data: 2005-03-13 14:48:05

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

ja znam jeszcze takie nalesniki:
* nalesniki sezamowe z serem ziolowym
*nalesniki z morelowa kapusta
*nadziewane (rum, miod..)
*nalesniki z malinowa bita smietana i czekolada
*nalesniki "Suzette" z pomarancza

czy cos Cie interesuje??

pozdrawiam

"Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> wrote in message
> [...]
> - kombinacje serow (zwykle 2 lub 3): zolty, feta, camembert, brie, rokpol
> - a 'la meksykanski: ser zolty, czerwona fasola, kukurydza

Skrzydełka słodko-kwasne - znów do M.Bassett
o nalewkach
Płyta elektryczna - smugi :-(
głupi problem!
Biała kiełbasa