jaki krem wybrac

1. Data: 2003-03-09 14:11:18

Temat: jaki krem wybrac
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
otoz postanowilam zrobic mojej mamie prezent w postaci kremow bo jej sie
koncza
potzrebowalabym jakiegos kremu na dzien, noc ewentualnie oczy
moja mama ma 44 lata
jest umiarkowana alergiczka - jesli mozna tak nazwac ;>
i chcialabym sie zmiescic w cenie do okolo 80 - 100 pln :-)
Poradzicie cosik ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-09 16:57:22

Temat: Re: jaki krem wybrac
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moja mama ma 42 lata i jest alergiczka, uzywa kremow Dermiki i jest bardzo
zadowolona.
Beatka

1. Data: 2003-03-09 17:09:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Avene Ystheal+

1. Data: 2003-03-10 09:32:37

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
> moja mama ma 44 lata
> jest umiarkowana alergiczka - jesli mozna tak nazwac ;>

Dax Cosmetics FitoLift - moja mama jest zachwycona :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-10 10:39:03

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a on redukuje zmarszczki chociaz troche ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-10 11:09:45

Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> potzrebowalabym jakiegos kremu na dzien, noc ewentualnie oczy
> moja mama ma 44 lata

> Poradzicie cosik ??
niedrogo i widać rezultat
miraculum, seria z fitohormonami
przetestowana na mamie
pozdrawiam
Ondraszek

1. Data: 2003-03-10 12:55:00

Od: "Ba" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mama ma skórę suchą to polecam to czego sama używam- Nutritiwe
(Avene), Thermal S2(Vichy), Ystheal + pod oczy(Avene).B.

1. Data: 2003-03-10 13:30:07

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a on redukuje zmarszczki chociaz troche ??

Wiesz co, moja mama w ogole ma malo zmarszczek ( a ma 54 lata prawie), wiec
ciezko mi powiedziec, czy cos wygladzilo. Natomiast jej skora lepiej
wyglada. Na jakas taka zdrowsza. I to jest nawet zauwazalne, bo ja sie
zdziwilam, kiedy ja zobaczylam. Zwlaszcza po takim serum liftingujacym na
twarz (bo jest jeszcze na szyje i dekolt). Mam wyrazala sie o nich w achach
i ochach :))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-10 19:19:29

Temat: Odp: jaki krem wybrac
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> Dax Cosmetics FitoLift - moja mama jest zachwycona :)

BTW pisalas chyba kiedys o tych nowych Daxach - Sekrety Urody. Czy ten
przeciwzmarszczkowy nadaje sie do cery mieszanej i na noc nalepiej? :-)

Gosia wkurzona, bo po probce Aretiny Q Ziai (chyba) jakies krostki jej
wyskoczyly na czole :-(
:-)

1. Data: 2003-03-11 09:18:23

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote in message
> BTW pisalas chyba kiedys o tych nowych Daxach - Sekrety Urody. Czy ten
> przeciwzmarszczkowy nadaje sie do cery mieszanej i na noc nalepiej? :-)

O Sekretach Urody pisala dokladniej zdaje sie Skakanka. Ja mialam probke
tego przeciwzmarszczkowego i moim zdaniem jest bardzo dobry. Wchlania sie
pieknie, skora jest miekka. Ja uzywalam go na noc, bo mam tlusta cere, ale
nawet przy tlustej nie zostawial na twarzy jakiejs takiej powloczki. Chce go
wlasnie sobie kupic, jak mi sie skonczy ten, ktory mam teraz. Mysle, ze na
dzien tez bym go uzyla (na opakowaniu napisali, ze mozna go stosowac w
zaleznosci od potrzeb, na dzien lub/i na noc, nie jest napisane, ze jest
jakas granica wiekowa). Bardzo pozytywnie go odebralam. W przeciwienstwie do
takiego innego z aktywna miedzia (poltlusty zdaje sie), tamten wchlanial sie
raczej kiepsko, ale moze to na mojej skorze.

> Gosia wkurzona, bo po probce Aretiny Q Ziai (chyba) jakies krostki jej
> wyskoczyly na czole :-(

Uuuuu, to buba... Tamten Dax jest delikatny, no i kosztuje 12 zl. Juz sobie
go zaklepalam i teraz wykanczam to, co mam :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

LOOK