Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

From: "aeternus" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola,pl.soc.edukacja,pl.soc.dzieci
Subject: Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Date: Wed, 11 Apr 2001 23:07:36 +0200

Użytkownik "Dorrit" <z...@c...com.pl> napisał w wiadomości
news:9b27c4$miq$1@news.tpi.pl...

> kilka poziomów trudności. Dla dzieci od 8-10 lat. Nie ma sensu przepłacać
99
> zł. za duże tekturowe pudełko. Kup za 15 zł u pirata, ładnie zapakuj i
> dołącz do jakiejś milutkiej maskotki, które uwielbiają dziewczynki.
to dopiero pragmatyzm :-) A tak szczerze mowiac, czy naprawde myslicie ze
siedmioletnie dzieci trzeba sadzac przed komputerem? Sam spedzilem (o wiele)
za duzo czasu przy kompie i mysle, ze niewiele bym stracil, gdybym ekranu
monitora nie ogladal do jakiejs siodmej-osmej klasy podstawowki. Zamiast
takich pierdol dla chrzesnicy proponuje piec godzin czasu (nawet przy
matematyce).

Zagadka: Kto to jest chrzestny ?
Odpowiedz: to taki pan ktory przyjezdza co piec-szesc lat i daje duzo
pieniedzy.
Zrodlo: autopsja.
Zadnemu dziecku nie zycze.

> Dorrit