jaki samoopalacz?

1. Data: 2002-09-08 13:16:44

Temat: jaki samoopalacz?
Od: "Guska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zeszla mi juz niestety opalenizna z twarzy i postanowilam, ze zaczne
stosowac samoopalacz. Mam tylko jeden problem -nie wiem, ktory warto kupic,
bo tych samoopalaczy jest zatrzesienie w sklepie. Prosze wiec Was o rade,
poleccie mi dobry samoopalacz do twarzy.

Dzieki i pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-09-08 13:20:54

Temat: Re: jaki samoopalacz?
Od: "DiRtY NiGgAz" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze wiec Was o rade, poleccie mi dobry samoopalacz do twarzy.

AVENE... Guska z Allegro ?

1. Data: 2002-09-08 13:22:56

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze wiec Was o rade, poleccie mi dobry samoopalacz do twarzy.
>
> AVENE... Guska z Allegro ?

Nie :) Na Allegro mam inny nick :)

1. Data: 2002-09-08 16:57:23

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Prosze wiec Was o rade,
| poleccie mi dobry samoopalacz do twarzy.

Moze krem brazujacy Sopot Ziaji? Ja uzywalam tylko balsamu do ciala z tej
serii ale slyszalam o tym kremie bardzo dobre opinie wiec moze warto
sprobowac? Jest niedrogi.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-09 07:13:37

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Moze krem brazujacy Sopot Ziaji? Ja uzywalam tylko balsamu do ciala z tej
> serii ale slyszalam o tym kremie bardzo dobre opinie wiec moze warto
> [...]

Polecam z calym sercem Kolastyne...jest albo do jasnej badz ciemnej
karnacji...
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2002-09-09 11:30:58

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja także słyszałam dobre opinie o SPOPOCIE - chyba też spróbuję :-)

1. Data: 2002-09-09 16:43:37

Temat: Odp: jaki samoopalacz?
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeannette <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ali0pq$ovd$...@n...onet.pl...

--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

1. Data: 2002-09-09 18:19:28

Od: "Magda Wójciak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guska" <m...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dzieki i pozdrawiam, Aga
>
> Polecałabym samoopalacz Vichy, bo nie ma tego koszmarnego zapachu po kilku
godzinach od nałożenia.Wadą jest dość wysoka cena ok. 50 złotych.
Dobry byłby też z pewnością Ambre Solaire Loreala.
Magda

Re: Twój Styl TRENDY
pomadka lipsmacker
sposob na czerwone oczy