jaki tusz dla wrazliwych oczu alegrika?

1. Data: 2004-07-06 09:59:17

Temat: jaki tusz dla wrazliwych oczu alegrika?
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyprobowalam juz mase roznych tuszy co rzes i za kazdym razem to samo-
piekace czerwone oczy. mam sklonnosc do alergii ale nie wiem czy oczy sa
czerwone bo sie uczulam na tusz czy dlatego ze sa wrazliwe. ostatnio
znalazlam tusz clinic ktory jest bardzo dobry i nie podraznia oczu ale
kosztuje az 90 zl. moze znacie jakis tusz ktory moglabym uzywac? moze
mialyscie podobny problem? bede bardzo wdzieczna za pomoc.
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-07-06 14:30:55

Temat: Re: jaki tusz dla wrazliwych oczu alegrika?
Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tusz lRp?

pozdro

1. Data: 2004-07-06 16:04:32

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 18:47:25 +0200, in pl.rec.uroda "Ela"
<e...@p...onet.pl> wrote in <ccehi1$fb9$1@news.onet.pl>:

>a co to za firma? nigdy o nim nie slyszalam. mozna je dostac w kazdym
>sklepie?

La Roche-Posay. w aptekach.

an.

1. Data: 2004-07-06 16:47:25

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-06 19:14:28

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> La Roche-Posay. w aptekach.
>
> an.

aha. jak podalas skrot to nie skojarzylam :))) a nie wiem ile mniej wiecej
moze taki tusz kosztowac?
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-07-06 19:30:39

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 21:14:28 +0200, in pl.rec.uroda "Ela"
<e...@p...onet.pl> wrote in <cceq5i$hfn$1@news.onet.pl>:

>aha. jak podalas skrot to nie skojarzylam :)))

nie ja podawałam ten skrót.

>a nie wiem ile mniej wiecej
>moze taki tusz kosztowac?

http://www.apteka.hg.pl/lrp/indexlrp.php tutaj podają, że między 62 a
69 pln.

an.

1. Data: 2004-07-06 20:53:51

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ja podawałam ten skrót.

no rzeczywiscie :)))
pozdrawiam Ela

Sky High Curves
tusze bourjois
[Wroclaw] gdzie jakies fajne sklepy z bielizna?
odszczekuję...
Kolczyk w pępku Kraków