jaki wax do wlosow z pasemkami?

1. Data: 2005-08-02 22:47:47

Temat: jaki wax do wlosow z pasemkami?
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
I prosze o pomoc!
Dziewczyny! Jaki wariant odzywki Wax (podobno dobrej na wypadające
włosy-w seboradin sie juz wyposazylam, skrzypovity koncze drugie
opakowanie) wybrac do wlosow z jasnymi pasemkami? Do ciemnych z henna to
chyba przyciemni mi te pasemka przy dluzszym stosowaniu, a do jasnych z
rumiankiem bedzie moze po troszku rozjasniac moj kolor? Wiem, ze nie
bedzie tak rozjasniac jak farba (chyba?) ale z czasem przy dluzszym
stosowaniu...Dodam, ze na mojej glowie przewaza na razie moj ciemniejszy
kolor, ale za jakies 2 tygodnie bedzie odwrotnie, bo zamierzam zrobic
odrosty i dodac wiecej jasnych pasemek. Wiec jak myslicie? Ktora wybrac?
Z gory dzieki za podpowiedzi.
pozdrawiam
femme

1. Data: 2005-08-03 06:50:20

Temat: Re: jaki wax do wlosow z pasemkami?
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme napisał(a):
> [...]
> kolor, ale za jakies 2 tygodnie bedzie odwrotnie, bo zamierzam zrobic
> odrosty i dodac wiecej jasnych pasemek. Wiec jak myslicie? Ktora wybrac?

Ja bym wzięła do jasnych, bo ta odżywka raczej tylko optycznie rozjaśnia
włosy.

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

1. Data: 2005-08-03 09:13:46

Od: "asiek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolor, ale za jakies 2 tygodnie bedzie odwrotnie, bo zamierzam zrobic
> odrosty i dodac wiecej jasnych pasemek. Wiec jak myslicie? Ktora wybrac?

Witam!
Polecałabym tę do jasnych tylko ze jej działanie rozjasniające jest nikłe,
ja zeby utrzymac kolor pasemek ja używam szamponu venity są różne warianty
ja mam akurat do platynowych pasemek ale jest również do złotych szmpon
kosztuje około 5zł i działa.

Narośla
chwale :))
Jaki krem wyszczuplający ????