chwale :))

1. Data: 2005-08-02 20:49:15

Temat: chwale :))
Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Troche nowych kosmetykow mi przybylo, a ze mam chwilke to zrobie male
podsumowanie :)

1. Lagodzace mleczko oczyszczajace z wyciagiem z aloesu i migdalow (cera
sucha i wrazliwa) Nivea Visage
ladnie pachnie (czym mnie skusilo ;) ) i dobrze radzi sobie ze zmywaniem
makijazu.
Skora jest po nim miekka i pachnaca :) mrau :) Cena u mnie na pomorzu -
13.80 zl

2. Tonik platki rozy do cery suchej i wrazliwej, bezalkoholowy, Ziaja
Uzywam go juz 3 buteleczke i jestem zadowolona. Cena Ziajowa - 5. 30 zl :)

3. Kremowy zel do mycia twarzy z nawilzajacymi mikrogranulkami,aloesem i
rumiankiem Nivea Visage.
Mam straszne uczulenie na rumianek, kupujac go nie zauwazylam ze niby jest w
skladzie (wlasnie teraz doczytalam;) ).
Moja skora w kazdym razie nic nie wyczula, jest po nim ladnie oczyszczona i
pachnaca :) konsystencje ma bardziej
kremu niz zelu, nie pieni sie, za co u mnie ma plusa stad do stolicy:)

4.Perfecta peeling drobnoziarnisty z mikrokrysztalkami bambusa do cery
normalnej i suchej, Dax Cosmetics.
Sprzedawany jest w takich turkusowych 10 ml probkach, jedna starczy na 2 x.
Jestem nim zachwycona :))
Swietnie oczyszcza pory, znikaja wszelkie wagry-nie-wagry-i-inne-diabelstwa,
skora jest czysciutka i bardzo przyjemna w dotyku.

5. Relaksujaca maseczka miodowa Nivea Visage. W opakowaniu na 2 uzycia.
Szybciutko sie wchlania i skora rzeczywiscie wyglada po niej
jakas taka zrelaksowana i odzywiona :)) ( placebo? :D chyba nie do konca)

--a teraz nie chwale ;)
dostalam pare dni temu paczuszke od AA z chyba 20 probkami (czyzbym im
kiedys odpisywala na jakas ankiete?).

5.AA face krem nawilzajacy z alantoina i witamina E dla osob z chorobami
alergicznymi i o wrazliwej skorze,
6 AA face krem odzywczo-lagodzacy z olejem awokado i witaminami A,E

oba kremy byly dla mnie strasznie ciezkie, tluste i nieprzyjemne. Zostawialy
tlusty filtr na skorze, do tego stopnia ze skora chyba wcale nie oddychala
( posmarowalam sie nawilzajacym i po jakims czasie poszlam na rower...
kropelki potu doslownie osiadaly mi na tym kremie, okropne uczucie ktore
normalnie nigdy mi sie nie zdarza brrr,jednak nie zmienie mojego
Happyderma;) )

uff.. to chyba wszystko

pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2005-08-02 23:37:04

Temat: Re: chwale :))
Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Witajcie :)
>
> Troche nowych kosmetykow mi przybylo, a ze mam chwilke to zrobie male
> podsumowanie :)

Mam tylko prośbe. Nie zmieniaj tak czesto szminki, bo moj pies ma już
kolorowego fiutka.

1. Data: 2005-08-03 08:35:53

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tylko prośbe. Nie zmieniaj tak czesto szminki, bo moj pies ma już
> kolorowego fiutka.

szminki nie uzywam, chyba pomyliles mnie ze swoja matka ;>

1. Data: 2005-08-03 08:42:17

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

> szminki nie uzywam, chyba pomyliles mnie ze swoja matka ;>

A to po prostu geby nie myjesz.

1. Data: 2005-08-03 11:04:44

Temat: Re: podpinam się do chwalenia :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/2/2005 10:49 PM,Użytkownik Alveaenerle usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> Swietnie oczyszcza pory, znikaja wszelkie wagry-nie-wagry-i-inne-diabelstwa,
> skora jest czysciutka i bardzo przyjemna w dotyku.

O, nie widziałam go. A po ile chodzi? Zainteresowanam :)

Przy okazji dołączę swój mały pean pochwalny dla maseczki Eveline z
koenzymem Q10 i czymś jeszcze. Maseczka fan-tas-tycz-nie nawilża, łatwo
się nakłada i łatwo jej się pozbyć, twarz po niej jest gładka i...
hmm... wypoczęta. Stosowałam ją również jako krem na noc. Saszetka niby
ma wystarczać na dwa razy, ale starcza spokojnie na cztery.

Chwalę też maseczkę Daxa z migdałami i miodem (taka złoto-granatowa
saszetka) - świetnie nawilża, choć jest nieco bardziej tłusta niż ta
Eveline (Eveline jest żelowa).

No to skoro jestem przy maseczkach, to pochwalę Daxa Perfecta... yyy...
zapomniałam, jak dalej, w każdym razie przeznaczoną dla cery po 45 roku
życia (no co, czasem lubię sobie zaaplikowac taką bombę atomową).
Naprawdę lekko linfinguje i "odmładza" :). Obydwa Daxy starczają na
więcej niż dwie aplikacje.

No to jeszcze jedna maseczka Kolastyny - ratunku, nie pamiętam - Calm
Mask (?) nawilżająca i antybakteryjna - mniam, mniam :)

Chwalę też krem YR nawilżający
http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=79 - o, ten drugi od góry, w
tubce. Jestem naprawdę zdziwiona, bo po pięknym zapachu spodziewałam
się, że będę miała pryszcz na pryszczu, a tu proszę, żadnego uczulenia.
Krem oprócz tego, że ładnie pachnie, naprawdę dobrze nawilża. Wadą jest
cena: w promocji 30 ml kosztowało 20 zł. A cóż to jest 30 ml jako krem
napyszczny? Jak na dwa tygodnie mi starczy, to będzie sukces. Chwalę go
w każdym bądź razie. Robi swoje i nie podrażnia. A, do mojej tłuścizny
też się nadaje. I pod oczy oczywiście też :)

A teraz, to znaczny nie teraz, tylko dzisiaj, pójdę po krem, który sto
lat temu było mi dane wypróbować, a o którym kompletnie zapomniałam: AA
FitoCitrus. Ja wiem, że on dla czterdziestek, ale jest naprawdę dobry i
jako nocna brygada RR sprawdza sie bardzo dobrze :)

Uff, więcej nie pamiętam :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-03 14:04:56

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, nie widziałam go. A po ile chodzi? Zainteresowanam :)

umm.... 1,90 zl za saszetke, o ile dobrze pamietam :)

mama uzywa i tez jest zadowolona :)

pozdrawiam
Monika,

1. Data: 2005-08-03 14:13:49

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <...@...pl> napisał w wiadomości
> 5.AA face krem nawilzajacy z alantoina i witamina E dla osob z chorobami
> alergicznymi i o wrazliwej skorze,

Hehe, no właśnie, też mi nie odpowiada, bo mam zwyczajnie uczulenie na AA.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-08-03 15:03:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

(...)
> Uff, więcej nie pamiętam :)

O Matka jedyna!! Ty az tyle masz specyfikow na urode??;))
i wszystkie stosujesz (do konca je wykorzystujac)?

iwon(k)a, w szoku

1. Data: 2005-08-03 15:42:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/3/2005 5:03 PM,Użytkownik Iwon(k)a usiadł wygodnie i napisał:

> O Matka jedyna!! Ty az tyle masz specyfikow na urode??;))
> i wszystkie stosujesz (do konca je wykorzystujac)?

Przede wszystkim nie mam ich wszystkich na raz, raczej jest tak, że mam
po jednym, a potem kupuję następne opakowanie. Poza tym opisane maseczki
są w saszetkach starczających góra na cztery użycia i kosztujących nie
więcej niż 2 zł sztuka. Krem do twarzy (jeden) to chyba każdy ma. To
gdzie Ty tu widzisz wyczyn? :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-03 16:11:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim nie mam ich wszystkich na raz, raczej jest tak, że mam po
> jednym, a potem kupuję następne opakowanie.

o, ok :) bo brzmialo to "bogato" :)

Poza tym opisane maseczki
> są w saszetkach starczających góra na cztery użycia i kosztujących nie
> więcej niż 2 zł sztuka.

ano, chyba ze tak. Bo juz sobie wyobrazilam lazienke, czy tez nawet
inne ku temu przeznaczone pomieszczenie, przympominajace apteke
na zapleczu ;))

Krem do twarzy (jeden) to chyba każdy ma.

ja mam nawet wiecej :))

>To gdzie Ty tu widzisz wyczyn? :)

ja nic przeciez o wyczynie nie wspominalam.

iwon(k)a

Jaki krem wyszczuplający ????
Zapach dla 50-latki
sypkie pudry... nie w modzie?:P