jaki zabieg dla faceta u kosmetyczki

1. Data: 2005-05-03 09:05:42

Temat: jaki zabieg dla faceta u kosmetyczki
Od: "adrian" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie...tak sie zastanawiam, gdybym poszedl do kosmetyczki to na jaki
najlepiej zabieg? Na oczyszczanie skory to odpada, bo chyba raczej jest
czysta , wiec ci innego mozna polecic facetowi (mam 24 lata)? A w ogole to
nie jest glupio, ze chce isc do kosmetyczki ale tak po prostu...??

1. Data: 2005-05-03 09:09:45

Temat: Re: jaki zabieg dla faceta u kosmetyczki
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adrian" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie...tak sie zastanawiam, gdybym poszedl do kosmetyczki to na jaki
> najlepiej zabieg? Na oczyszczanie skory to odpada, bo chyba raczej jest
> czysta , wiec ci innego mozna polecic facetowi (mam 24 lata)?

Idz po prostu do kosmetyczki. Ona obejrzy twoja twarz i ci doradzi. Moze
jakis zabieg odzywczy? nawilzajacy? dotleniajacy?

A w ogole to
> nie jest glupio, ze chce isc do kosmetyczki ale tak po prostu...??

A dlaczego to ma byc glupie? Ze facet chce o siebie zadbac?
Znam facetow chodzacych do kosmetyczki, robiacych manicure i nic nie ubywa
im z ich meskosci.
Hafsa

1. Data: 2005-05-03 11:01:15

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa napisał:

> A dlaczego to ma byc glupie? Ze facet chce o siebie zadbac?
> Znam facetow chodzacych do kosmetyczki, robiacych manicure i nic nie ubywa
> im z ich meskosci.
> Hafsa

wrecz chyba zyskuja na meskosci...
dla mnie zadbany mezczyzna jest jak najbardziej meski,

walkie, z mniej czerwonymi lapkami

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-05-03 13:44:25

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

> wrecz chyba zyskuja na meskosci...
> dla mnie zadbany mezczyzna jest jak najbardziej meski,

Różnie to bywa. Dla mnie granica między byciem zadbanym a przesadnie
wypindrzonym jest dość konkretna. Po przekroczeniu tej granicy facet to już
dla mnie nie-facet choć pewnie część dziewczyn stwierdzi, że taki to dopiero
cudo :)
Zadbana cera, gładko ogolona twarz, czyste i krótkie paznokcie + delikatny
zapach perfum - to jest to :) (do tego czyste ubranko i koniecznie czyste
buty!)
Co sie zaś tyczy chodzenia do kosmetyczki - jasne, jak dla mnie nie ma
przeciwwskazań o ile wracając od kosmetyczki chłopak nie wskoczy na solarium
:) Boszz.... ostatnio jechalam autobusem z takim czymś, spieczone to było
niczym kurczak z rożna, nieee... to zdecydowanie nie było męskie ;-/ (choć
facet był 'zadbany' - widać, ze pindrzenie się to jego hobby) :)

Pozdr.
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-05-03 14:44:28

Od: "advert" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w
wiadomości

> Zadbana cera...

No tak, tylko już samo to faktycznie wymaga raczej dużo zabiegów, nie?
Nie czepiam się, ale jak facet siedzi cały tydzień przy kompie na przykład w
robocie a wolny ma weekend, poza tym lata mu płyną i ma już około 30, na
domiar złego jeszcze pali, to mu z tą cerą "zadbaną" tak łatwo chyba nie
pójdzie, co? A powiedz mi, który z nas ma tyle czasu i ochoty żeby spędzać
go na kremowaniu, czyszczeniu itd? Pomijam obciach przed kumplami jakby
wyczuli że się było u kosmetyczki.
Pozdrawiam
desperat ben

1. Data: 2005-05-03 14:50:15

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-03 16:44:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *advert* skreślił te oto słowa:

> No tak, tylko już samo to faktycznie wymaga raczej dużo zabiegów, nie?

IMO jedynie systematyczności, wtedy nie trzeba znajdowac trzech godzin,
żeby sie doprowadzić do stanu używalności.

> [...]
> robocie a wolny ma weekend, poza tym lata mu płyną i ma już około 30, na
> domiar złego jeszcze pali, to mu z tą cerą "zadbaną" tak łatwo chyba nie

Dlaczego nie?
Co prawda egzemplarz mi znany nie pali, i jest już po 30, ale też pracuje
przed kompem, i nie zawsze weekend ma wolny. I jakoś nie jest problemem
mycie twarzy odpowiednim żelem, używanie toniku, kremu do twarzy i kremu
pod oczy. A raz w tygodniu porządny peeling i maseczka oczyszczająca pory
(to odbębnia jak czyta gazety w wannie) ;]

> A powiedz mi, który z nas ma tyle czasu i ochoty żeby spędzać
> go na kremowaniu, czyszczeniu itd?

Ale to naprawdę nie zajmuje wiele czasu - kremowanie to max 2 minuty rano i
dwie wieczorem.
A peeling i maseczka to łącznie max pół godziny, i można w tym czasie
zrobić kolację ukochanej, odpisac na maile czt obejrzeć coś w TV. Nie
trzeba się zamykac w łazience.

> Pomijam obciach przed kumplami jakby
> wyczuli że się było u kosmetyczki.

To facet w okolicach trzydziestki nadal przejmuje się takimi pierdołami? ;]

--
Lia

1. Data: 2005-05-03 14:56:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

advert wrote:

> No tak, tylko już samo to faktycznie wymaga raczej dużo zabiegów, nie?
> Nie czepiam się, ale jak facet siedzi cały tydzień przy kompie na przykład w
> robocie a wolny ma weekend, poza tym lata mu płyną i ma już około 30,

Naprawde sadzisz, ze z kobietami jest inaczej ?

Owszem, sa tu tez pindzie, ktorych najwiekszym zyciowym wyzwaniem jest
pilowanie paznokci i nieletnie uczennice tez ;), ale bardzo duzo z nas
nie ma mniej zajec niz przecietny facet (a pewnie i wiecej). Mimo to
jakos udaje sie znalezc czas, tym bardziej ze akurat dbanie o cere
zajmuje relatywnie malo czasu (w przeciwienstwie do roznych aerobikow
itp). Peeling, wklepanie kremu, ew. maseczka - to sa minuty, a nie godziny.

> pójdzie, co? A powiedz mi, który z nas ma tyle czasu i ochoty żeby
spędzać
> go na kremowaniu, czyszczeniu itd?

ROTFL, biedni zajeci co do minuty mezczyzni... Pozwol, ze Ci nie
uwierze. To juz raczej o te ochote chyba chodzi ;)

> Pomijam obciach przed kumplami jakby
> wyczuli że się było u kosmetyczki.

Wspolczuje takich kumpli. Serio.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-05-03 15:13:50

Od: "advert" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mycie twarzy odpowiednim żelem, używanie toniku, kremu do twarzy i kremu
> pod oczy. A raz w tygodniu porządny peeling i maseczka oczyszczająca pory
> (to odbębnia jak czyta gazety w wannie) ;]

Dziewczyny jesteście błyskawiczne, no normalnie rewelka :-)))
Widzisz ten czas to mi chyba raczej chodziło o to czytanie porad i ten
"odpowiedni" krem i inne "odpowiednie" rzeczy. Ja do cholery naprawdę nie
potrafię wszystkiego zrozumieć co wy tu wypisujecie, a już na pewno
przekracza moje umiejętności zapamiętanie wszystkich firm, działania, no i
dobranie czegoś do siebie. Przecie se nie kupie kremu za pięć dych który po
jednym użyciu wrzuce do kosza ;-) Pisze jak najbardziej serio - nie potrafię
się zdecydować co i kiedy powinienem robić ze swoim pyskiem ;-)

> Ale to naprawdę nie zajmuje wiele czasu - kremowanie to max 2 minuty rano
> dwie wieczorem.
> A peeling i maseczka to łącznie max pół godziny, i można w tym czasie
> zrobić kolację ukochanej,

He he... no kobitki to potrafią praktycznie myśleć ;-)
pozdr
desperat ben

1. Data: 2005-05-03 15:16:53

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-03 17:13:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Widzisz ten czas to mi chyba raczej chodziło o to czytanie porad i ten
> "odpowiedni" krem i inne "odpowiednie" rzeczy.

To wystarczy raz a dobrze ustalić co jest Ci dokładnie potrzebne. Nie ma
pod ręką kobiety, która się nieco zna na tym i zasugeruje odpowiedni zakup?

> Pisze jak najbardziej serio - nie potrafię
> się zdecydować co i kiedy powinienem robić ze swoim pyskiem ;-)

Napisz jaką masz cerę, jakie problemy, ile mozesz przeznaczyć na kosmetyki
- dziewczyny na pewno doradzą.

> He he... no kobitki to potrafią praktycznie myśleć ;-)

No przeciez siedzenie z maseczką na pysku i wpatrywanie się w sufit nudne
jest... lepiej zrobić coś pożytecznego w tym czasie :)

--
Lia

1. Data: 2005-05-03 15:26:21

Od: "advert" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrody grupowicz *advert* skreślił te oto słowa:

Napisz jaką masz cerę, jakie problemy, ile mozesz przeznaczyć na kosmetyki

Tłuszczy mi się strasznie nos i czoło.
Wogóle jakoś tak mi się porozszerzały pory, jakieś mimiczne zmarszczki, na
powieki wychodza jakieś żółte kropy.
Cholera, jaki brzytttttki jezdem ;-)))
Nie, no jak możecie to poradźcie, niby pod ręką byłyby takie coby spytać
można ale jakoś się tak wstydzę prosto z mostu...
Co do kasy to nie wiem... może niekoniecznie krem w cenie auta? ;-)))
pozdrówka dla błyskawicznych kobiet ;-)
ben

nadmiar słońca
(wroc) kolczykowanie pępka :) zakład kosmetyczny koło Astry (?)
witaminy
szukam kremu
Pytanie p próbki,czy oryginaly?