Re: jakie jeansy na szerokie biodra?

Data: 2005-09-28 09:13:29
Temat: Re: jakie jeansy na szerokie biodra?
Od: "Martka" <b...@w...pl>

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dhdm0a$84s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W biorach mam 108, w pasie jakies 75 w biuscie 96 - czyli powiedzmy
> klepsydra z wiekszym dolem. Do tego mam 172 cm wzrostu. Wiec od pasa w
gore
> jestem w miare wymiarowa tylko tyleczek troche sporawy.
> I teraz jakie jeansy mi pasuja? osobiscie bym wolala ciemniejze i
> biodrowki....
> Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony?
wezsze?
> powycierane czy jednolity kolor?

z mojego doswiadczenia (te same proporcje ale wieksze gabaryty obecnie
:))))):
1. biodrowki, ale nie za niskie,
2. ciemne kolory jak najbardziej, lekko wycierane srodkiem (wydluza i
wysmukla bardzo!!!) dawniej nie bralam wycieranych w ogole pod uwage - do
momentu az przymierzylam spodnie w identycznym fasonie, roznily sie tylko
wycieraniem. i teraz tylko wycierane kupuje :)
3. w udach dopasowane, lekko rozszerzane dolem (tzw. bootcut)
4. kieszenie wskazane, z tylu :))) normalnej wielkosci, fajnie, gdyby byly
poprzeszywane jakos fajnie we wzorki

--
pzdr
marta