jakie ogrzewanie?

1. Data: 2003-11-13 10:26:41

Temat: jakie ogrzewanie?
Od: "ZLOTY" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłem domek parterowy 70 m2 (malutki)
W tej chwili ogrzewanie jest na węgiel (kuchnia węglowa i jest do niego
podłączony piec kaflowy w pokoju za ścianą). łazienka bez ogrzewania
(brrrr).
Na przyszły rok zamierzam zmienić ogrzewanie. Jakie Byście radzili.
Nie ma gazu.
Czy opłaca się c.o. w takim małym domu?
A moze elektryczne i taryfa nocna?

pozdrawiam
Zloty

1. Data: 2003-11-13 16:39:19

Temat: Re: jakie ogrzewanie?
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZLOTY" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (brrrr).
> Na przyszły rok zamierzam zmienić ogrzewanie. Jakie Byście radzili.

A jakie są

1. Data: 2003-11-13 16:39:49

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy opłaca się c.o. w takim małym domu?
> A moze elektryczne i taryfa nocna?

Polecam lekturę aktualnego (46/2003) numeru Polityki - na stronie 44
znajdziesz artykuł "Słomką i węglem" w którym są zestawione koszty
różnych rodzajów ogrzewania dla hipotetycznego domu.

Od tego w jaki sposób będziesz ogrzewał dom w przyszłości zależy m.in.
to czy masz gdzie postawić kocioł, jak z miejscem na gromadzenie opału.
A może kominek ? Wiele tych pytań przed Tobą - powodzenia :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-11-13 16:40:23

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ZLOTY" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

A jakie są ściany ? Jaka izolacja podłogi ?

Natalia
ps. Sorki, poprzednio mi się wysłało niekompletne.

1. Data: 2003-11-13 18:30:43

Od: ijon tichy <i...@s...bleee.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Nov 2003 11:26:41 +0100, ZLOTY <z...@p...onet.pl> wrote:

> A moze elektryczne i taryfa nocna?

jak dom jest dobrze ocieplony to elektryczne moze byc
jak nie - to musisz wybrac najtansze zrodlo energii zeby nie pojsc z
torbami

--
pozdr
ijon

1. Data: 2003-11-14 07:24:50

Od: "ZLOTY" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jakie są ściany ? Jaka izolacja podłogi ?

dom jest ze szlaki
pod podłogą pusta przeszczeń (ok 1,2m)

Kuchnie De Dietrich - opinie
[spam] www.domhandlowy.pl - oświetlenie i źródła światła