jakie pokarmy wywołują migrenę?

1. Data: 2001-08-08 19:40:24

Temat: jakie pokarmy wywołują migrenę?
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bede wdzieczny za info bezpośrednio od chorujących wlaśnie na M.
Chciałbym zestawić to z własnym wykazem "zakazanych" dla mnie potraw czy ich
skladników.
Dzieki

2. Data: 2001-08-08 19:59:24

Temat: Odp: jakie pokarmy wywołują migrenę?
Od: "Mysza" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jet <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ks4hb$lrs$...@s...icm.edu.pl...
> bede wdzieczny za info bezpośrednio od chorujących wlaśnie na M.
> Chciałbym zestawić to z własnym wykazem "zakazanych" dla mnie potraw czy
> [...]
W moim przypadku przegotowane mleko, czerwone wino i żółty twardy ser. Po
czekoladzie i wędzonych rybach, mięsie - wbrew wielu ostrzeżeniom w
literaturze migrena nie pojawia się.
Mysza

3. Data: 2001-08-08 21:25:35

Temat: Re: jakie pokarmy wywołują migrenę?
Od: "Lisa Benetti" <l...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mleko, żółty ser, czekolada, czasem orzechy, lody, wędzonki, sery pleśniowe.

LB

4. Data: 2001-08-08 21:46:41

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alkohole?
tłuste potrawy?
cytrusy?
czy raczej nie???

5. Data: 2001-08-09 14:29:05

Od: "Lisa Benetti" <l...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jet" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> alkohole?
> tłuste potrawy?
> cytrusy?
> czy raczej nie???

alkohole słodkie (czerwone wino zwłaszcza);
tłuste sery, mięs nie jadam więc nie wiem;
cytrusy nie,
ale najbardziej ze wszystkiego chyba czekolada i żółty ser :-(((

pozdro

LB

6. Data: 2001-08-11 10:54:44

Od: h...@C...go2.pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

U mnie: Piwo, twarda czekolada, tonic, żółty ser. Niestety, cholera, lubię
piwo zagryzane żółtym serem... ;)

--
JACEK

Deko spamu, nie zaglądać. Ciekawscy zostaną ukarani.
http://free.polbox.pl/e/eldrukzg

7. Data: 2001-08-11 11:32:09

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski napisał:

> U mnie: Piwo, twarda czekolada, tonic, żółty ser. Niestety, cholera, lubię
> piwo zagryzane żółtym serem... ;)
>
> --
> JACEK

Jacku,
co to znowu za kampania kalkowa , ze pokarmy wywoluja migrene ?
Takie zwiazek niestety nie istnieje
poniewaz nie mozna powstrzymac migreny zmieniajac diete tak wiec to nie
pokarmy
wywoluja migrene,
jakkolwiek teza brzmi optymistycznie
Jacek

8. Data: 2001-08-11 22:45:51

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacku, niesamowite rzeczy opowiadasz.
Własnie pokarmy wywołuja ataki, a eliminacja ich prowadzi do poprawy stanu
chorego.
Tak wiec ...

jet

9. Data: 2001-08-12 15:26:52

Od: h...@C...go2.pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

>lubię

Moja migrena jest niestety odmiennego zdania... ;-) A z twoim
wnioskowaniem jest coś nie tak.

10. Data: 2001-08-12 19:58:20

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jet napisał:

> jacku, niesamowite rzeczy opowiadasz.
> Własnie pokarmy wywołuja ataki, a eliminacja ich prowadzi do poprawy stanu
> chorego.
> Tak wiec ...

Nie mowie ze nie, ale kto wymyslil te teorie ?
I komu pomogla ?
Migrena istnieje od wiekow, a dieta sie zmieniala radykalnie, jak i jej
skladniki.
Gdyby to byla tylko dieta, to problem by zostal rozwiazany dawno temu.
Gdzie jest autor tej teorii ?
J.

Maxalt- opinie?
Kasa Chorych