jakie przetwory z czerwonej porzeczki

1. Data: 2004-07-01 14:58:20

Temat: jakie przetwory z czerwonej porzeczki
Od: n...@m...ch szukaj wiadomości tego autora

czesc wam kucharze!
podpowiedzcie jakie przetwory mozna zrobic z czerwonej porzeczki?? jest chyba
za kwasna na konfiture? a moze wymieszac ja z innym owocem?

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2004-07-01 16:35:49

Temat: Re: jakie przetwory z czerwonej porzeczki
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podpowiedzcie jakie przetwory mozna zrobic z czerwonej porzeczki?? jest chyba
> za kwasna na konfiture? a moze wymieszac ja z innym owocem?

Witam. Możesz zrobić galaretkę (zima, mróz trzaska a Ty myk do piwniczki po
galaretkę i łyżeczkę do herbaty, a..... herbata robi się najpyszniejsza na
świecie. Możesz zrobic wino! Z porzeczek jest lepsze niż z wiśni. Pozdrawiam
Areta

1. Data: 2004-07-02 10:46:38

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> czesc wam kucharze!
> podpowiedzcie jakie przetwory mozna zrobic z czerwonej porzeczki?? jest chyba
> za kwasna na konfiture? a moze wymieszac ja z innym owocem?

Konfiture z czerwonych porzeczek robilam, klasyczna czyli duzo cukru, moim
zdaniem dobra.
Przysmakiem mojej siostry i moim byla galaretka z porzeczek robiona na surowo,
zdaje sie 1 kg porzeczek utarty z 1 kg cukru. Pyszne ale kaprysne - potrafilo
splesniec, choc czasem przetwor sie 'trzymal'. Z powodu tej 'kaprysnosci' dawno
nie robilam.
Oprocz tego sok z porzeczek w sokowniuku robiony, do rozcienczania woda pozniej.

Pozdrawiam

Platynka

jakie przetwory z czerwonej porzeczki
Zupa z serków topionych?
czym nakarmic znajomych???
przetwory z czereśni
"bez pracy są czasem super kołacze!!" ;)