jakie to jablka?

1. Data: 2005-09-30 19:08:08

Temat: jakie to jablka?
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy nie zwracalam uwagi na nazwy jablek, ale ostatnio maz kupil takie
pyszne, ze szukam ich bezskutecznie. nie pomyslalam, zeby 1 zostawic i
spytac w warzywniaku...

moze wy poznacie?

jablka te byly twarde, soczyste i bardzo slodkie. nie byly to z tych tzw.
zielonych, zagranicznych jablek, ale podobne w smaku...

2. Data: 2005-09-30 19:28:58

Temat: Re: jakie to jablka?
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> jablka te byly twarde, soczyste i bardzo slodkie. nie byly to z tych tzw.
> zielonych, zagranicznych jablek, ale podobne w smaku...

Zgaduję....... kosztele....

Kri$p
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

3. Data: 2005-09-30 19:49:20

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości

> Zgaduję....... kosztele....

nie mam pojecia, czy to te, ale zapisuje nazwe i ide jutro do warzywniaka:)

4. Data: 2005-09-30 21:46:21

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja myślę, że to ...kortland
słodko-winny
twardy, że aż zęby w nim zostają
i tak soczysty, że sok cieknie po palcach...
ja dzisiaj takie jadłam :)) pyszota

5. Data: 2005-09-30 22:14:55

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ruua" <t...@i...net.pl> wrote in message
> [...]
>
> jablka te byly twarde, soczyste i bardzo slodkie. nie byly to z tych tzw.
> zielonych, zagranicznych jablek, ale podobne w smaku...

E tam, nikt kto do tej pory odpowiada to się nie zna :-)))))
Ligol - o tej porze roku są najlepsze !

TomekD

6. Data: 2005-09-30 23:06:12

Od: darek <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ruua napisał:
> [...]
>
> jablka te byly twarde, soczyste i bardzo slodkie. nie byly to z tych tzw.
> zielonych, zagranicznych jablek, ale podobne w smaku...

ja obstawiam ze to sa Championy

darek

7. Data: 2005-10-01 07:37:28

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> moze wy poznacie?

he he - niesamowite - kazdy ma inny typ:) ja jeszcze pytalam w warzywniaku -
powiedzano mi, ze to lobo lub delikatesy:)

8. Data: 2005-10-01 08:02:32

Od: "Julita Cygan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio maz kupil takie pyszne, ze szukam ich bezskutecznie.

Masz dwie możliwości: męża wysłać jeszcze raz po jabłka, najprawdopodobniej
wie gdzie kupił, albo kupować po jednym jabłku z sugerowanych przez grupę,
może w końcu trafisz. Owocnych poszukiwań, a jak znajdziesz to się pochwal.
Powodzenia i pozdrawiam Julita

9. Data: 2005-10-02 11:09:44

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2005 21:08:08 +0200, ruua napisał(a):

> jablka te byly twarde, soczyste i bardzo slodkie. nie byly to z tych tzw.
> zielonych, zagranicznych jablek, ale podobne w smaku...

Ciemnoczerwone, lekko wydluzone? To mogly byc malinowki.

Maciek
"Wy mi nie mowcie co mam robic,
a ja wam nie powiem gdzie macie isc"

10. Data: 2005-10-02 12:21:53

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita Cygan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> Masz dwie możliwości: męża wysłać jeszcze raz po jabłka,
> najprawdopodobniej wie gdzie kupił,

probowalam - wrocil z innymi:)

>albo kupować po jednym jabłku z sugerowanych przez grupę, może w końcu
>trafisz. Owocnych poszukiwań, a jak znajdziesz to się pochwal.

i to wlasnie zamierzam uczynic:)

Co szczypie w serze? (żółtym)
[Spam]żeliwne naczynia , garnki ,patelnie , rondle
Palnik gastronomiczny
Dlaczego gruszki w winie ciemnieją? Pomocy!
czy ktoś był???