jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...

11. Data: 2006-03-28 13:01:33

Temat: Re: jakie wybrac liceum? [OT]
Od: "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Ale szyfrujecie dziewczyny ;-)

Nixe, nie gniewaj sie, to nic takiego :)))
A.

12. Data: 2006-03-28 13:01:56

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Asiuniu... tak na marginesie... masz bliźniaki dwujajowe? Czy dzieci Ci
się
> mylą?

Dokładnie to samo pytanie miałam ochotę zadać:))))
Anka

13. Data: 2006-03-28 13:03:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
> :))))))))))))))))))
> Rena, to o czym myslisz to zmylka (pisze o tamtej grupie). Jest
inwigilowana
> przez kogos, i dlatego mam powody, ale to tylko tam :))))

Aaaaaaa, rozuuuuumiem:)
Anka

14. Data: 2006-03-28 13:04:43

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):
> Dokładnie to samo pytanie miałam ochotę zadać:))))
> Anka

Eee, juz sie wydalo.
A. vel Bumba Bumbinska hihi

15. Data: 2006-03-28 13:30:20

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Co do szkoly. Wiec on na wstepie Staszica odrzucil, podoba mu sie Batory,
> potem Kochanowski, a tak w ogole to idzie do zawodowki. Polonistce ponoc to
> powiedzial, dzwonila do mnie wychowawczyni z zapytaniem czy naprawde.

Ja swojego syna oddam do terminu u hydraulika. Od dawna to planuję. Niech
tylko gimnazjum skończy.
Znajomej syn zakończył edukację w Batorym kilka lat temu. Nie podam Ci
żadnych konkretów, niestety. Stwierdziła jedynie ogólnikowo, że drugiego
dziecka już tam nie posłała; i nie dała z siebie wyciągnąć żadnych argumentów
na "nie", poza "stosunki między nauczycielami były nienajlepsze". Hm. Poza
tym... krąży fama, że liceum dla snobów. :)
Twój syn do Batorego, to ze względu na IB? Społeczne liceum na Bednarskiej
też ma.
Niechby zajrzał jeszcze do tego Czackiego... co mu szkodzi... W kwietniu
dzień otwarty http://www.czacki.edu.pl/

--
Old Rena praktyczna
[Renata Gierbisz]

16. Data: 2006-03-28 13:52:52

Temat: Re: jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Na pewno nie Rejtana.

Zgadzam się z tym całkowicie.
--
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

17. Data: 2006-03-28 13:58:01

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zgadzam się z tym całkowicie.

Czemu?
A.

18. Data: 2006-04-10 12:22:55

Od: "Asiunia" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
> też ma.
> Niechby zajrzał jeszcze do tego Czackiego... co mu szkodzi... W kwietniu

Rena, o co chodzi z ta matura miedzynarodowa. Moglabys wyjasnic jak chlop
krowie, bo nie mam pojecia o co tu chodzi. To takie wazne jest?
A.

19. Data: 2006-04-10 12:51:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Twój syn do Batorego, to ze względu na IB? Społeczne liceum na Bednarskiej
> też ma.

Miałam trudności oddechowe i migotanie komór, jak zajrzałam jakie jest
czesne w gimnazjum.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

20. Data: 2006-04-10 13:00:47

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
> Miałam trudności oddechowe i migotanie komór, jak zajrzałam jakie jest
> czesne w gimnazjum.

Eeee, to przeciez w miare normalne czesne jest (przynajmniej jak na
Warszawe).
My placimy (w tej chwili liceum, ale w gimnazjum bylo podobnie) 1000 zlotych
miesiecznie, ale przez 10 miesiecy w roku.
Jestesmy teraz na etapie wyboru podstawowki dla mlodszej corki - moja zona
ostatnio wynalazla szkole, gdzie w klasach 3-6 czesne wynosi 1600
miesiecznie...
Oczywiscie nie wspominam szkol typu szkola amerykanska, bo tam czesne
zupelnie z sufitu...

--
Axel

Ot, pierwsza klasa - POMOCY!
ĘÓĆľťáŇéϾͳ
"Nie wsiadaj z obcym do auta" - jak tlumaczycie?
14 latek, szczury i inne :-)
Wychowanie dzieci moich i męza