jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...

21. Data: 2006-04-10 13:08:03

Temat: Re: jakie wybrac liceum? [OT]
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(a):

> Eeee, to przeciez w miare normalne czesne jest (przynajmniej jak na
> Warszawe).

No, niestety.
Przez finansową impotencję matki, całkiem zdolne dziecko przeciura się
przez bolesną darmową edukację.

--
s i w a
zła

22. Data: 2006-04-10 13:25:09

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Rena, o co chodzi z ta matura miedzynarodowa. Moglabys wyjasnic jak chlop
> krowie, bo nie mam pojecia o co tu chodzi. To takie wazne jest?

Nieno, ja tak kontrolnie... :) Gdyby planował to prawo zagranicą. Najlepsi
maturzyści są przyjmowani bez egzaminów do najlepszych uczelni na świecie,
czy jakos tak.
Jakie wrażenia z Zamojskiego? Jeśli zechcesz na priv, to byłabym wdzięczna.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

23. Data: 2006-04-10 13:27:31

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> No, niestety.
> Przez finansową impotencję matki, całkiem zdolne dziecko przeciura się
> przez bolesną darmową edukację.

Nie przejmuj się.
Ja też jestem finansowa impotentka, też mam zdolne dzieci, starsze skończyło
"państwowe" liceum i wcale nie był tam typowym prymusem a na studiach
(trudnych, typowo matematyczno-przyrodniczych na UJ) daje sobie radę nie
gorzej niż absolwenci prywatnych liceów.
Cieszy się ze nie musi się uczyć tego co traktował jak dopust boży (np.
języka polskiego) i wybiera te przedmioty, które go interesują.

Inna sprawa, ze my tu na Śląsku nie mamy pewnie takich rozbudzonych ambicji
co w Warszawie. Nawet gdybym chciała wybrać dla nich prywatne liceum to nie
miałabym w czym wybierać, bo w akurat u nas licea "państwowe" mają
zdecydowanie lepszą opinię niż prywatne.

;-P

Pozdrowienia

Basia

24. Data: 2006-04-10 13:42:45

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisała:
> No, niestety.
> Przez finansową impotencję matki, całkiem zdolne dziecko przeciura się
> przez bolesną darmową edukację.

Bez przesady... Całkiem zdolne dziecko [1] ma do wyboru w Warszawie kilka
świetnych publicznych gimnazjów i liceów.

[1] rozumiem, że umniejszasz

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

25. Data: 2006-04-10 13:57:17

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie chcialam dawac swoich dzieci do szkol prywatnych i to z pelna
premedytacja. Nawet nasze malzenstwo w pewnym okresie zawislo na wlosku z
tego powodu :))

26. Data: 2006-04-10 14:02:52

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> A ja nie chcialam dawac swoich dzieci do szkol prywatnych i to z pelna
> premedytacja.
Moje dziecko chodziło do "społecznej" podstawówki w W-wie przez pierwsze 3
klasy swojego szkolnego żywota. Nie było warto, może poza angielskim nieźle
prowadzonym i własnym szkolnym basenem. Jeżeli się nie ma dużo, dużo, dużo
kasy, to taka szkoła może niestety dziecko konsumpcyjnie nastawić - bo inni
w klasie coś mają a on nie.
Na 20 dzieci w klasie było nas słownie 3 pracujące matki, i to tylko my
traktowałyśmy tę szkołę jako inwestycję w dalszą edukację dziecka. Reszta
mam i tatusiów uważała, że ma być miło i przyjemnie.
Najfajniej chodziło się na urodziny czy inne kinderbale - 0 wspólnego języka
z tamtymi mamami ;-))

Pozdrawiam
Magdalena, również przeważnie finansowa impotentka

27. Data: 2006-04-10 14:29:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Bez przesady... Całkiem zdolne dziecko [1] ma do wyboru w Warszawie kilka
> świetnych publicznych gimnazjów i liceów.

Dasz jakiś prywatny ranking gimnazjów? Tutaj albo na priv.

> [1] rozumiem, że umniejszasz

Nie, uczę się co mnie śmieszy (np. wątek Genialne dziecko na psd ;)

Dzieki dziewczyny na dobre slowo, tak naprawdę nie zależy mi na
prywacie, Bednarska mi się podoba, ale nie będę darła polara, że mnie
nie stać. Mojemu stanowi cywilnemu na szczęście to nie zagrozi... ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

28. Data: 2006-04-11 09:52:56

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Apr 2006 15:00:47 +0200, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> Oczywiscie nie wspominam szkol typu szkola amerykanska, bo tam czesne
> zupelnie z sufitu...

Nie z sufitu, tylko z ameryki :)

Pozdrawiam,
Borek
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

29. Data: 2006-04-11 10:55:44

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> Nie z sufitu, tylko z ameryki :)

Ostatnio bylo 4.500/m-c. Za co? W rankingu szkol ursynowskich ich wynik z
testow kompetencji nie powala, szkola plasuje sie bodajze na 15 miejscu.
Moim zdaniem, jesli chodzi o nauke jezyka a potem wyjazd za granice, szkola
jest najbardziej OK. Jesli chodzi o dalsza nauke i studia w Polsce....
kiepsko.

Ot, pierwsza klasa - POMOCY!
ĘÓĆľťáŇéϾͳ
"Nie wsiadaj z obcym do auta" - jak tlumaczycie?
14 latek, szczury i inne :-)
Wychowanie dzieci moich i męza