jakies krosty, boje sie , co to?

1. Data: 2004-01-06 19:17:21

Temat: jakies krosty, boje sie , co to?
Od: "markolm" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wizycie u kilku lekarzy( detysty, dermatologa, alergologa) nie ustalono
przyczyny choroby. Ja wnioskuje ze tlumacza to wiekiem chorej. Badania
ogolne zdrowia sa bardzo dobre.

Opis choroby:

Kobieta w wieku 90 lat ma "palenie" na wewnetrznej czesci wargi dolnej i
gornej oraz na jezyku. Objawia sie to po przespanej nocy, na drugi dzien
rano. W dziagu dnia gdzie funkcjonuje nie odczuwa zadnej dolegliwosci.

Prosze o pomoc.

2. Data: 2004-01-06 20:51:21

Temat: Re: jakies krosty, boje sie , co to?
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "markolm" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
>

> Jedyny pomysł, jaki mi się nasuwa obecnie - co z morfologią, tzn. badaniem
podstawowym krwi - jakie erytrocyty, hemoglobina, parametry erytrocytów -
czy nie jest to związane z jakimś rodzajem anemii, co przytrafia się w
starszym wieku
patolog KriKri

test wyslania
Nowotwór