jarzmianka

21. Data: 2004-11-19 12:37:50

Temat: Re: jarzmianka
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisała:

> [...]
(...)

> Wysiewają się same,ale variegata dość opornie.
> Mam ja, dostaniesz na wiosnę,tylko przypomnij się proszę.

Dostaniesz Kasiu, czy dostaniesz Zbyszku ?

Na wszelki wypadek z góry tradycyjnie "nie dziękuję bardzo" ;-)

Pozdrawiam uzurpatorsko, ;-)
Zbyszek

22. Data: 2004-11-19 12:50:19

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja swoje do tej pory dzieliłem.
> Zauważyłem trochę siewek w ubiegłym roku na miejscu,
> gdzie ziemia nie była spulchniana.
> Nasiona zbierałem dopiero w tym roku.
> Wydaje mi się, że optymalny termin siewu jest tuż po zbiorach.
> Ja nie posiałem. Może na wiosne coś wzejdzie jak posiejemy ?  :-)
>
> Pozdrawiam wspólnie,  :-)
> Zbyszek

Moja Astrantia major wysiewa sie sama jak szalona. Wiosna bylo kilkaset siewek.
Mam zwyczaj jesienia obsypywac rosliny kompostem, sieje sie wtedy sporo roslin.
W tym roku kupilam A.major "Hadspen Blood", nie kwitla jeszcze.

Pozdrawiam, Krystyna

23. Data: 2004-11-19 16:03:35

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się da załatwić.
:-)))
A to ??? Tzn.porade , bo zdaje sie , ze "kolekcjonersko " zdobylam
kilka nasion jarzmianki . Sa takie b. drobne czy mam tylko smieci? Kiedy
nalezy je wysiac ? Juz teraz , skoro jest to bylina rodzima ?
Pozdrawiam , Barbara

24. Data: 2004-11-19 18:39:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że Mirzan podzieli te nasionka i Ty też otrzymasz.
> Zostaje jeszce zrezygnować "ze sweterka" i sobie kupić;(((((
> Pozdrawiam Jacek

Ha, ja sweterek mogę sobie uszyć !!!

Serdecznie Miłka

PS." Ewentualnie zrobi go mamusia na drutach ;-)

25. Data: 2004-11-19 18:41:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto potrzebuje nasiona orlika o pstrych liściach, proszony o podanie
> adresu.Nasion jarzmianki nie mam.Nie wiem dlaczego u Kasi tak licho
> wschodził, u mnie dobrze, a u znajomego jescze lepiej.
> Około połowy wschodów ma pstre liście, reszta na kompost.
> Pozdrowienia. Mirzan>

A mnie możesz wysłać, chętnie rozsypię go gdzieś pod cienistą ścianą,
tylko czy wtedy dobrze się wybarwi na komandosa ???

Serdecznie Miłka

26. Data: 2004-11-19 19:21:02

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
Pozdrowienia. Mirzan>

ja też poproszę:)

pzdr zasypana śniegiem Kuleczka

27. Data: 2004-11-19 21:17:55

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, ja sweterek mogę sobie uszyć !!!
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS." Ewentualnie zrobi go mamusia na drutach ;-)

Ty to masz szczęście!!

Pozdrawiam Jacek.
Ps. Poprowadziłem tego gościa na 20 m :((((((

28. Data: 2004-11-20 18:53:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roslin.
> W tym roku kupilam A.major "Hadspen Blood", nie kwitla jeszcze.

Zupełnie nie rozumiem o co tyle 'krzyku' ?
Jarzmianka, czy jak jej tam, wygląda
na zwykłe badziewie.

Pozdrawia pospolicie boletus

29. Data: 2004-11-20 19:48:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Za takie pytanie dwója do kwadratu !:-))
Posiejesz wiosną.

Pozdrawia boletus

30. Data: 2004-11-20 20:53:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora