jaskółki na balkonie

1. Data: 2006-07-03 05:24:44

Temat: jaskółki na balkonie
Od: "maly" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
problem jak w temacie - czy ktos wie jak na top zaradzić?
z góry dzieki za wszystkie sugestie
pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2006-07-03 07:44:32

Temat: Re: jaskółki na balkonie
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-07-03 07:24, Niejaki/a maly bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> witam
> problem jak w temacie - czy ktos wie jak na top zaradzić?

Troche pozno sie obudziles ...
Teraz to one maja mlode i troche nie bardzo je eksmitowac.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2006-07-03 07:58:21

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

maly wrote:
> witam
> problem jak w temacie - czy ktos wie jak na top zaradzić?
> z góry dzieki za wszystkie sugestie

Jak nie będzie młodych (ani starych) wewnątrz to zatkaj
szeleszczącym czyms (np. torebka foliowa) wejście.
Sprawdzone, działa.
Zrzucenie gniazda niewiele daje, następnego dnia robią nowe. (też
sprawdzone)

--
ZZ@private

4. Data: 2006-07-03 07:58:30

Od: "maly" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche pozno sie obudziles ...
> Teraz to one maja mlode i troche nie bardzo je eksmitowac.

wiem, wiem - byly eksmitowane w zimie ale niestety odbudowaly gniazda -
nawet nie zauwazylismy kiedy :(
chodzi o to co zrobic aby nie wacaly;)
pozdrawiam
Łukasz

5. Data: 2006-07-03 08:13:51

Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

maly napisał(a):
> witam
> problem jak w temacie - czy ktos wie jak na top zaradzić?
> z góry dzieki za wszystkie sugestie
> pozdrawiam
> Łukasz

Ja jak usuwałam gniazdo w zimie to od razu pomalowaliśmy to miejsce
farbą i jakoś nie wróciły, ale torebka foliowa też może pomóć.

6. Data: 2006-07-03 09:25:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maly" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> problem jak w temacie - czy ktos wie jak na top zaradzić?
> z góry dzieki za wszystkie sugestie

Kokardka z czerwonej plastikowej wstążki, takiej "od kwiatka",
umocowana na gwoździku w miejscu ustawicznych prób budowy gniazda
pomogła na jeden sezon, kolejnego już usiłowały ją potraktować jako
zbrojenie całości konstrukcji, pomogła wymiana kokardki na nową i
dodatkowe spryskanie tego miejsca dezodorantem :-)

J.

7. Data: 2006-07-03 20:05:08

Od: "mirekW" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):
> [...]
> zbrojenie całości konstrukcji, pomogła wymiana kokardki na nową i
> dodatkowe spryskanie tego miejsca dezodorantem :-)

Widziałem takie oto rozwiazanie:
w zakładzie miesnym nie może być gniazd m.in. jaskółek, dlatego
zamontowano głosniki z których systematycznie rozlega się krzyk
pawia myślę , że można kupić takie urzadzenie i ponoć to
rozwiazało odwieczny problem bo nie ma gniazd.

8. Data: 2006-07-04 09:46:38

Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekW" <w...@o...pl> napisał

> zamontowano głosniki z których systematycznie rozlega się krzyk
> pawia

o kurcze! ze tez na to nie wpadlam! moi rodzice hoduja pawie... nagrywac i
sprzedawac!!
:)
a tak poza tym, to faktycznie, jaskolek u nich nie ma. ani wrobli. za to
koty sa...

wronka
-potrzebuje dzezi warszafskiego opisu na miare masloskiej. chodzi o lans.-
www.szum.com.pl

9. Data: 2006-07-04 13:31:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> o kurcze! ze tez na to nie wpadlam! moi rodzice hoduja pawie...
> nagrywac i
> sprzedawac!!

Wiesz... może ja się nie znam, ale osobiście gdybym miał znosić
rozlegający się regularnie na balkonie wrzask pawia, to chyba bym już
ten zasrany przez jaskółki balkon wolał :-)

J.

10. Data: 2006-07-05 11:23:33

Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w

> Wiesz... może ja się nie znam, ale osobiście gdybym miał znosić
> rozlegający się regularnie na balkonie wrzask pawia, to chyba bym już
> ten zasrany przez jaskółki balkon wolał :-)

hehe, jakby mieli trzymac dwadziescia pawi na balkonie, to musialyby to byc
zupelnie inne pawie :)

--
wronka
-potrzebuje dzezi warszafskiego opisu na miare masloskiej. chodzi o lans.-
www.szum.com.pl

pralka nie wylewa wody
klimatyzacja
Jak dobra okleina meblowa?