jasny fluid - jakiej firmy??

1. Data: 2004-05-02 21:11:45

Temat: jasny fluid - jakiej firmy??
Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

potrzebuje kupic dobry i w miare niedrogi fluid (czyt. ok. 50 pln), ale musi
miec dosyc jasny kolor, bo we wszystkich "przymierzanych" ostatnio mam maske
na maxa.
(kiedys uzywalam aera teint vichy, ale ten najjasniejszy tez jest juz za
ciemny)

czy mozecie doradzic jakas firme ktora produkuje fluidy w naprawde jasnych
kolorach?

pozdrawiam,
Vika

1. Data: 2004-05-02 23:04:42

Temat: Re: jasny fluid - jakiej firmy??
Od: Justka <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 May 2004 23:11:45 +0200, "vika" <v...@g...pl> wrote:

> [...]
>miec dosyc jasny kolor, bo we wszystkich "przymierzanych" ostatnio mam maske

Ja mialam ostatnio jasny podklad rozswietlajaco-antystresowy "nude" z
avon. Jest, przynajmniej mi sie tak wydaje, bardzo jasny i nie wpada w
rozowy kolor,cena ok. 34 zl. Ja jestem z niego zadowolona.
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2004-05-03 08:51:21

Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Justka" <j...@w...interia.pl> napisal w wiadomosci
> Ja mialam ostatnio jasny podklad rozswietlajaco-antystresowy "nude" z
> avon. Jest, przynajmniej mi sie tak wydaje, bardzo jasny i nie wpada w
> rozowy kolor,cena ok. 34 zl. Ja jestem z niego zadowolona.

ja rowniez go posiadam, jestem naturalna blondynka o dosc jasnej cerze i
przy tym podkladzie skora jest idealnie gladka i zadnej maski nie ma..
fajnie sie rozprowadza, jest wydajny...
goraco go polecam :-)

--
Ameretat

1. Data: 2004-05-03 10:37:23

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
za
> ciemny)
>
> czy mozecie doradzic jakas firme ktora produkuje fluidy w naprawde

Max Factor, Bourjois - najjasniejsze odcienie sa jak dla mnie OK,
chociaz tez mam problem z dobraniem sobie takiego fluidu, zeby byl
niewidoczny. Ostatnio uzywam Lasting Performance 100 lub Soft resistant
1. Maybelline ma tez ladny jasny odcien z Wonder Finish ale niestety
niedostepny w Polsce. Wlasnie, ciekawe czy to, ze jestesmy w unii,
poprawi sytuacje odnosnie dostepnosci wszystkich odcieni roznych
kosmetykow?

Iwona

_____________
Oto ja:
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011

1. Data: 2004-05-03 12:59:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> niedostepny w Polsce. Wlasnie, ciekawe czy to, ze jestesmy w unii,
> poprawi sytuacje odnosnie dostepnosci wszystkich odcieni roznych
> kosmetykow?

Jasne. Z dnia na dzien sklepy wypelnia sie kosmetykami w najrozniejszych
odnieniach.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-05-03 15:00:34

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> czy mozecie doradzic jakas firme ktora produkuje fluidy w naprawde jasnych
> kolorach?

Zobacz Lumene albo Isa Dora

pozdr
Wioletta

1. Data: 2004-05-03 20:09:30

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Jasne. Z dnia na dzien sklepy wypelnia sie kosmetykami w
najrozniejszych
> odnieniach.

To bylo retoryczne pytanie. Ja tez w to nie wierze, ale moze jakas firma
kiedys sie zapomni i wypusci na nasz rynek pelna palete, a nie okrojona
specjalnie dla Polek - mulatek ;-))

Iwona

_____________

1. Data: 2004-05-03 20:18:16

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wam dziewczyny za porady,
akurat okazalo sie ze mama zamowila mi probki avonu
(fluid rozswietlajaco-antystresowy)
wiec zobacze to cudo,
a poem konsekwentnie bede szukac dalej wg. waszych wskazowek
dzieks

v.

1. Data: 2004-05-06 17:21:24

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozecie doradzic jakas firme ktora produkuje fluidy w naprawde jasnych
> kolorach?

Witam!

Jestem zadowolona z Maybelline wonder finish make up kolor sand,
nie ma wrażenia maski, koszt ok 40zł.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-05-07 09:49:38

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vika <v...@g...pl> napisał(a):
> czy mozecie doradzic jakas firme ktora produkuje fluidy w naprawde jasnych
> kolorach?

O tak, ja trafilam na dwa naprawde jasniutkie:
1) Max Factor Facefinity odcien 01 Ivory - dla mnie rzadko co jest za jasne,
a to akurat bylo.
2) Bourjois Plus que parfait odcien 12 - jasniutki.

Kolory ok, ale ja - i to tylko moje zdanie - obu nie polecam.

Krusz.

Ban Di (wrocław)
niemcy
maseczka z Algami