jawna prowokacja

1. Data: 2001-06-21 15:19:47

Temat: jawna prowokacja
Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie myślę i myślę... i nic.
az tu nagle myśl taka: przecież moze ktos zna opowiedź a ja tu niepotrzebnie
się zastanawiam! (zamiast pooglądać BB)

Czy zastanowialiście się kiedyś (jak ja przed chwilą)
kto bierze czynny udział w grupach dyskusyjnych takich jak ta (zwłaszcza),
kto tylko czyta (przecież takich jest większość),
_dlaczego_ to robią i na co liczą?
i wreszcie jakie to ma konsekwencje dla nich? tzn. czy się przypadkiem za
bardzo nie przyzwyczajają (tak jak ja - od dwóch dni)
no i jeszcze na deser co robic z takimi, którzy nie powinni się tu pojawiać?

uff......
cienki

1. Data: 2001-06-21 15:21:20

Temat: Re: jawna prowokacja
Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> no i jeszcze na deser co robic z takimi, którzy nie powinni się tu
pojawiać?
ignorować

1. Data: 2001-06-21 15:28:56

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cienki" <n...@r...com> napisał w wiadomości
> pojawiać?
> ignorować

Cos mi sie widzi , cienki;) , ze masz z soba jakis grubszy problem:).

Nalezy Cie ignorowac czy nie ? Jak mylisz ?
Eva

1. Data: 2001-06-21 15:36:48

Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

błagam NIEEEEEEEEEEEEEEEEE!

1. Data: 2001-06-21 15:39:20

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> błagam NIEEEEEEEEEEEEEEEEE!

To kogo miales na mysli ? Tylko nie kręć:) ?
E.
ps.Ja tez mam kilka nickow na mysli, zebys nie myslal, ze nie mam:),
... nie lubie prowokatorow;).

1. Data: 2001-06-21 15:47:16

Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

p. Eva. proszę natychmiast wrócić do glównego tematu!
cienki

1. Data: 2001-06-21 15:50:26

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jun 2001, Cienki wrote:

> błagam NIEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Więc cię nie ignorujemy, ale potem zarzucasz nam (mi) że nie czujesz się
pewnie z tego powodu. Która strona jest winna? A może winien jest kanał
komunikacji?

--
GSN

1. Data: 2001-06-21 15:51:54

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cienki <n...@r...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gt3fn$4fj$...@l...prz.rzeszow.pl...
> Czy zastanowialiście się kiedyś (jak ja przed chwilą)
> kto bierze czynny udział w grupach dyskusyjnych takich jak ta (zwłaszcza),
> kto tylko czyta (przecież takich jest większość),
> _dlaczego_ to robią i na co liczą?

Ale zamieszales te pytania. Hmm... a dlaczego Ty to robisz?
Powinienes juz sobie odpowiedziec na jedno pytanie, bo przeciez do jednej
grupy na pewno nalezysz.
Kazdy liczy na co innego.

> i wreszcie jakie to ma konsekwencje dla nich? tzn. czy się przypadkiem za
> bardzo nie przyzwyczajają (tak jak ja - od dwóch dni)

Do czego sie przyzwyczailes?
A konsekwencje pisania i czytania? Czy mozna w ogole tu mowic o
konsekwencjach?

> no i jeszcze na deser co robic z takimi, którzy nie powinni się tu
pojawiać?

Kto nie powinien sie tu pojawiac? Uscislij prosze :).

> uff......

uff??? :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-06-21 15:54:23

Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

już nie będę czytał żadnych postów (do jutra) idę sobie.
b. proszę o rzeczowe odpowiedzi na główny temat. jestem tu nowy i nie wiem z
kim mam do czynienia. to chyba normalne że chcę coś wiedzieć, no nie? (zanim
pójdę do specjalisty panie GSN)
pytanie jest jak najbardzoiej serio. chociaż faktycznie może wygladać to
podejrzanie. czy to moja wina że mnie nie znacie? jak piszę ale jestem b.
poważny.
proszę się wysilić. bardzo proszę.
cienki

1. Data: 2001-06-21 16:54:55

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kim mam do czynienia.
> czy to moja wina że mnie nie znacie? jak piszę ale jestem b.

Ok.
Ile masz latek??? Jak wygladasz???

trudne (dla mnie) ale na temat
Bogaci i biedni