jebana szmato ja cię skasuję

31. Data: 2008-10-02 13:49:22

Temat: Re: jebana szmato ja cię skasuję
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ale zaraz zaraz, przepraszam.
Zajrzałam do słownika i pierwsze znaczenie "sędzina" to pani sędzia.
Przestarzale - żona sędziego.
To macie/-my problem rozwiązany. :)

Ewa

32. Data: 2008-10-02 13:49:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:49:22 +0200, medea napisał(a):

> Ale zaraz zaraz, przepraszam.
> Zajrzałam do słownika i pierwsze znaczenie "sędzina" to pani sędzia.
> Przestarzale - żona sędziego.
> To macie/-my problem rozwiązany. :)
>
> Ewa

Ja tam ugodowa jestem, jak widać w poprzednim poście, choć przecież swoje i
tak wiedziałam :-PPP

33. Data: 2008-10-02 13:53:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasadność użycia terminu "sędzina", żesz :-)

Rozumiem. Myślę jednak, że pisząc sędzina miałaś na myśli sędzie a nie żonę
sędziego - mam rację ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

34. Data: 2008-10-02 13:55:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja tam ugodowa jestem, jak widać w poprzednim poście, choć przecież swoje i
> tak wiedziałam :-PPP

Akurat! Nawet Wam się do słownika nie chce zajrzeć! ;)

Ewa

35. Data: 2008-10-02 13:56:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale ja miałam na myśli odmóżdżenie poprzez zabieg i wszczepienie czipa
> podającego elektrowstrząsy w momencie wzrostu agresji - czyli poziomu
> hormonu agresji... No fakt, to dosyć drogie jest, trzaby za to zapłacić z
> NASZEJ kieski... ale może byłoby warto.

Coś chyba przyfantazjowałaś za mocno. ;)

Ewa

36. Data: 2008-10-02 14:08:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 15:53:18 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Rozumiem. Myślę jednak, że pisząc sędzina miałaś na myśli sędzie a nie żonę
> sędziego - mam rację ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Oczywiście, bo to prawidłowe odniesienie: sędzina<=>kobieta_sędzia.

37. Data: 2008-10-02 14:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:55:30 +0200, medea napisał(a):

> Akurat! Nawet Wam się do słownika nie chce zajrzeć! ;)
>
> Ewa

Jestem bardzo leniwa w sprawdzaniu tego, co do czego jestem po prostu pewna
;-P

38. Data: 2008-10-02 14:09:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:56:16 +0200, medea napisał(a):

> Coś chyba przyfantazjowałaś za mocno. ;)
>
> Ewa

A, tak mi się zamarzyło... Fajnie by było.

39. Data: 2008-10-02 14:10:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dostrzegasz ~cień szansy na zmianę?

A tak na serio, bo temat poważny, a ja ironizuję.
Wierzę, że jest szansa na zmianę. I to duża, bo człowiek zmienia się w
ciągu swojego życia wiele razy, tzn. zmienia swoje nastawienie do ludzi
i do świata (moje zdanie osobiste). Ale na pewno siedzenie w więzieniu
niczego nie poprawi. IMO praca w jakimś ośrodku dozorowanym, zamkniętym,
_sensowna_ praca dla dobra drugiego człowieka połączona z nauką, pod
nadzorem odpowiednio przygotowanych do tego ludzi - to jest to, co
mogłoby wiele zmienić. Taka terapia zbliżona do tej, którą przechodzą
np. narkomanii.
Więzienie pogłębi sytuację. Tak mi się wydaje.

Ewa

40. Data: 2008-10-02 14:17:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 16:10:37 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> _sensowna_ praca dla dobra drugiego człowieka połączona z nauką, pod
> nadzorem odpowiednio przygotowanych do tego ludzi

Bajka, utopia. To nie jest możliwe w tej idealnej wersji. Na drodze do
realizacji pięknych idei sa niestety tylko ludzie, ale to w zupełności
wystarcza, aby rozwalić idee...

DO SOLIDARNOSCI !!!
CZY MY NIE MAMY POLITYKOW ?
Re: dziwny problem