jebana szmato ja cię skasuję

61. Data: 2008-10-02 16:53:36

Temat: Re: jebana szmato ja cię skasuję
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 16:20:25 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> No to już zupełnie nie kumam w tym kontekście, po co ten wywód o
> prawdopodobieństwie iż nasza sędzia jest sędziną w sensie żony sędziego.

A po to, żeby zawsze wyszło na moje - proste :-)

62. Data: 2008-10-02 16:57:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 16:31:53 +0200, Don Gavreone napisał(a):
> (...)

A propos Twojej chwilowej sygnaturki: mam takich więcej, będę sukcesywnie
podrzucać ;-P

63. Data: 2008-10-02 16:58:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 16:42:40 +0200, Redart napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... czytam i czyyytam ...
> wy to potraficie zmęczyć człowieka ...

My? - sam się męczysz: po co to czytać?
:-D

64. Data: 2008-10-02 16:59:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 16:52:23 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tchnij trochę życia w tę konwersację :)

Przeczytałam: konserwację :-DDD

65. Data: 2008-10-02 16:59:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 16:57:06 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> A ja przestaję kłamać !

Moja szkoła ;-PPP

66. Data: 2008-10-02 17:03:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 17:05:33 +0200, Redart napisał(a):

> A ja słyszałem, że ich tylko ścieśniają w celach i nie leczą z gruźlicy ...

Ano chyba jednak nie - doszli do wniosku, że ci młodociani są jednak
jeszcze do wykorzystania, zanim umrą lub się pozarzynają.

> (ciach - o gruźlicy w Rosji)

"Pocieszę" Cię, że u nas też szaleje lekooporna gruźlica. Wiadomość z
pierwszej ręki - od lekarzy... Wielka zapadalność szczzególnie wśród ludzi
bardzo młodych oraz starszych. Baaaardzo trudne leczenie, prawie
niemozliwe.

67. Data: 2008-10-02 17:04:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 17:28:19 +0200, Duch napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> tylko ze takie osrodki dozorowane, zamkniete, z sensowną praca
> (np. na budowie bo ludzi brak)
> juz istnieją i nazywają się wiezienia :)

Biorąc na tej zasadzie - miejsce kształcenia i wychowanie to szkoła :->>>

68. Data: 2008-10-02 17:05:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 18:23:27 +0200, medea napisał(a):

> To w zupełności wystarcza, żeby idee wprowadzić w życie.
> Jak sobie wyobrażasz tego zbrodniarza po odsiadce 15 lat więzienia?
> Ja myślę, że będzie jeszcze gorszy.
>
> Ewa

Ależ oczywiście, że gorszy. A po czym będzie lepszy? Istnieje coś takiego?

69. Data: 2008-10-02 17:13:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Co proponujesz?