Re: jednocześnie

Data: 2007-05-29 07:19:24
Temat: Re: jednocześnie
Od: gazebo <g...@w...pl>

GenoFefGnoM napisał(a):

> to wynika z moich doświadczeń w rzuceniu palenia

wlasciwie prawie wszyscy byli palacze (moze poza dwoma), ktorych znam a
obecnie nie pala mieli nawrot do nalogu, ja zreszta tez, po czterech
(chyba bo nie liczylem) latach zaczalem palic i po paru miesiacach znowu
rzucilem, z tym, ze faktycznie, ludzi, ktorzy nie palili pare/kilka dni
znam paru i pala dalej, a nie palili bo nie mieli ochoty, przeziebienie,
oslabienie czy co tam jeszcze

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk