Atkins - 3 dzien

31. Data: 2003-09-11 11:45:45

Temat: Re: jest 6 dzien
Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@N...pl> wrote in
news:bjplvg$8g7$1@nemesis.news.tpi.pl:

> No i wieczorem
> obiadokolacja miedzy 17.00 a 20.00 - to juz zalezy od godziny powrotu.

No wszystko fajnie i pieknie, ale gdzie tu sa tluszcze?
Przeciez to z nich masz czerpac energie!
Wiekszosc mies nie ma proporcji 2:1, wiec jakos trzeba te tluszcze
uzupelniac( o ile Atkins to zaleca - tego nie wiem na pewno).
Wcale nie dziwi mnie, ze tak zle czujesz sie na tej diecie.
Codziennie rano albo wieczorem zjadaj przynajmniej 100 gr (pol kubka)
smietany kremowki (36%). Jest bardzo smaczna i z powodzeniem zastapi ci
potrzebe zjadania slodyczy.
A jak ci nie posmakuje to pij olej;)
Zreszta bez odpowiedniej proporcji tluszczow do bialek twoja dieta bedzie
mniej efektywna.

Miedzy obiadem, a sniadaniem podjadaj kabanosami albo serami plesniowymi.
Mozesz to przeciez brac do pracy.

I jeszcze jedno - jedz wiecej. Czytalem o przypadkach, kiedy ludzi chudli
wolniej, poniewaz jedli za malo.

> I zdarzylo mi sie, ze wieczorem, chyba pierwsze 2 dni pochrupalam
> orzeszki ziemne, ale kilka doslownie, bo moje rece za bardzo zblizaly
> sie do lodowki ;) Wiec musialam je na czyms zatrzymac.

Orzeszki mozesz sobie jesc. Maja bardzo malo weglowodanow.Jesli
zrezygnujesz z ogorka albo pomidora to mozesz dziennie zjesc sobie 10 dkg
orzechow.

PS. Polecam ci Sekrety Mnicha. Wczoraj odkrylem nowy ser(nazywa sie "Grill
dla dwojga") do ktorego dodawany jest jakis sos. O innym, do ktorego
dodawana jest zurawina juz kiedys wspominalem.
Znakomicie smakuja na kolacje i sniadania, ale wtedy - w ciagu dnia - nie
polecam jedzenia jakichkolwiek warzyw.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Strona przyjaciela - http://www.trolle.republika.pl

32. Data: 2003-09-11 13:02:21

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał

> [...]
> Wiekszosc mies nie ma proporcji 2:1, wiec jakos trzeba te tluszcze
> uzupelniac( o ile Atkins to zaleca - tego nie wiem na pewno).

No wlasnie ucieszylo mnie ze Atkins nigdzie nie wspomina o proporcjach
bialek i tluszczy, bo dla mnie jest problematyczne jedzenie wiecej T niz B,
bo mi tluszcz po prostu koszmarnie nie smakuje. Wiem, wiem, to lata diet
niskotluszczowych i przyzwyczajenia podniebienia do takiego zarcia. Dlatego
staram sie uzywac duzo majonezu - bo majonez zawsze przechodzil mi przez
gardlo bez problemu ;) Postaram sie to zmienic. Moze ta smietana jest jakims
wysciem, bo picie oleju niestety nie wchodzi w gre ;)) Chociaz .... moze to
tez fobia ...
A sery plesniowe i owszem, bardzo lubie i jadam - w pracy rowniez.

> I jeszcze jedno - jedz wiecej. Czytalem o przypadkach, kiedy ludzi chudli
wolniej, poniewaz jedli za malo.
Hmm, to bedzie trudne: raz ze wzgledu na to, ze jestem najedzona wlasciwie
caly czas, a dwa, ze ciezko psychicznie sie przelamac przed mitem kalorii.
Ale sprobuje - w koncu chce to przejsc ksiazkowo ;))

> [...]
> dodawana jest zurawina juz kiedys wspominalem.
> Znakomicie smakuja na kolacje i sniadania, ale wtedy - w ciagu dnia - nie

Fakt, pamietam ze o serach w/w pisales - ja mam o tyle dobrze, ze ten sos
jest mi wlasciwie niepotrzebny - wole takie sery z jakims warzywkiem, sos
zostawiam mezowi ;))

I dzieki za uwagi, zmodyfikuje swa diete ;)

Pozdr
Kafka

33. Data: 2003-09-11 13:18:43

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@N...pl> wrote in

> No wlasnie ucieszylo mnie ze Atkins nigdzie nie wspomina o proporcjach
> bialek i tluszczy,

No to ja kompletnie nie mam pojecia, skad ty czerpiesz energie.
Ta dieta bez podwyzszonej ilosci tluszczu jest nie do przyjecia.

> Hmm, to bedzie trudne: raz ze wzgledu na to, ze jestem najedzona
> wlasciwie caly czas, a dwa, ze ciezko psychicznie sie przelamac przed
> mitem kalorii.

To normalne, ze na tej diecie nie chce sie jesc. Niestety trzeba sie zmuszac.
Latwo tu wpsc w tryb glodowy, a ZTCW to pierwsza droga do szybkiej uraty wagi i
rownie szybkiego efektu jojo.

> Fakt, pamietam ze o serach w/w pisales - ja mam o tyle dobrze, ze ten
> sos jest mi wlasciwie niepotrzebny - wole takie sery z jakims
> warzywkiem, sos zostawiam mezowi ;))

Ja zjadlem wlasnie kurczaka z serem, ale nie smakowal mi.
Ide na miasto po kebab ;)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Potwierdzam, do kominka bardzo dobre jest drzewo: jablon. sliwa" [T.S]

34. Data: 2003-09-11 14:42:25

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK w wiadomości news:Xns93F39B9334165KOMINEK@127.0.0.1 pisze:

> "Kafka" <i...@N...pl> wrote in

> No to ja kompletnie nie mam pojecia, skad ty czerpiesz energie.

Z tego trzystugramowego dobowego ubytku masy, o ktorym sam wspominasz?

35. Data: 2003-09-11 16:17:39

Temat: Re: jest 6 dzien, było:Re: Atkins - 5 dzien
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:Xns93F384AB38DBAKOMINEK@127.0.0.1,
KOMINEK <k...@e...pl> typed:

> Za dwa, trzy dni bedziesz miala kolejny kg mniej.
> Ja po 6 dniach zaczynam chudnac ok. 300 gr na dobe.

Ja od drugiego dnia tracilam 1 kg dziennie i tak do 4 dnia, kiedy przerwalam
diete. Gdyby nie to, ze Atkins mnie kulinarnie nudzi, to uznalabym ja za
najskuteczniejsza diete swiata. Chociaz - 1kg dziennie to duzo. Duzo za
duzo, wole jednak Montiego =]

Pozdrawiam,
Karola

36. Data: 2003-09-11 17:21:02

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in

> Z tego trzystugramowego dobowego ubytku masy, o ktorym sam wspominasz

Przeczytaj temat.
A pozniej przeczytaj, ile schudla.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Latwiej ci zachowac twarz, gdy kilka na zmiane masz

37. Data: 2003-09-11 19:05:44

Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina Matuszewska napisał:
> [...]
> diete. Gdyby nie to, ze Atkins mnie kulinarnie nudzi, to uznalabym ja za
> najskuteczniejsza diete swiata. Chociaz - 1kg dziennie to duzo. Duzo za

Tylko poczatkowo jest tak spektakularnie, zalezy ,ile masz nadmiaru wody
w sobie,o poczatkowa utrata wagi to glownie woda;-)

I zalezy oczywiscie kto ile ma do zrzucenia, jesli 2-3 kg, to chwila
moment i juz nadwagi nie ma.Pytanie, czy byla?
A jesli 20, 30, 50?To mocno zacheca do dalszego odchudzania sie.Potem i
tak przyjda etapy zastoju, kiedy nie chudnie sie nic lub 1 g.
Niemniej, gdybym dzis zaczynala walke, chyba zdecydowalabym sie na
Atkinsa.Po kilku tygodniach robi sie nieco podobny do MM, prcz chleba i
platkow na sniadanie( no i dzemow, fruktozy itp)
A swoja droga- to tylko od pomyslowosci zalezy, jaka jest kuchnia,jakie
jedzenie i jakie posilki.Atkins to nie tylko jedzenie miesa i jajek w
dowolnych ilosciach.Ale to moje prywatne zdanie.
A kazdy jest na takiej diecie, ktora mu odpowiada,mi zas ostatnio bardzo
sluzy DO po kilku tygodnaich bolow brzucha(po zjedzeniu kawalatka pizzy
zreszta).Tak place za lakomstwo.Hafsa

38. Data: 2003-09-11 20:49:05

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK w wiadomości news:Xns93F3C4E76CAAKOMINEK@127.0.0.1 pisze:

> "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in

> Przeczytaj temat.
> A pozniej przeczytaj, ile schudla.

Przeciez sam napisales, ze zaraz bedzie chudla kilogram na dwa, trzy dni.

39. Data: 2003-09-12 08:02:06

Temat: Atkins - 7 dzien
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz dzis juz 7 dzien, a chwilowy spadek wagi znikl (znaczy sie powrot
do starych wartosci) to przeanalizowalam moje jedzenie. I odkrylam, ze
zarowno watrobka jak i cebula maja (oczywiscie przez pryzmat diety Atkinsa i
20g wegli dziennie) stanowczo za duzo wegli, czego sie nie spodziewalam.
Myslalam, ze cebula wchlonie duzo tluszczu, co jest pozadane, wiec tak ja
wlasnie zrobilam, nie myslac o jej zawartosci W.

W zwiazku z tym googlalam sobie w poszukiwaniu jakichs tabel BTW w pigulce
do wydrukowania, coby miec do nich wglad w kazdej chwili, ale znalazlam
jedynie kalkulatory on-line, badz gotowe programy do zakupienia. Czy ktos z
was ma moze takie tabele w pliku badz jakies linki, gdzie bylyby one w
wersji do druku? Jesli tak to prosze o info lub pliki na priv - trzeba
wyrzucic NOSPAM z adresu oczywiscie.

I jeszcze pytanie, jak to jest w fazie wstepnej 14 dni Atkinsa - jak
nastapila taka wpadka (wyszlo pewnie gdzies okolo 40 gram W zamiast 20) to
trzeba przedluzyc okres fazy I czy nie?

Z gory dzieki i pozdr
Kafka

40. Data: 2003-09-12 09:34:55

Temat: Re: Atkins - 7 dzien
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> was ma moze takie tabele w pliku badz jakies linki, gdzie bylyby one w
> wersji do druku? Jesli tak to prosze o info

http://www.dieta-optymalna.info/tabele.php
http://www.optymalni-centrum.com/tabele_btw.htm

Wegetarianizm a dzieci
Skład produktów żywnościowych