Koszt podlaczenia zmywarki, zlewu, kuchni i okapu

21. Data: 2006-12-19 14:56:40

Temat: Re: Koszt podlaczenia zmywarki, zlewu, kuchni i okapu
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Dec 2006 15:36:18 +0100 _ 666_ wrote:

> W zakres prac to wchodzi na przykład przyjazd na drugi / trzeci
> dzień, jak coś nie będzie działało...

Coś Ci się poportaliło się.. Robociarz spieprzył robotę, a ja mu mam
pokryć koszty usuwania przez niego usterek, i to jeszcze górką?

BTW, zawijaj wiersze i nie toppostuj..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

22. Data: 2006-12-19 18:07:53

Od: " zorro" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-12-19 18:13:06

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> To nie jest tak - problem w tym, że ludzie nie zarabiają tak jak na
> Zachodzie, aby wynajmowac ekspertów.

Jakich ekspertów? Dla czego bubek przykręcający rurkę do wody ma zarabiać
europejskie stawki tam, gdzie jego pracodawca zarabia stawkę polską, mimo że
jest wykształconym fachowcem? Na wyspach rozwiązano ten problem za pomocą
polaków, my damy radę sami, bo nikt do nas robić nie przyjedzie, a my jeszcze
nie zapomnieliśmy jak być zaradnymi.

24. Data: 2006-12-20 19:03:41

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zora" napisał:...

> [...]
> europejskie stawki tam, gdzie jego pracodawca zarabia stawkę polską, mimo

No czytam i czegoś nie rozumiem. Rozwiń, o jakim wykształconym pracodawcy
piszesz? Wykształconym w czym i w jakiej branży?
Co oznacza według Ciebie bycie wykształconym? Od jakiego poziomu liczy się,
że ktoś jest wykształcony lub nie?
Dlaczego wreszcie "bubek"?

Nie jestem zbulwersowany a zwyczajnie ciekawy.

P.

25. Data: 2006-12-21 09:52:16

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał(a):

> [...]
> piszesz? Wykształconym w czym i w jakiej branży?
> Co oznacza według Ciebie bycie wykształconym? Od jakiego poziomu liczy się,

Bubek bo naciągacz, moim zdaniem, na poziomie domokrążc ów usiłujących wcisnąć
byleco za wygurowaną cenę, nim zdążysz się zorientować w wartości rynkowej.

Gdyby lekarz zawołał za wizytę, do której potrzeba więcej wyksztyałcenia,
praktyki i odpowiedzialności, takie pieniądze, to byłby hałas straszny.
A facet wykonuje robotę skomplikowaną jak odkręcanie i zakręcanie flaszki, do
której nie potrzeba żadnych umiejętności, no może jakiś poradnik dla samotnych
gospodyń domowych przekartkować.

26. Data: 2006-12-22 18:00:10

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zora" napisała:

> [...]
do
> której nie potrzeba żadnych umiejętności, no może jakiś poradnik dla

No to się uśmiałem!
Skoro tak, to nigdy niczego nikomu nie zlecaj a zrób sobie sama, skoro nie
potrafisz uszanować cudzej pracy i wiedzy. Skoro od razu jesteś w stanie
wycenić wartość każdej czynności, więc o czym w ogóle mowa? Jasne, wszyscy
to złodzieje.
Niektóre rzeczy są niewymierne i płacisz za "know how", czyli możliwie
krótko ujmując za odkręcenie przykładowej śrubki lub zwolnienie zatrzasku w
obudowie bez konieczności zniszczenia sprzętu.

Jeśli tego nie rozumiesz to jusz prościej nie potrafię.

P.

27. Data: 2006-12-22 18:03:01

Temat: już :)
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2006-12-22 20:00:13

Temat: Re: już :)
Od: " Zoraz" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Pietrek, niedawno kupiłam pralkę razem z transportem i usunięciem blokad
/usługa w pakiecie/.
Kiedy Panowie Fachowcy wyszli usunęłam blokadę bębna. Jak myślisz, byli tępi
czy wredni?
Fachowcy naprawiający układ grzewczy w aucie prócz sutej zapłaty zażyczyli
sobie zwrot materiału- kreta do udrażniania kanalizacji. Gdyby umieli czytać,
może by przeczytali ostrzeżenie przed udrażnianiem instalacji aluminiowych.
Serwisant znanej firmy prowadzący swoją działalność od lat, nie wie, lub udaje
że nie wie o swojej odpowiedzialności sprzedawcy usługi wobec zamontowanych
części zamiennych.
Warsztat naprawiający maszyny do szycia naprawił napęd tak, że działał w
systemie zero-jedynkowym. Szyje - nie szyje, bez regulacji prędkości. Facetowi
się wydawało że to wystarczające.
Krótko mówiąc moje sporadyczne kontakty z tego rodzaju "fachowcami" przekonały
mnie że mam do czynienia z ludźmi niewiele wartymi i raczej trzeba starać się
omijać ich szerokim łukiem. I tak robię.

I jeszcze jedno, moja ponad siedemdziesięcioletnia sąsiadka systematycznie
pożycza ode mnie narzędzia. Robi sobie min. konserwację termy gazowej.

29. Data: 2006-12-22 20:07:13

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> obudowie bez konieczności zniszczenia sprzętu.
>
> Jeśli tego nie rozumiesz to jusz prościej nie potrafię.

Bo Ty nie rozumiesz, że rozmawiamy o usługach na poziomie prac ręcznych z
podstawówki, dla tego nie rozumiesz.
Owszem są produkty, które z założenia robią produkt przy którym nikt prócz
serwisu firmowego nie ma nic do roboty, ale to całkiem inny poziom usług.

30. Data: 2006-12-22 20:35:11

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12/22/2006 7:00 PM, Pietrek wrote:

> No to się uśmiałem!
> Skoro tak, to nigdy niczego nikomu nie zlecaj a zrób sobie sama,
No właśnie o tym mowa, że zaporowe ceny specjalistów od przykręcenia
śrubki powodują, że ludzi robią takie prace samodzielnie.

> skoro nie
> potrafisz uszanować cudzej pracy i wiedzy.
Żartujesz chyba! Żeby podłączyć te parę urządzeń wystarczy góra kilka
dni praktyki. Doprawdy nie ma czego szanować w tym przypadku.

> Skoro od razu jesteś w stanie
> wycenić wartość każdej czynności, więc o czym w ogóle mowa?
Ja robiłem praktycznie wszystko samodzielnie i dobrze wiem, ile to jest
warte.

> Jasne, wszyscy
> to złodzieje.
A kto mówi, że wszyscy?

> Niektóre rzeczy są niewymierne i płacisz za "know how",
Tak, umiejętność przykręcenia syfonu to wielkie "know-how"! :-)

> czyli możliwie
> krótko ujmując za odkręcenie przykładowej śrubki lub zwolnienie zatrzasku w
> obudowie bez konieczności zniszczenia sprzętu.
Coś ci się myli. To nie naprawa ani konserwacja, tylko prosty montaż.
Instrukcje montażu dołączane są do sprzętu AGD. Wstarczy przeczytać i
stosować.

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

Zmatowiała glazura :(
Re: Rybik cukrowy
Ogrzewanie piecem alumulacyjnym
odbiór mieszkania a odpływy w łazience...
Długi wąż do pralki - gdzie