kabaczek, czyli ciąg dalszy mojego cyklu:-)

1. Data: 2001-08-20 10:16:37

Temat: kabaczek, czyli ciąg dalszy mojego cyklu:-)
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejną potrawą a raczej dodatkiem do obiadu był kabaczek z tartą bułką.
Kabaczka po obraniu pokroiłam w kostkę, wrzuciłam na głęboką patelnię na
rozgrzany olej i tak się smażył az się zezłocił.
Do tego zrobiłam tartą bułkę (susze sobie grahamki) z masłem - tak jak do
polania kalafiora czy fasolki.

Taki kabaczek podsmażony na rozgrzanym tłuszczu bez dolewania wody nie
rozmięka i jest bardzo smaczny.
Jak ktoś liczy kalorie to może go zjeść bez bułki, tylko trochę posolić.

pozdrawiam i dalej myslę co dalej robic z tych potworów;-)))
Basia

1. Data: 2001-08-20 13:56:54

Temat: Re: kabaczek, czyli ciąg dalszy mojego cyklu:-)
Od: "Barbara Jarosik" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A probowalas na taki w kostce podsmazony kabaczek wrzucic kilka jajek i
doprawic ziolami?
Dla mnie pycha.
Pozdr. - Basia

1. Data: 2001-08-20 18:06:11

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Basiu! Jak tak dalej będziesz pisać o tych kabaczkach to polecę i kupię na
rynku a moja chl;opina będzie miała zmartwioną minę.
pozdrawiam
Mechcia, dzis w pracy więc pogoda na medal...
wrr

1. Data: 2001-08-21 05:20:26

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
> rynku a moja chl;opina będzie miała zmartwioną minę.
> pozdrawiam
> Mechcia, dzis w pracy więc pogoda na medal...

Jak cos wymyśle nowego, to będę pisać i już!
W sumie 6 takich maczug leży pod ławą w kuchni a inne dalej rosną...
Mam inne wyjście niz myśleć co z nimi zrobić?

zamyślona Basia pozdrawia

1. Data: 2001-08-21 07:06:14

Od: "Barbara Jarosik" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj "chlopina" (marne 192 cm) sam nalegal zeby wziac troche tych warzywek od
jego mamy i je przyrzadzac...
Moze i Twoj sie przekona.

Pozdrawiam - Basia

1. Data: 2001-08-21 07:19:52

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> Mam inne wyjście niz myśleć co z nimi zrobić?

jeść! ;-)

--
wojmat

cisza dla Gandalfa
http://ipolska.pl/test/klepsydra.gif

1. Data: 2001-08-21 07:54:51

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojmat" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> jeść! ;-)

no tak, ale w tym przypadku jedzenie jest skutkiem myslenia - jak cos
wymyślę, to potem muszę zjeść ;-))

Basia

1. Data: 2001-08-21 14:39:34

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie:(((
Mechcia

Użytkownik "Barbara Jarosik" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Moj "chlopina" (marne 192 cm) sam nalegal zeby wziac troche tych warzywek
> [...]

Recenzenci kulinarni
Do Bozenki pytan kilka po powrocie z Litwy
Wrap Tortilla & Taco Shells
Witam i pytam
Mozzarella - gdzie?