kabanosy

11. Data: 2005-09-12 18:11:30

Temat: Re: kabanosy
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
news:dg370v$i8s$1@inews.gazeta.pl...
>> P.S. Nie napisałeś jak długo leża
>
> hmm, dwa miesiące ?!

To wywal - nie chce mieć później wyrzutów sumienia :P
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

12. Data: 2005-09-12 19:08:12

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2005-09-12 20:03:05

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> tudziez
> wyrobow wedliniarskich wlasnych; przechowywalo sie toto powieszone

Problem w tym, że teraz są kabanosy i "kabanosy"
Ania

14. Data: 2005-09-12 21:07:48

Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
> wedlin, tudziez wyrobow wedliniarskich wlasnych; przechowywalo sie
> toto powieszone dosc wysoko, w przewiewnym miejscu.

wiesz, u mnie, jak u starego kawalera .. różne dziwne rzeczy sie zdarzaja.
Jedzenie trzymam w lodówce i czasem trzymane tam są takie rzeczy jak kawa ..
Ot, taki folklor ;)

ps. a wracajac do tematu - gdyby to byla zwykla kielbasa... nie
zastanawialbym sie. Ale tak jak wspomniales - to sucha wędlina ..
Wyglada ok, brak widocznych śladów starzenia ;)

Moge je zjeść na śniadanie czy nie ?

--
pozdrawiam Kuba (aka cita) z grona przyjaciół
www.cita.z.pl gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000

15. Data: 2005-09-12 21:16:41

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> ps. a wracajac do tematu - gdyby to byla zwykla kielbasa... nie
> zastanawialbym sie. Ale tak jak wspomniales - to sucha wędlina ..
> Wyglada ok, brak widocznych śladów starzenia ;)
>
> Moge je zjeść na śniadanie czy nie ?

A masz kota??? :PPP
Ania

16. Data: 2005-09-12 21:18:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2005 23:07:48 +0200, Waćpanna lub waćpan kuba (aka cita), w
wiadomości <news:dg4qnd$qf0$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> wiesz, u mnie, jak u starego kawalera .. różne dziwne rzeczy sie zdarzaja.
> Jedzenie trzymam w lodówce i czasem trzymane tam są takie rzeczy jak kawa ..
> Ot, taki folklor ;)

kawa w lodówce to dobry pomysł, bo nie traci aromatu

powąchaj, odłam kawałek, spróbuj :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

17. Data: 2005-09-13 21:32:10

Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> powąchaj, odłam kawałek, spróbuj :>

w razie wątpliwości czynność powtarzać ... aż próbek zabraknie :)

18. Data: 2005-09-14 08:36:37

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2005 23:32:10 +0200, Waćpanna lub waćpan kuba (aka cita), w
wiadomości <news:dg7ggp$1d5$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> w razie wątpliwości czynność powtarzać ... aż próbek zabraknie :)

No i co, żyjesz? :)

19. Data: 2005-09-14 19:24:06

Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2005-09-14 19:40:33

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chyba go zabiłyśmy, na 5 sekund przed śmiercią wysłał posta ale nie
zdążył nic napisać O_O
:PP
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*
*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*

Tanie jedzenie, gdzie przepisy? Ciekawe strony?
kwaszone śliwki Bajarki
Kto zna włoski? - babeczki amoniaczkowe
placki ziemniaczane przywieraja!!!
Papryka konserwowa